Gestolen: Masai pit bike in Amsterdam

13 feb 2009
113
0
Amsterdam
mijn Masai 125 cc pit bike was gestolen tussen 22:00- 1am op 11 maart. Het stond aan een lantaarn paal in de Marnixstraat, de voor wiel/velg/ lagers hebben ze achter gelaten.

Het is een beetje bijzonder motortje en ik denk niet dat er veel andere rond rijden in de stad...
Rooie kappen met wit en zwarte Masai stickers, ik had er ook nog een paar kleine glitter stickers op geplakt ( :P ). zwarte spaak velg(en).
Kenteken: MS-LD-77

plastic van de voor- knipper lichten zijn allebij afgebroken en bestaan nu uit draadje met kale lampje... (eh.. weet niet hoe ik dat anders moet uitleggen?)

als je iets ziet bel AUB de politie Amsterdam!

DSC_0151.jpg

DSC_0147.jpg


aDSC_0247.jpg
 
Laatst bewerkt:
[offtopic]
Heb je al gekeken in de garagebox van Wesley Sneijder?
[/offtopic]

Da's wel klote zo...

Ik hou m'n ogen open als ik in A'dam ben
 
Beloning is natuurlijk niet nodig; motorrijders onder elkaar...
Ik houd m'n ogen open!
Zal wel even een tijdje duren voordat de motor weer naar buiten komt, want die ratten moeten nu eerst nog ergens anders een voorwiel zien te jatten...
 
je wordt toch helemaal schijt ziek van die dieven hier, blijft maar jatten dat volk.
wordt er moedeloos van..........
 
Ga er maar vanuit dat die brommert gejat is voor de stuntoefeningen van onze criminele medemens.
Hebben ze het voorwiel toch niet voor nodig..

@ TS: Kan het zijn dat ik jou een tijd geleden samen met Klaas heb zien rijden?
 
Laatst bewerkt:
beste, ik was aan het kijken op een 2ehands site , op zoek naar een masai.
ik had daarvoor op google afbeeldingen gekeken, en vond daar jouw foto's, ik ging ze vergelijken en ik dacht dat ze wel heel hard op elkaar leken, en dus op de koplamp zat een grote sticker, en diezelfde vorm vond ik terug op die andere masai.

heb me dan maar geregistreerd om het door te kunnen geven, dit is nu wel al een 3 jaar oud topic, maar misschien is dit je brommertje...

http://img.2dehands.be/f/preview/155644104_2-masai-db50.jpg

http://img.2dehands.be/f/preview/155644104_1-masai-db50.jpg
 
even mn paint skillz gebruikt... en ik zie een match.

3hhO0.jpg


je ziet nog duidelijk de stickers...


OP: Laatste bezoek:zondag 09 december 2012 19:50 (6 maanden, 8 dagen, 2 uren en 43 minuten geleden)

:/
 
Laatst bewerkt:
mja, nu de vraag. Is dat een sticker af fabriek, of later toegevoegd?

Af fabriek.
Dat dan weer wel. De verkoper zegt wel "papieren zijn verloren gegaan"... kan natuurlijk, maar het blijft vaag om ermee verder te kunnen gaan, gezien die sticker op alle rode masai's zit.
 
Lijkt mij een standaard sticker.
Bovendien is die van de advertentie volgens de tekst een brommer, advertentietitel is ook "Masai md50". Die van TS is volgens haarzelf een 125cc.
 
de diefjes hebben dan ook andere remhendel gemonteerd, zwart ipv grijs. Het kan natuurlijk...

Edit: In 3 jaar tijd kan van alles gebeuren...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan