Omdat twee motoren te veel is biedt ik hierbij mijn zwarte Honda CBR 1000 f te koop aan.
De motor is van 1996 en heeft ongeveer een ton gelopen. Maar er zit nog een compleet motorblok bij de koop inbegrepen dat 40.000 km gelopen heeft. De reden dat ik dat blok nog niet in gehangen heb is dat hij met het huidige blok nog super loopt. De nokkenaskettingen zijn vervangen dus hij rijdt zonder ratelen.
Hij is voorzien van een RVS uitlaat met Lazer demper, dus geen doorgeroeste uitlaat meer. Verder ziet hij er voor zijn leeftijd en km. stand nog heel netjes uit. Hij heeft wel gebruikssporen en grootste minpuntje is een deukje in de tank.
Verder heeft hij handvatverwarming en een 12 volt aansluiting voor je acculader. De kuip is netjes en zonder barsten of scheuren net als het zadel.
Hij staat op goede banden en heeft pas nieuwe olie en koelvloeistof gekregen. Hij start altijd meteen en rijdt gewoon heel soepel. Er zit een iets groter ruitje op waardoor je zelfs bij hoge snelheden nog goed uit de wind zit.
Ik vraag en 1800 euro voor en dat is al heel scherp gezien het extra blok dat je erbij krijgt. (Er staan meerdere oudere modellen van dit type te koop voor meer geld)