Dit onderwerp is gesloten.
I Walk The Earth Another Day.
quote:R1 Sietse schreef op 15 maart 2010 @ 19:28:
Welkom allemaal!
Zijn er alweer mensen de straat op geweest? Zo ja... waar rij je meestal??? (tips voor een leuke route?) Ik heb een paar korte ritjes gemaakt, maar er nog niet echt op uit geweest dit jaar. (nog een beetje teveel pekel op de straat....)
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen hun trots even te posten (foto's) hier lijkt mij dat leuk! Altijd leuk om even te zien waar iemand ander op rijdt...
quote:Ga eens richting Sneek, dan via dijkjes naar Makkum, Harlingen en kom je uiteindelijk na een mooie (en lange) tocht terug in Heerenveen. Mocht je geen idee hebben waar ik het over heb, moet je eens richting Leeuwarden komen, dan rij je maar eens achter me aan
quote:Ik ga donderdag voor het eerst dit jaar weer rijden..heb er zin in!!
quote:
ik heb tussen 5 en 6 een paar racers horen rijden haha, de rest van de dag was ik zelf aan het rijden
quote:Hoi, Ik woon in leeuwarden. Dus mochten jullie een rondje gaan maken
quote:R1 Sietse schreef op 19 maart 2010 @ 08:48:
[...]
rond die tijd ben ik door Gorredijk gereden, dus dat kan wel kloppen!
Gisteren (donderdag) op de motor naar het werk geweest... 's morgens nog wel wat koude vingertoppen maar...... wat was het heerlijk op de terugweg!!!! Ik heb m'n tas thuis gebracht en ben nog maar een rondje gegaan!!!!![]()
Wat een weertje, dat smaakt naar meer!!!
[...]
Het is indd leuk (als er interesse is) eens een keer een tourtje te maken!
Dus mannen, laat het even weten als je geïnteresseerd bent dan kunnen we misschien een keer een datum prikken!

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3