Sv650 onderdelen (voorvork, koplamp, remmen)

Francesco

MF'er
23 apr 2006
177
0
Sevenum
Ik verkoop de volgende onderdelen van mijn sv650n uit 2004:

- Voorvork met T-stuk, bovenste kroonplaat, stuurpen;
- Remklauwen (voor) met originele leidingen en blokken;
- remschijven (voor) nagenoeg geen slijtage meetbaar >> VERKOCHT
- Koplamp met lamporen en vork bevestigingen >> VERKOCHT

Alles is in zeer goede staat zonder beschadigingen, na een poetsbeurt niet van nieuw te onderscheiden. Komt van een sv650n van 2004 met +-18.000km die altijd perfect is onderhouden (geen schademotor!).

Als je interesse hebt mail me dan (fheldens at gmail punt com), de onderdelen liggen me niet in de weg dus graag reëele biedingen doen.

Kiekjes:
200220101148.jpg


200220101149.jpg


09052010241.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Francesco,

koplamp, helder type misschien.
Graag verneem ik ook de diameter.

Een idee van de prijs.

Groet, Trango
 
of ik bestel hetzelfde op ebay, en piep ik helemaal niet. niet dat ik het nodig heb, maar zulke prijzen vallen op! bovendien gaat het niet om wat het bij de dealer kost, want jij bent geen dealer en geeft geen garantie op je spullen. dus zo moet je niet beginnen! nieuwwaarde heeft niks te maken met 2de hands prijs...
 
of ik bestel hetzelfde op ebay, en piep ik helemaal niet. niet dat ik het nodig heb, maar zulke prijzen vallen op! bovendien gaat het niet om wat het bij de dealer kost, want jij bent geen dealer en geeft geen garantie op je spullen. dus zo moet je niet beginnen! nieuwwaarde heeft niks te maken met 2de hands prijs...

Rustig rustig...
Deze chromen koplampen zijn behoorlijk gewild en om eerlijk te zijn vind ik dit geen belachelijke prijs.
 
even een laatste aanvulling en dan houdt het op, want ik wil zijn topic niet verknallen (ook al lijkt het daarop). de prijzen van dealers worden kunstmatig hoog gehouden door dealers. dat is ook de reden dat een boutje dat 10 cent bij de bouwmarkt kost, 2 a 3 euro kost bij een dealer. en dat telt ook voor andere onderdelen. daarom zeg ik dat nieuwprijzen van de dealers geen indicatie zijn voor de prijs van oude onderdelen! het is niet zo dat je bijv. een boutje koopt voor 3 euro en na 5 jaar hem voor 1 euro wegdoet terwijl dezelfde bout, nieuw, 10 cent kost. voorbeeld is slecht, omdat niemand oude boutjes koopt, maar je snapt het idee. zo ook met bijv. rem-/schakelsets... kosten honderden euro's, maar voor dat geld laat je een set op maat freesen, en dan heb je goed spul, niet de kut kwaliteit van de oem onderdelen. dus die set is dat geld niet waard, ook al kost hij dat. dat is het verschil...

en als zo'n chroom lampje voor minder dan deze "vriendenprijs" kost, en dat inclusief verzenden, dan vind ik dit oud onderdeel, dat niet beter is dan waar ik het over heb, heel duur.

het valt waarschijnlijk op dat ik weleens "zeur" over 2de hands prijzen. ik ben daar een beetje gevoelig voor. en verdomme, ook bij motoren is dat het geval. en overal waar ik reageer staan motoren meer dan 1 jaar te koop! hoe zou dat komen? nederlanders staan bekend als handelaren, maar dit is geen handel meer! dit is wat de gek ervoor geeft!

en nee, ik heb geen koplamp nodig! en ja, iedereen mag vragen wat hij wilt voor zijn spullen! maar als er iets van gezegd wordt, dan moet je niet aankomen met "bestel hem lekker bij de dealer", want zo werkt het niet! wil je wel of niet verkopen?

kortom, als dat lampje 200 euro kost bij de dealer, dan ben je dom als je zo iets koopt, van de nieuw waarde van zo'n lamp ligt op 50-60 euro. dan ben je als dealer erg hongerig, want op deze manier winst maken is ook niet leuk. en het is niet zo dat je iemand iets "gunt" omdat je hem voor "maar" 75 euro wegdoet!

ben wel benieuwd wat de voorvork moet opleveren in dit geval... :?
 
Laatst bewerkt:
ik vind het absoluut een beschaafde prijs voor een koplamp in goede staat, ook omdat de koplamporen er nog bij zitten.

voor welke diameter vorkpoten zijn de lamporen geschikt? de mijne zijn 43mm en ik ben wel geinteresseerd.

gr. jos
 
ik vind het absoluut een beschaafde prijs voor een koplamp in goede staat, ook omdat de koplamporen er nog bij zitten.

voor welke diameter vorkpoten zijn de lamporen geschikt? de mijne zijn 43mm en ik ben wel geinteresseerd.

gr. jos

Hoi Jos, diameter weet ik zo niet maar ik zal ze vanavond even voor je opmeten, het is wel een conventionele vork dus hij kan best wat dunner zijn. Eigenlijk waren de lamp-oren er niet bij maar die kun je er wel bij hebben voor 75,-

Wat een service he, en dan ben ik niet eens een dealer ;)
 
ik citeer even uit je eigen openingspost:


..................

- Voorvork met T-stuk, bovenste kroonplaat, stuurpen;
- Remklauwen (voor) met originele leidingen en blokken;
- remschijven (voor) nagenoeg geen slijtage meetbaar >> VERKOCHT
- Koplamp met lamporen en vork bevestigingen.

Alles is in zeer goede ................

en ook mijn voorvork is een conventionele (Right Side Up), vandaar ook de 43mm vorkpoten
 
ik citeer even uit je eigen openingspost:en ook mijn voorvork is een conventionele (Right Side Up), vandaar ook de 43mm vorkpoten

Ja ik zag t zelf net ook, maar daar staan de prijzen niet bij, vorige "koper" was alleen in de lamp zelf geïnteresseerd, daar had ik een prijs voor gegeven.
Maar goed, zoals ik al zeg 75,- incl. lamp-oren kun je hem hebben.

Oja, hij is zonder gouden randje
 
ik vind het absoluut een beschaafde prijs voor een koplamp in goede staat, ook omdat de koplamporen er nog bij zitten.

voor welke diameter vorkpoten zijn de lamporen geschikt? de mijne zijn 43mm en ik ben wel geinteresseerd.

gr. jos

Vorkpoten vd sv650 zijn 41mm. Maar de lamp-oren hebben rubber ringen en als je die eruit laat is de diameter 45mm. dus als je een beetje handig bent, of iemand kent met een draaibankje moet dat wel kunnen passen..
 
Rubber moet je er niet tussen uithalen, dan is de lamp aan veel teveel trillingen onderhevig ;)

Vandaar dat draaibankje: draai je 4 busjes uit pom/pa van uitwendig 45mm inwending 43mm en een kraagje erop en je kunt je lamp ophangen. Ik rij al meer dan 10,000 km met een star gemonteerde koplamp en nog nooit één lampje hoeven vervangen
 
Terug
Bovenaan Onderaan