quote:TavulliaVale schreef op 15 maart 2010 @ 11:07:
Ik kijk uit naar de IRTA tests 18 en 19 april op Qatar![]()
Zal best spannend worden aangezien Rossi heel graag ook tijdens de IRTA het snelst wil zijn, maarja met KC hijgend in zijn nek.. Duc en Qatar are good together here.. Ben benieuwd naar Lorenzo en vooral ook benieuwd naar de nieuwelingen Spies, Simoncelli, Bautista etc. Gaat een spannend seizoen worden![]()
Leuk openings-topic pappie![]()

quote:gerrit1957 schreef op 15 maart 2010 @ 11:14:
[...]
Ik hoop op Jorge , met die gegevens van Rossi die heeft van Sepang schat ik hem hoog in .
quote:falerossi schreef op 15 maart 2010 @ 11:38:
Stoner is toch wel de meester in Qatar, dus denk dat ook deze keer dat Stoner deze op z,n naam zet. Rossi 2e en Lorenzo of Pedrosa 3e
quote:TavulliaVale schreef op 15 maart 2010 @ 11:43:
[...]
Jorge heeft daar helemaal geen inzage inIs veel beter voor de competitie
![]()
http://www.crash.net/moto...zo_stop_sharing_data.html
Stoner is toch wel de meester in Qatar, dus denk dat ook deze keer dat Stoner deze op z,n naam zet. Rossi 2e en Lorenzo of Pedrosa 3e
quote:Randyfisherman schreef op 15 maart 2010 @ 14:55:
Wie er gaat winnen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik er superveel zin in heb!
quote:AppiePappie schreef op 15 maart 2010 @ 16:48:
Normaal gesproken stem ik gelijk op Rossi maar dit keer heb ik toch voor Stoner gestemt.
Qatar en Stoner hebben een goede historie maar ik weet niet of het dit jaar ook zo is nu Ducati met big-bang rijdt.......maar ik gok van wel.
Verder denk ik dat Spies zich gelijk in de kijker rijdt, hoop echt dat hij een goed seizoen gaat rijden.
Lorenzo zal rustig aan moeten doen met zijn hand...zeker als hij er nog last van heeft. Verwacht daarom ook niet dat hij zich kan mengen met P1.
Zal een Rossi-Stoner gevecht worden en ik hoop dat eindelijk Rossi op Qatar gaat winnen
Dank TavulliaVale
quote:Jeffrey-'t-Vriest schreef op 15 maart 2010 @ 17:08:
[...]
en vorig jaar liep je me uit te schelden omdat ik dat deed
slappe!
quote:TavulliaVale schreef op 15 maart 2010 @ 11:07:
Ik kijk uit naar de IRTA tests 18 en 19 april op Qatar![]()
Zal best spannend worden aangezien Rossi heel graag ook tijdens de IRTA het snelst wil zijn, maarja met KC hijgend in zijn nek.. Duc en Qatar are good together here.. Ben benieuwd naar Lorenzo en vooral ook benieuwd naar de nieuwelingen Spies, Simoncelli, Bautista etc. Gaat een spannend seizoen worden![]()
Leuk openings-topic pappie![]()
gs500
quote:[J]ori[A] schreef op 15 maart 2010 @ 13:18:
Hunker er echt weer naar. Zit nu seizoen 2007 een beetje terug te kijken, maar al die races zijn al bekend. Zit echt weer op die oude, vetrouwde adrenalinekick te wachten van een nieuwe race, nieuwe spanning in het kampioen en de blijdschap/teleurstelling als mijn favoriet wint of uitvalt! Ik heb d'r weer zin an!![]()
quote:AppiePappie schreef op 15 maart 2010 @ 18:02:
[...]
Nee, want je hoopte ook nog dat Haga ging winnen
Dat is het verschil
quote:
quote:MRA schreef op 15 maart 2010 @ 21:46:
[...]
![]()
![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik heel graag zou zien dat Hayden in de top 5 mee rijdt.

quote:derossi schreef op 15 maart 2010 @ 18:41:
[...]
hoe kan deze test nu op 18 en 19 april zijn als de eerste wedstrijd op 11 april begint?
je bedoeld waarschijnlijk maart!
gs500
quote:TavulliaVale schreef op 16 maart 2010 @ 11:02:
[...]
Dat klopt mijnheerZat ffe met april in mn hoofd.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2