Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

MotoGP Qatar 11-04-2010

Pagina's:
«
»

R.I.P. # 58 Marco Simoncelli

Reg. datum:
24 jul. 2008
Poll: Wie gaat de eerste race van het nieuwe seizoen winnen?
110 stemmen in totaal.
Rossi.
48 stemmen (44%)
Stoner.
39 stemmen (35%)
Spies.
7 stemmen (6%)
Lorenzo.
6 stemmen (5%)
Pedrosa.
6 stemmen (5%)
Capirossi.
2 stemmen (2%)
Hayden.
1 stem (1%)
Edwards.
1 stem (1%)
Dovisioso.
0 stemmen (0%)
Bautista.
0 stemmen (0%)
http://85.223.79.200:81/images/Qatar.jpg

CIRCUIT INFO

Pole Position: Links
Lengte: 5380 m
Wijdte: 12 m
Rechter bochten: 10
Linker bochten: 6
Langste rechte stuk: 1068 meter

http://resources.motogp.com/files/images/xy/2008/MotoGP/n415868_212213_Aerial+view+of+the+Losail+circuit+at+night-1280x960-mar14.jpg._original.original.jpg

Circuit records:

MotoGP 1’55.153, C. Stoner ’08, Ducati
250cc 1’59.379, A.Debon ’08, Aprilia
125cc 2’05.695, S. Redding ’08, Aprilia

2009 winners:

MotoGP C. Stoner (AUS), Ducati
250cc H. Barbera (SPA), Aprilia
125cc A. Iannone (ITA), Aprilia

Tijdschema onze tijd

http://85.223.79.200:81/images/Qatarts.jpg

http://resources.motogp.com//files/images/xy/2010/MotoGP/n507264_qatar.preview.jpg

Donderdag en vrijdag staan er nog 2 testdagen in de planning op Qatar in het donker en dan is over ruim 3 weken de start van het nieuwe seizoen *O*
AppiePappie wijzigde dit bericht op dinsdag 16 maart 2010 19:21 (0%)
Night is starting to fall on the Sepang circuit, and some are turning their eyes to the heavens above, hoping to find a star with the number 58 etched on it.

Reg. datum:
12 aug. 2006
Ik kijk uit naar de IRTA tests 18 en 19 april op Qatar :Y

Zal best spannend worden aangezien Rossi heel graag ook tijdens de IRTA het snelst wil zijn, maarja met KC hijgend in zijn nek.. Duc en Qatar are good together here.. Ben benieuwd naar Lorenzo en vooral ook benieuwd naar de nieuwelingen Spies, Simoncelli, Bautista etc. Gaat een spannend seizoen worden :9

Leuk openings-topic pappie :) 8-)
TavulliaVale wijzigde dit bericht op maandag 15 maart 2010 11:09 (10%)
Ciao Marco! Ci mancherai. Il grande SuperSic! #58 I Will never forget your passion, your smile, your hair, your humor but the most your unbelieveble talent and hunger to race. You will be so missed!

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
TavulliaVale schreef op 15 maart 2010 @ 11:07:

Zal best spannend worden aangezien Rossi heel graag ook tijdens de IRTA het snelst wil zijn, maarja met KC hijgend in zijn nek.. Duc en Qatar are good together here.. Ben benieuwd naar Lorenzo en vooral ook benieuwd naar de nieuwelingen Spies, Simoncelli, Bautista etc. Gaat een spannend seizoen worden :9

Ik hoop op Jorge , met die gegevens van Rossi die heeft van Sepang schat ik hem hoog in .
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
Stoner is toch wel de meester in Qatar, dus denk dat ook deze keer dat Stoner deze op z,n naam zet. Rossi 2e en Lorenzo of Pedrosa 3e
www.sport-picture.nl

Reg. datum:
12 aug. 2006
quote:
gerrit1957 schreef op 15 maart 2010 @ 11:14:

[...]

Ik hoop op Jorge , met die gegevens van Rossi die heeft van Sepang schat ik hem hoog in .

Jorge heeft daar helemaal geen inzage in ;) Is veel beter voor de competitie :)

http://www.crash.net/moto...zo_stop_sharing_data.html
TavulliaVale wijzigde dit bericht op maandag 15 maart 2010 11:46 (19%)
Ciao Marco! Ci mancherai. Il grande SuperSic! #58 I Will never forget your passion, your smile, your hair, your humor but the most your unbelieveble talent and hunger to race. You will be so missed!

gsxr 750 k4

Reg. datum:
28 jan. 2006
quote:
falerossi schreef op 15 maart 2010 @ 11:38:
Stoner is toch wel de meester in Qatar, dus denk dat ook deze keer dat Stoner deze op z,n naam zet. Rossi 2e en Lorenzo of Pedrosa 3e

ik denk hayden,doet het erg goed tot nu toe.

hoop uiteraard rossi

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
TavulliaVale schreef op 15 maart 2010 @ 11:43:

[...]

Jorge heeft daar helemaal geen inzage in ;) Is veel beter voor de competitie :)

http://www.crash.net/moto...zo_stop_sharing_data.html

Dus wel vernomen uit zeer betrouwbare bron , alles word overgezet van Sepang en daar blijft het bij en vanaf nu is het aan het Team Lorenzo!!!!!
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
Speciaal mijn middaguren in de horeca naar de avond verplaatst, zodat ik kwalificaties en de races gewoon kan kijken voor het werk, met m'n stomme kop vergeten dat de MotoGP in Qatar 's avonds wordt verreden. |( Eens even kijken of ik met iemand ruilen kan, want ik wil dit echt niet missen of later terugkijken.

Ik ken mezelf, en bezoek dan toch eerst dit forum of racesport.nl of krijg de uitslag weer via iemand anders doorgespeeld, dus ik wil en moet het hoe dan ook live zien! *D

Hunker er echt weer naar. Zit nu seizoen 2007 een beetje terug te kijken, maar al die races zijn al bekend. Zit echt weer op die oude, vetrouwde adrenalinekick te wachten van een nieuwe race, nieuwe spanning in het kampioen en de blijdschap/teleurstelling als mijn favoriet wint of uitvalt! Ik heb d'r weer zin an! :}

Casey Stoner heeft de hatrick op Qatar al binnen op dat rode monster van hem, maar lukt het hem ook in 2010? Ben echt benieuwd in hoeverre Stoner Rossi van partij kan geven, en of zijn gezondheid hem wederom parten zal gaan spelen dit jaar.

Rossi voor de 10e keer wereldkampioen in 2010?! Lijkt me een strak plan! 8-)

Paar weekjes wachten, en dan floepen de felle lichten aan om de rode te doven! Eindelijk!
I would have cut off the whole finger or two fingers to have Marco here with us - Jorge Lorenzo #99

* BAMBOOCHA! *

Reg. datum:
07 aug. 2002
Ja, wordt weer een race voor Casey denk ik. Combinatie Duc-Casey heeft hier altijd erg goed gewerkt.
I fear you have mistaken me for someone who actually gives a shit..

Go Your Own Way

Reg. datum:
01 apr. 2009
Wie er gaat winnen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik er superveel zin in heb!
Kawasaki ER-5 '99 -- Yamaha XJ600S Diversion '93 -- Triumph Street Triple '08

Raceway.nl

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:

:^

quote:
Randyfisherman schreef op 15 maart 2010 @ 14:55:
Wie er gaat winnen weet ik niet, maar ik weet wel dat ik er superveel zin in heb!

:^ * 2
mac d wijzigde dit bericht op maandag 15 maart 2010 14:57 (29%)
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:

Of Pedrosa? Gezien de testen ken ik Dovizioso grotere kansen toe het podium te bestijgen dan Pedrosa. Maargoed, eerst de test in Qatar maar eens afwachten en later de trainingen. Dan wordt wat meer duidelijk hoe of wat.

Zolang het maar gewoon droog blijft in die woestijn!! :+
I would have cut off the whole finger or two fingers to have Marco here with us - Jorge Lorenzo #99

Reg. datum:
24 jul. 2008
Normaal gesproken stem ik gelijk op Rossi maar dit keer heb ik toch voor Stoner gestemt.
Qatar en Stoner hebben een goede historie maar ik weet niet of het dit jaar ook zo is nu Ducati met big-bang rijdt.......maar ik gok van wel.

Verder denk ik dat Spies zich gelijk in de kijker rijdt, hoop echt dat hij een goed seizoen gaat rijden.
Lorenzo zal rustig aan moeten doen met zijn hand...zeker als hij er nog last van heeft. Verwacht daarom ook niet dat hij zich kan mengen met P1.
Zal een Rossi-Stoner gevecht worden en ik hoop dat eindelijk Rossi op Qatar gaat winnen :Y

Dank TavulliaVale :)
Night is starting to fall on the Sepang circuit, and some are turning their eyes to the heavens above, hoping to find a star with the number 58 etched on it.

R.I.P. #58

Reg. datum:
28 mei. 2007
quote:
AppiePappie schreef op 15 maart 2010 @ 16:48:
Normaal gesproken stem ik gelijk op Rossi maar dit keer heb ik toch voor Stoner gestemt.
Qatar en Stoner hebben een goede historie maar ik weet niet of het dit jaar ook zo is nu Ducati met big-bang rijdt.......maar ik gok van wel.

Verder denk ik dat Spies zich gelijk in de kijker rijdt, hoop echt dat hij een goed seizoen gaat rijden.
Lorenzo zal rustig aan moeten doen met zijn hand...zeker als hij er nog last van heeft. Verwacht daarom ook niet dat hij zich kan mengen met P1.
Zal een Rossi-Stoner gevecht worden en ik hoop dat eindelijk Rossi op Qatar gaat winnen :Y

Dank TavulliaVale :)

en vorig jaar liep je me uit te schelden omdat ik dat deed _O-

slappe! :+
Vele wegen leiden naar Assen!

Reg. datum:
24 jul. 2008
quote:
Jeffrey-'t-Vriest schreef op 15 maart 2010 @ 17:08:

[...]

en vorig jaar liep je me uit te schelden omdat ik dat deed _O-

slappe! :+

Nee, want je hoopte ook nog dat Haga ging winnen ;)
Dat is het verschil :P

Reg. datum:
19 sep. 2006
quote:
TavulliaVale schreef op 15 maart 2010 @ 11:07:

hoe kan deze test nu op 18 en 19 april zijn als de eerste wedstrijd op 11 april begint?
je bedoeld waarschijnlijk maart!

gs500

Reg. datum:
13 mrt. 2005
quote:
[J]ori[A] schreef op 15 maart 2010 @ 13:18:

Hunker er echt weer naar. Zit nu seizoen 2007 een beetje terug te kijken, maar al die races zijn al bekend. Zit echt weer op die oude, vetrouwde adrenalinekick te wachten van een nieuwe race, nieuwe spanning in het kampioen en de blijdschap/teleurstelling als mijn favoriet wint of uitvalt! Ik heb d'r weer zin an! :}

idd kan ook niet wachten. vind zon nachtrace ook wel iets hebben :]

R.I.P. #58

Reg. datum:
28 mei. 2007
quote:
AppiePappie schreef op 15 maart 2010 @ 18:02:

[...]

Nee, want je hoopte ook nog dat Haga ging winnen ;)
Dat is het verschil :P

_O-
Vele wegen leiden naar Assen!

Speedy Gonzales

Reg. datum:
18 jul. 2008
quote:

:^

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:

Kijk ,eindelijk een vrouw met smaak en verstand *D

:+ ;)
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

ROSSI wint 100ste gp......

Reg. datum:
31 dec. 2005
ben 8 maart meteen weer lid geworden van de motogp site , alle tests 2010 zitten bekijken , het zag er weer prachtig uit , kan net als jullie niet wachten totdat het 11 april is , ik denk dat we een spannend seizoen gaan krijgen , ik hoop op vele a la catalunya gevechten met uiteraard allemaal dezelfde uitkomst.........

jaja het begint allemaal weer te kriebelen bij ons allen .......... de winter heeft weer lang zat geduurt , laat de zomer , de motogp , de megameeting , de heerlijke ritjes , de terrasjes enz enz enz maar weer komen......

OP NAAR 11 APRILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

ENNNUHHHH uiteraart op THE DOCTOR gestemd :} :} :} :} :}
gp walker wijzigde dit bericht op maandag 15 maart 2010 21:39 (6%)

Speedy Gonzales

Reg. datum:
18 jul. 2008
quote:
mac d schreef op 15 maart 2010 @ 20:24:

[...]

Kijk ,eindelijk een vrouw met smaak en verstand *D

:+ ;)

:$ :+
Moet eerlijk bekennen dat ik heel graag zou zien dat Hayden in de top 5 mee rijdt. :Y

Skippy Abuser ®

Reg. datum:
19 jun. 2005
quote:
MRA schreef op 15 maart 2010 @ 21:46:

[...]

:$ :+
Moet eerlijk bekennen dat ik heel graag zou zien dat Hayden in de top 5 mee rijdt. :Y

Hmm ,okay ,hij rijd Duc dus die speling geef ik je :Y

Bij de 1ste 3 zou nog mooier zijn })
De Italiaanse relnicht
Desmo Inside ....

Reg. datum:
12 aug. 2006
quote:
derossi schreef op 15 maart 2010 @ 18:41:

[...]

hoe kan deze test nu op 18 en 19 april zijn als de eerste wedstrijd op 11 april begint?
je bedoeld waarschijnlijk maart!

Dat klopt mijnheer :) Zat ffe met april in mn hoofd.

gs500

Reg. datum:
13 mrt. 2005
quote:
TavulliaVale schreef op 16 maart 2010 @ 11:02:

[...]

Dat klopt mijnheer :) Zat ffe met april in mn hoofd.

Wist helemaal niet dat 18 en 19 maart alweer de IRTA-testen zijn? komt dat ook op tv?
Heb er zinin maar eerst nog Superbikes! :]

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True