GSXR 600/750 K4/K5 en overige zaken

Falierke

MF veteraan
1 aug 2006
2.301
192
Vlijmen
Beste mede forummers:

Ik ben mijn schuur eens uit aan het mesten, kwam de volgende zaken tegen die in de weg liggen, en tegen een schappelijk prijsje weg mogen. T.E.A.B

* Originele kuipruit Suzuki GSXR 600/750 K4/K5

Verkocht aan dennisgsxr

* Schijfrem achter Suzuki, 100% recht!. is van de aangekochte set (zie onder) GSXR 600/750 K4/K5

full


* 2 remschijven voor Suzuki GSXR 600/750 K4/K5 (mogelijk is er 1 krom. Had last van een "trillende voorkant" bij het aanremmen. Andere schijvenset heeft het probleem verholpen. Mogelijk is er een krom, mogelijk is het nog een goede set.

full


* Winterhandschoenen maat XL. Weinig gebruikt (rijd niet in de winter, was een cadeau), goede kwaliteit

full


Af te halen in Vlijmen vlakbij Den Bosch, versturen mogelijk kosten voor de koper.

Groeten Falierke
 
Laatst bewerkt:
Wil je misschien checken op een vlakke ondergrond welke van de 2 (voor)remschijven krom is? Bij m'n bandenwissel zei ie dat ik 1 klein beetje kromme remschijf heb.

Ow en wat wil je voor de rechte schijf hebben?
 
Hee Rogar,

ik zal vanavond beide schijven eens op de grond leggen, maar weet niet zeker of je een klein verschil op deze manier opmerkt. Ik zal het eens voor je uittesten.
Voor de rechte achter schijf zou ik graag 35 euro willen hebben. Als ik marktplaats een beetje afstruin lijkt me dit een redelijke prijs.
De kromme schijf die je hebt, is dat ook echt merkbaar tijdens het rijden? anders ben je vrij om de schijven een keer bij mij erop te monteren, en te testen. Geen probleem.

Zoals gezegd weet ik niet zeker of er uberhaupt 1 krom is, maar gezien mijn probleem met het aanremmen is dit natuurlijk wel waarschijnlijk.

Groeten Falierke
 
Hee Rogar,

Jou testmethode gaat helaas niet op. Ik heb de schijven op een vlakke ondergrond gelegd, maar de "busjes" in het midden van de schijf zijn breder dan de schijf zelf, dus als ik de schijf op de grond leg, rust deze op die busjes. Ik heb even op het forum en google gezocht en gevonden dat je met een micrometer de uitslag van een schijf kan meten. Helaas heb ik dergelijke tools niet voor handen.

Ik heb de volgende zaken gecontroleerd:

Dikte van de schijven moet minimaal 5 mm zijn. Dit heb ik met een rolmaat (natuurlijk geen precieze meting op de mm, maar voldoende) gemeten dat de schijven meer dan dik genoeg zijn, rond de 6mm.

Ik heb om toch een poging te wagen de mogelijke uitslag te controleren, een magnetische waterpas van ongeveer 20 cm op diverse plekken op de schijven gezet, om te kijken of er "ruimtes" invielen. Dit leek me allemaal recht.

Zoals gezegd zou het probleem dat ik gehad heb best een andere oorzaak gehad kunnen hebben (schijven niet 100% vastgedraaid of iets dergelijks), maar ik zoek het niet de schijven er terug op te monteren en dit te proberen (heb daar ook het gereedschap niet voor).

Elke aankoopkeuring is toegestaan!, laat maar weten of je interesse hebt.
Doe een interessant bod, we komen er vast uit.

Groeten Michel van Falier
 
Wat wil je voor het kuipruitje hebben? Zoek er nog 1tje om in mijn circuitkuip te schroeven.


Hee Dennis,

30 euro lijkt me wel een mooi prijsje. Zoals je op de foto kan zien is deze zonder de rubbers, deze zijn overgegaan in de nieuwe ruit, maar ik neem aan dat dat geen probleem is.

Groeten Michel
 
Hee Rogar,

Jou testmethode gaat helaas niet op. Ik heb de schijven op een vlakke ondergrond gelegd, maar de "busjes" in het midden van de schijf zijn breder dan de schijf zelf, dus als ik de schijf op de grond leg, rust deze op die busjes. Ik heb even op het forum en google gezocht en gevonden dat je met een micrometer de uitslag van een schijf kan meten. Helaas heb ik dergelijke tools niet voor handen.

Ik heb de volgende zaken gecontroleerd:

Dikte van de schijven moet minimaal 5 mm zijn. Dit heb ik met een rolmaat (natuurlijk geen precieze meting op de mm, maar voldoende) gemeten dat de schijven meer dan dik genoeg zijn, rond de 6mm.

Ik heb om toch een poging te wagen de mogelijke uitslag te controleren, een magnetische waterpas van ongeveer 20 cm op diverse plekken op de schijven gezet, om te kijken of er "ruimtes" invielen. Dit leek me allemaal recht.

Zoals gezegd zou het probleem dat ik gehad heb best een andere oorzaak gehad kunnen hebben (schijven niet 100% vastgedraaid of iets dergelijks), maar ik zoek het niet de schijven er terug op te monteren en dit te proberen (heb daar ook het gereedschap niet voor).

Elke aankoopkeuring is toegestaan!, laat maar weten of je interesse hebt.
Doe een interessant bod, we komen er vast uit.

Groeten Michel van Falier
Heb geen flauw idee wat ze moeten opbrengen? En moet eerlijk zeggen dat ik er niks van merk tijdens rijden.
 
Heb geen flauw idee wat ze moeten opbrengen? En moet eerlijk zeggen dat ik er niks van merk tijdens rijden.

Hee Rogar,

Zoals gezegd hoef ik er de hoofdprijs niet voor te hebben. 75 euro excl eventuele verzendkosten lijkt me een mooi bedrag. Voor minder gaat de set (dus voor en achter schijven) niet weg, dan houd ik hem als reserve aan.

Ook af te halen in Vlijmen, en zoals gezegd elke aankoopkeuring is toegestaan :Y .

Groeten Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan