Supermoto Drenthe / Groningen

Ik heb een nieuwe p0rn ketting en tandwielen. Welk sluitstukje kan ik het beste gebruiken? Ponsen of met het 'vishaakje'?
 
persoonlijk vind ik het altijd prettig om het "vishaakje"tegebruiken
dit i.v.m het verwisselen van de tandwiellen stel dat je ketting dan een stukje
kleiner moet dan kun je het haakje losmaken met de flex
het staafje van de gewenste schakel platmaken en dan een ram met een hamer en dan is hij erwel uit dus kun je hem zo in haken

het fijne gevoel van het ponsen is eigelijk dat hij tijdens de rit niet los kan raken
(wat al niet kan bij een sm motor) maar normaal gesproken niet

elk heeft zo zijn voor en na deel

ik ben iemand van de kortste weg dus ik hou van vishaakjes`s :D
dit omdat het makkelijk temonteren is
letop dat het bekje met de opening naar achteren komt eh dus
met de richting mee

suc6
 
ik rij ook met het visje ivm tandwielwissels maar als ik geen verbeterde casesaver erop had dan reed ik liever met een geponste ketting.
de casesaver voorkomt dat de ketting bij breuk een gat kan slaan in mn carters en is zn geld dus dubbel waard.

SDC10844.jpg
 
ik weet niet of het rijden vandaag nog wast wordt, want wij (speedy_j en ik) gaan naar de tt, we hebben VIP kaartjes gekregen voor ONK speed trophy!
 
sorry maar met dit weer moet ik even iets anders doen volgende x beter
mischien dat ik eind van de middag nog even een blokje doe maar daar hebben jullie neits aan natuurlijk goede reis

groetjes
 
hahaha jullie maken er weer een poje van jullie
gaan ons sm rijders toch niet zwart maken eh strax overal waar we komen komt gelijk politie :P:D

naja naaaa de bouwvak ben ik wel weer van de partij we krijgen het eventjes druk hier bij huis

ill by back

groetjes
 
hahaha jullie maken er weer een poje van jullie
gaan ons sm rijders toch niet zwart maken eh strax overal waar we komen komt gelijk politie :P:D

naja naaaa de bouwvak ben ik wel weer van de partij we krijgen het eventjes druk hier bij huis

ill by back

groetjes

SM is a way of life... als je rustig wilt rijden koop dan een Goldwing. Wil je hard, koop een supersport... wil je fun: Supermoto! Brrooaaappp!! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan