Supermoto Drenthe / Groningen

opdonderen oma,....

is hier nog volk?
29d95jp.jpg
 
zo ziet dat er wel uit, als je kijkt hoe druk het op andere supermoto topics is dan lijkt dit wel uitgestorven, en toch zijn er nog wel een aantal sm rijders in het noorden.
 
omdat iedereen in zijn eigen topic zit denk ik.
Maar als we hier nou eens even een beetje blijven reageren dan wordt het vanzelf wel weer wat drukker.

en hopend kunnen we dan van het zomer een mooi ritje regelen met een groep uit de buurt.

 
Dank je! Ja lekker druk, maar heeft ook een voordeel: je hoeft niet veel terug te lezen om bij te zijn ;)

Mijn aanwinst (oud filmpje van gebben, maar ziet er nog zo uit)

Kan niet wachten om hem om te halen!
 
omdat iedereen in zijn eigen topic zit denk ik.
Maar als we hier nou eens even een beetje blijven reageren dan wordt het vanzelf wel weer wat drukker.

en hopend kunnen we dan van het zomer een mooi ritje regelen met een groep uit de buurt.

Dat is ook wel weer zo.

Dit is mijn brommert welke ik optisch en motorisch leuk heb aangepakt:


zwaai effe als je me ziet!

(Omgeving Assen)
 
mooie motor, heb ook zo`n drz400 alleen dan in offroad style.
jij hebt de motor toch te koop of niet. Als ik je zie zal ik zeker even zwaaien.

 
Ik heb hem niet meer te koop staan. Hou hem lekker zelf :).

Ik zie je wel zwaaien :W

heb je de motor als sm gekocht of was het eerst ook een offroad?
ik zat te denken om ook nog een setje sm wielen te kopen maar zou dat zo passen of zul je nog een remadapter moeten gebruiken net zoals bij een ktm?
 
Grasbaan & Speedway


Flattrack klasse toegevoegd in Roden.

Bij voldoende deelname wordt er een leuk alternatief voor Supermoto Rijders georganiseerd a.s. Zaterdag.

Oege de Jong heeft de mogelijkheid voor een aantal rijders om een Flattrack wedstrijd te rijden in Roden.

Er is dan een Nationale Jeugd wedstrijd op het Speedcenter in Roden.

De ondergrond is ideaal voor supermotard rijders op regenbanden.

Heb je zin in deze ervaring?

Neem even contact op met Oege, info@oegedejong.nl
telefonisch kan ook: 0620144088

13173_1073228832694406_6630827336686205381_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
als ik mijn frame gestraald wil hebben haal ik hem liever uitelkaar zodat alles goed geraakt wordt. Maar dat is mijn mening, wellicht is hier iemand die er wel intresse voor heeft.

of wordt het niet verreden op de sintelbaan?
 
heb je de motor als sm gekocht of was het eerst ook een offroad?
ik zat te denken om ook nog een setje sm wielen te kopen maar zou dat zo passen of zul je nog een remadapter moeten gebruiken net zoals bij een ktm?

Als SM gekocht. Je zal als je er sm velgen inzet inderdaad met een adapter moeten werken.
 
Nog een paar dagen en dan brooaaap! :)

Afgelopen zaterdag mn vtr verkocht, deed toch een beetje pijn om het beestje weg te zien rijden. Maar de twinkelingen in de ogen van de nieuwe eigenaar maken dat weer goed.
 
ja aan al het geode komt een eind.
als nou de nieuwe eigenaar er meer plezier mee krijgt of minstens net zoveel dan is het ook goed toch.

ik zat gisteren even te kijken maar het schijnt dat ik mijn motor nu al 7 jaar heb de tijd vliegt voorbij, even heb ik wel eens gedacht om een Kawasaki z1000 te kopen maar ik ben blij dat ik daar vanaf gestapt ben. Wat een lol heb ik al gehad aan mijn xt uit het jaar 05.
 
Terug
Bovenaan Onderaan