Supermoto Drenthe / Groningen

@Jurrien9 Ik hoop straks met 15/42 in elk geval in staat te zijn om iets grotere afstanden af te leggen, dan kan ik ook es een ritje meepakken...

Als je em achter groter maakt wordt ie wel juist weer korter qua gearing he...
 
wheelieen zal ie wel niet zo heel hard doen met 15/42 denk ik of wel ? Met 14/42 lukt een power wheelie mij ook alleen in 1 en 2...daarna is toch echt de koppeling nodig... Maar goed dat zou ook nog goed aan mij kunnen liggen, ben nog aardig aan het zoeken naar de juiste zitpositie voor van alles en nog wat... Heb em nu net 3 weken na bijna 15 jaar amper tot geen motor te hebben gereden, kost ff tijd om helemaal te wennen.

Moet zeggen dat ik het zelf wel het meest relaxed vind om voortandwielen te wisselen ipv achter... kosten minder en kan vaak met dezelfde ketting...
 
Laatst bewerkt:
Stickerset is binnen, en mijn demper houder gelast. Ook alles weer gepoetst.

Zo staat ze er nu bij:
full
 
wheelieen zal ie wel niet zo heel hard doen met 15/42 denk ik of wel ? Met 14/42 lukt een power wheelie mij ook alleen in 1 en 2...daarna is toch echt de koppeling nodig... Maar goed dat zou ook nog goed aan mij kunnen liggen, ben nog aardig aan het zoeken naar de juiste zitpositie voor van alles en nog wat... Heb em nu net 3 weken na bijna 15 jaar amper tot geen motor te hebben gereden, kost ff tijd om helemaal te wennen.

Moet zeggen dat ik het zelf wel het meest relaxed vind om voortandwielen te wisselen ipv achter... kosten minder en kan vaak met dezelfde ketting...

wheelie is zen 3 geen probleem, 4 als ik aan het stuur trek! 180+ vind ik te hard dus liever wat minder hard en sneller er zijn :)
 
Hallo mannen ,ik ben nieuw hier op het mf.nu zie ik de er nog veel meer uit Groningen supermoto rijden en dat jullie wel samen rijden kunnen jullie er nog meer bij gebruiken, wij zijn met 4 sm ers uit 1 dorp en rijden wel met elkaar maar met meer is leuker of een keer de baan op pottendijk bijvoorbeeld
Mvg klaas
 
Als het weer goed is, meld ik mij om 8 uur bij de Ikea.

top!!

Hallo mannen ,ik ben nieuw hier op het mf.nu zie ik de er nog veel meer uit Groningen supermoto rijden en dat jullie wel samen rijden kunnen jullie er nog meer bij gebruiken, wij zijn met 4 sm ers uit 1 dorp en rijden wel met elkaar maar met meer is leuker of een keer de baan op pottendijk bijvoorbeeld
Mvg klaas

jo klaas! welke verlaten dorp is dit dan? wat voor sm's rijden jullie?!

gr jurrien
 
wheelie is zen 3 geen probleem, 4 als ik aan het stuur trek! 180+ vind ik te hard dus liever wat minder hard en sneller er zijn :)

Dat ligt dus blijkbaar aan mijn techniek... Kan me namelijk niet voorstellen dat je zo heel veel meer vermogen zou hebben dan ik... Maar doe jij dat dan met koppeling of puur op de motor ?
 
Wij wonen in harkstede, ik rij suzuki drz 400 ,henk honda xr 650,jan harm rijd yamaha wr 450 en herman ktm 610
mvg klaas
 
mijn abn is niet zo best met het toetsenbord op schoot!
en ik kan dat echt niet, doorschakelen wil meestal wel \, maar op koppeling nee..
 
mijn abn is niet zo best met het toetsenbord op schoot!
en ik kan dat echt niet, doorschakelen wil meestal wel \, maar op koppeling nee..

Moet zeggen dat ik het vreselijk wennen vind... ben qua wheelies alleen tweetakt crossers/enduro's gewend en dat voelt toch echt heeeeeeel anders... Daar ging het vrij makkelijk op de koppeling en tot nu toe lukt het me voor geen meter op de Husky met de koppeling...
 
Jurrien, hij was weer fijn. Filmpjes zijn aan het uppen.. hier alvast een voorproefje
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan