Dit onderwerp is gesloten.

quote:trip schreef op 18 maart 2010 @ 11:25:
Ga dan vandaag even een ritje doen wat meer in de buurt is voor mij
quote:Nocer schreef op 18 maart 2010 @ 12:30:
Jee Mark, moet dit allemaal nou zo vroeg in de middag?
* Nocer heeft net bijna een highsider gemaakt.
quote:Nocer schreef op 18 maart 2010 @ 12:30:
Jee Mark, moet dit allemaal nou zo vroeg in de middag?
* Nocer heeft net bijna een highsider gemaakt.
quote:Tiesje schreef op 18 maart 2010 @ 12:36:
[...]
Uhu... wil mijn kennis graag delenanders denken mensen straks verkeerde dingen...
Kistje - pallet principe denk ik
uhhh, een highsider of bijna een highsider?
in principe is uitbreken en grip krijgen ook al een highsider... als je erop blijft zitten is het alleen maar knap
quote:trip schreef op 18 maart 2010 @ 12:42:
Volgens mij word het vonnis op een naam gezet of een combinatie van naam en adres niet alleen op een adres, dan mag de deurwaarder gewoon even naar het kadaster bellen en er achter komen dat hij geen recht heeft om binnen te komen als het om een vorige bewoner gaat
En Nocer, zaten er nog niet genoeg krassen op

quote:trip schreef op 18 maart 2010 @ 11:11:
Zal het hier ook even zetten: Het lijkt me leuk om mee te gaan rijden maar het is 1 uur en 20 minuten snelweg voordat ik er ben, lijkt me erg gezellig maar moet ook om 5 uur weer thuis zijn om naar de film te gaan(Alice in Wonderland 3d)
quote:trip schreef op 18 maart 2010 @ 11:04:
Is het een idee om voor andere dingen alvast gewoon een datum te prikken die ver weg ligt dan kunnen mensen nog vrij krijgen,
Paintbal 12 Juni?
Spring ride: 16 mei? (hemelvaart)
Snowboarden: 4 Juli?
quote:Tiesje schreef op 18 maart 2010 @ 12:36:
[...]
Uhu... wil mijn kennis graag delenanders denken mensen straks verkeerde dingen...
Kistje - pallet principe denk ik
uhhh, een highsider of bijna een highsider?
in principe is uitbreken en grip krijgen ook al een highsider... als je erop blijft zitten is het alleen maar knap
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1