Dit onderwerp is gesloten.

quote:
Allroadrit, 20 maart 2011!
let op! respecteer tijdens deze rit de 11 geboden van codegroen!
De start zal plaatsvinden bij "camping de Maarnse Berg in doorn". Om 8:30 verzamelen voor een bak koffie, om 9:00 uiterlijk weg.
De route loopt over legale wegen, als het goed is zal er geen verbodsbord gepasseerd worden.
let op allroad banden (TKC, T63, K60) vereist
plaatje van de route
aanwezigen:
- Komkommer
- Paisly
- DeepSpace
- 4strokerules
- zappa.suzuki (achterrijder anex mobiele werkplaats/ehbo post en motor opraper)
- Leipo
- swisstool
- Nelis04
- Nomiis
- Aad900
- Loona35
- Oemoemenoe
- Mike_the_Bike
- KingCoder
- Grimsel
- Johan V

quote:Komkommer schreef op 18 maart 2010 @ 16:05:
Ik vind ook dat wegen met stenen, ook wegen zijn. Daarom vallen motorfietsen zonder spaakwielen al snel buiten mijn visie van allroad.

quote:

Hier ook!
XTZ750 & TT600
quote:
Hier ook!
XTZ750 & TT600
quote:L@mpie schreef op 19 maart 2010 @ 01:58:
[...]
Heidenau (?)Heb ik ook op de supertenere. . Lekkere kruising tussen straat en terrein. Goedkoop, en redelijk slijtvast , ook nog als winterband leverbaar.
Ik meld me hier ook even, omdat een Supertenere nou ook zo'n twijfelgeval is.
quote:MacReal schreef op 19 maart 2010 @ 10:22:
ben even zo vrij geweest de startpost alvast een beetje aan te passen
mocht de laadtijd te lang worden, verander ik de plaatjes naar linkjes
ben trouwens eens rustig aan het kijken naar andere bandjes, ik wil dat ze lang mee gaan (woon werk) en er eigenlijk ook wat meer offroad mee rijden (rustig aan, geen echt diepe blubber)
ik weet dat de Heidenau K60 en de TKC 80 dan aardig in de buurt komen, maar wat is nu een comfortabele band die het redelijk tot goed doet op droog en nat asfalt, maar ook nog redelijk mee kan komen in wat zand?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2