VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of jullie deze site al kennen, maar wilde 'm jullie niet onthouden. Weet ook niet of 't allemaal goedkoper is dan bij de lokale dealer, maar je kan het altijd ff checken!

David Silver Spares

grtz Roel
 
Zo, versie III van de OB6D seatpipe is een feit.

full


full


full


Maak de bovenkant nog dicht, met een plaat er op en dan zo'n stuk neopreen ("raceschuim").
Dan ga ik kijken of dat tevens als bovenkant van een onderzits tankje kan dienen. Als ik denk dat er genoeg (liter of 8 minimaal) in kan, dan ga ik dat maken. Anders heb ik er geen zin in.

Edit:
Dat ding met die knipperlichten hangt er los aan, dat moet ik nog doen.

Ja, ik denk ik doe eens gek ik ga RVS lassen. 2mm met een elektrisch lasapparaat, dat had slechter af kunnen lopen (vind ik zelf (prijzen win ik er niet mee)). Dure troep trouwens, speaking of prijzen, 4 bochten en een stukkie pijp 46 Euro. :N

Achter de remschakel set, heb ik nog iets nodig van ongeveer 1 cm dik, want ik kan hem nu net niet vast zetten. Kan er wel een paar ringen achter proppen... Maar een paar van die verstelplaten leken me wel ideaal... als iemand weet waar ik die kan organiseren, dan houd ik mij aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Achter de remschakel set, heb ik nog iets nodig van ongeveer 1 cm dik, want ik kan hem nu net niet vast zetten. Kan er wel een paar ringen achter proppen... Maar een paar van die verstelplaten leken me wel ideaal... als iemand weet waar ik die kan organiseren, dan houd ik mij aanbevolen.

Kan ik je ergens mee van dienst zijn? :)
 
Kan ik je ergens mee van dienst zijn? :)

Nou, ik durfde het eigenlijk niet te vragen, want ik heb al een setje van je gehad...
Maar als je nog een setje zou willen maken... :}
En als je me jouw gegevens pm't dan wil ik je wel sponsoren. :)
 
misschien kun je er nou beter een Blade kont opzetten .. })

Ja, zou kunnen, net zo makkelijk. Stond er een te koop hier op het forum, maar dat was polyester volgens mij. Wil dan eigenlijk ABS plastic hebben, want ik heb nog een kapotte SP kont, dan kan ik die voorkant waar ie op de tank aansluit er aan lassen.

En het moet een dichte zijn. Geen duo zit. Monoposto. ;)

Ben toch weer voor de SP zit gegaan, omdat het vanaf de zijkant best wel staat vind ik zelf. Van achter is't iets minder. Maar ik heb hier wel 3 van liggen en 1 dichte van Sebimoto. Dus daar kan ik nog mee vooruit... wel zo praktisch.
 
Het hitteschild voor over het staande deel van de pijp moet ik ook nog ergens hebben, dat zet ik er misschien ook nog op.
 
Mijn nieuwe motor schreeuwde om een nieuwe outfit.

Op de beurs in Utrecht al de helm gekocht en gister bij Ten Kate een Alpinestars combi SP1 whats in a name!! gekocht met nieuwe laarzen.

Aan het pak zal het niet liggen!! Laat de zon maar kome
 
Laatst bewerkt:
Mijn nieuwe motor schreeuwde om een nieuwe outfit.

Op de beurs in Utrecht al de helm gekocht en gister bij Ten Kate een Alpinestars combi SP1 whats in a name!! gekocht met nieuwe laarzen.

Aan het pak zal het niet liggen!! Laat de zon maar komen.

gr Witte Reus uit Raalte[afbeelding]
wohooooooooooooooooooow staat wel gaaf hehehe. ik zou het niet durven, maar met de sp zal het super staan.
 
Verklaar je nader, ik heb nog nooit een op een TLR gereden maar `t lijkt me idd een lomp log bakbeest, een mille/SP1 is wat circuit gerichter.
Precies en ik herinner mij een DVD van Fastbikes waarin de TLR alleen maar wijd liep en ze er niet over te spreken waren... vandaar ;)

@ H@nsie
Aanpassing Assen circuit.... nou moe, wordt je crashje nog nostalgisch :+

Moet ik straks alsnog richtingaanwijzers monteren als ik in wil voegen wanneer ik de 'oude' route kies _O-


Vandaag de SP en de TRX wakker gemaakt uit hun slaap, de SP vond het maar niets, hij spuwde vlammen })


Mijn nieuwe motor schreeuwde om een nieuwe outfit.

gr Witte Reus uit Raalte
Dan ben ik (zo te zien aan je postuur) de kleine witte reus hier dan ;)
*ik heb nog geen foto's van mijn outfit met de SP of TRX, volgt nog later

Ik heb alleen gekozen voor zwarte Alpinestars laarzen, uit mijn ervaring dat die nogal wat vuil en regen 'vangen', maar witte laarzen bij een wit pak staat gewoonweg béter :Y

:W
Gerben
 
Precies en ik herinner mij een DVD van Fastbikes waarin de TLR alleen maar wijd liep en ze er niet over te spreken waren... vandaar ;)

........

:W
Gerben

En wat dacht je van die rotatiedemper....
Valt niet af te stellen, en wordt snel te heet.
Daarom al die dikke highsiders :X
Lomp hok, alleen goed voor dikke wheelies.
 
gister gespot rond 16.00uur in Arnhem ter hoogte van de gelredome op de a325 een rode vtr sp1 met leovinci uitlaten en de grote berijder had een zwart textielen pak aan (iemand van het topic?)
 
Wel ff de kaartjes eraf knippen........maar gaaf pak!

Weet iemand of heeft iemand van hier nog een vervangingsschokbreker te koop voor de SP1.
Liefst iets van Öhlins, WP of Wilbers..........



Mijn nieuwe motor schreeuwde om een nieuwe outfit.

Op de beurs in Utrecht al de helm gekocht en gister bij Ten Kate een Alpinestars combi SP1 whats in a name!! gekocht met nieuwe laarzen.

Aan het pak zal het niet liggen!! Laat de zon maar komen.

gr Witte Reus uit Raalte[afbeelding]
 
Denk dat het een vriend van mij was. Axel Bult, zoon van de oud GP-coureur Theo Bult.

Woont zelf in Enschede, nog meer mens uit deze regio: Hengelo/Enschede/Haaksbergen?


gister gespot rond 16.00uur in Arnhem ter hoogte van de gelredome op de a325 een rode vtr sp1 met leovinci uitlaten en de grote berijder had een zwart textielen pak aan (iemand van het topic?)
 
Denk dat het een vriend van mij was. Axel Bult, zoon van de oud GP-coureur Theo Bult.

Woont zelf in Enschede, nog meer mens uit deze regio: Hengelo/Enschede/Haaksbergen?

Ja hoor, kom uit Hengelo.
H@nsie en Sir Frank komen uit Denekamp.

*D
 
Denk dat het een vriend van mij was. Axel Bult, zoon van de oud GP-coureur Theo Bult.

Woont zelf in Enschede, nog meer mens uit deze regio: Hengelo/Enschede/Haaksbergen?

Ofschoon ik officieel in westen woon, rij ik vaak genoeg in Haaksbergen. Mijn ouders wonen daar.
 
@ Ridley

Ik heb mijn Ohlins van ebay griekenland,hij heeft er nog eentje,helemaal nieuw in doos.

Verkoper: drosiarider itemnr:140374615317

Goede snelle service en niet duur.

Link:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ohlins-Shock-Absorber-HONDA-VTR-1000-RC51-2000-2001_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20aefaa515QQitemZ140374615317QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Succes
 
Toertocht 11/04/10 & 08/05/10 van de VTR 1000F & SP club.

Toertocht informatie zondag 11 April en zaterdag 8 Mei.

Op zondag 11 april a.s. zal de eerste toertocht van het nieuwe seizoen verreden worden. Plaats van handeling is dit keer het Noord-Brabantse land. We vertrekken vanaf de zaak van Arthur Dekker te weten Dekker Parketvloeren aan de Varkensmarkt 3 in Oudenbosch. De tocht zal een lengte hebben van ± 125 km en zal eindigen in Drimmelen.

Vervolgens zal er op zaterdag 8 mei een toertocht verreden worden door de provincie Flevoland. Ook deze tocht zal ± 125 km lang zijn en als startplaats is gekozen voor Restaurant Land’s End aan de Vossemeerdijk 25 in Dronten en het eindstation zal ditmaal Harderwijk zijn.

Voor beide tochten geldt verzamelen tussen 9.30 uur en 10.00 uur en vertrek om 10.30 uur.

Voor diegene die de route vooraf willen ontvangen om op je GPS systeem te zetten kunnen zich melden bij Thore via toercommissie@vtr1000.nl
Hopelijk zijn de weergoden ons na een lange winterperiode goed gezind en worden het weer een paar mooie tochtjes.

Graag tot ziens op 11 april in Oudenbosch en anders op 8 mei in Dronten.

De toercommissie
* Deelname aan een toertocht of andere activiteit is geheel vrijblijvend. De VTR1000F & SP club kan bij een ongeval, van welke aard dan ook tijdens de toertocht, op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld.

meer infos: http://www.vtr1000.nl/main.htm (op de banner klikken)
 
Mijn nieuwe motor schreeuwde om een nieuwe outfit.

Op de beurs in Utrecht al de helm gekocht en gister bij Ten Kate een Alpinestars combi SP1 whats in a name!! gekocht met nieuwe laarzen.

Aan het pak zal het niet liggen!! Laat de zon maar komen.

gr Witte Reus uit Raalte[afbeelding]

Witte Reus, kost een berg, wast een beetje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan