VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar ga ik overigens verhuizen, ga eindelijk mijn droom waarmaken samen met mijn vrouw (net getrouwd ook :)) en krijg ook eindelijk een echte sleutelruimte!!! '

Na al die negatieve posting in het vorig topic, maar eens tijd voor weer wat leuke berichten!!! :D



*O* Gefeliciteerd man! *O*
 
Heb ik dat????
Maandag bij race shop K&N filters besteld voor de SP2. Vandaag al binnen!!

Vanavond even monteren en wat denk je? Zitten er GVD al K&N filters in!! :( :9~ }) '(

Ik heb toch de nieuwe er maar ingezet (principe kwestie) dus heb nu staan een K&N doos met alle papieren en stickers + schroefjes + borging en ook 2 filters die max 16500 km erin hebben gezeten.
Intresse iemand? Mag voor weinig weg!!

Gr Jarnozem[afbeelding]

halo jarnozem,

hoeveel vraag je voor die filters incl verzenden naar belgie.
mijn mailadres staat in mijn profiel

mvg mario
 
Dit jaar ga ik overigens verhuizen, ga eindelijk mijn droom waarmaken samen met mijn vrouw (net getrouwd ook :)) en krijg ook eindelijk een echte sleutelruimte!!! '

Na al die negatieve posting in het vorig topic, maar eens tijd voor weer wat leuke berichten!!! :D
welkom in de club :W :W
 
Toch wel een belangrijk iets ..... ik had afgelopen week een enorme "slide" in een bocht naar rechts.. toerenteller knalde omhoog, achterwiel brak uit... :N

Voor m'n gevoel voel ik de achterkant nu bij bijna elke bocht naar rechts weg glijden.

Puur tussen m'n oren ... maar ik rij er wel degelijk anders (rustiger) door.. :$

Ja, zo gaat dat. En dan ben je minder relaxed, dat helpt ook niet. En je houdt hem steviger vast, dat helpt ook niet. En dan voel je weer "iets" en dan zeg je tegen jezelf, zie je nou wel... en dan ga je nog stijver zitten...
 
weet iemand waar ik een stekkertje kan scoren voor het knipperlicht. het mannelijk gedeelte bedoel ik dan. of is dat unverseel bij honda motors van dat jaar.

Even een plaatje bij gezocht voor de verbeelding O-)

knipperlichtstekkerrc51.jpg
 
Ja, zo gaat dat. En dan ben je minder relaxed, dat helpt ook niet. En je houdt hem steviger vast, dat helpt ook niet. En dan voel je weer "iets" en dan zeg je tegen jezelf, zie je nou wel... en dan ga je nog stijver zitten...



Been there done that :Y
Elke keer als ik weer zoiets meemaak groeit mijn respect voor de mensen die deze klappen voor hun brood opvangen :}
 
Nee maar ff wat anders,is net of je een andere motor hebt.....en volgend jaar zien we wel weer
 
En dat frame vind ik ook zo super. Ik moet maar eens op zoek gaan naar een sp2 :)
Is dit trouwens weer zo'n setje uit china oid? Hoe vind jij de kwaliteit en pasvorm?
 
En dat frame vind ik ook zo super. Ik moet maar eens op zoek gaan naar een sp2 :)
Is dit trouwens weer zo'n setje uit china oid? Hoe vind jij de kwaliteit en pasvorm?


Is een 1 frame/acherbrug matzwart gespoten.
Dat kan dus ook hoef je geen us edition over te laten komen!
 
Nee,dit was het originele rode set maar dat was erg beschadigd en een deuk in de tank,heb wel een dichte kont(weet alleen niet of dat handig is) en ander voorspatbord gekocht en bevestiging materiaal van Pro-bolt.....
 
Mooi zitje ook! Ziet er iets comfortabeler uit dan het origineel....

Nee,dit was het originele rode set maar dat was erg beschadigd en een deuk in de tank,heb wel een dichte kont(weet alleen niet of dat handig is) en ander voorspatbord gekocht en bevestiging materiaal van Pro-bolt.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan