VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die moeten dan in de klauw zitten of zo, en identiek voor de 1000 en de 600. Anders klopt de redenering niet .. ik heb ze iig nooit gezien.

Oh ja, nou zie ik dan wel. Ze zijn ook niet los te bestellen, zullen wel ergens hangen.
De rest heb ik gevonden, bij CMS via de partnumbers. Langere bouten, spacers, imbusdingen voor de schijven. Klaar. *O*

Zal het wel eens op de mat vallen. Er voor rijden is met zo'n amerikaan ook niet bepaald gratis. :N
 
Heh heh eindelijk bijgelezen.

En nu naar bed ..... . :Z

Toffe filmpjes van die 2009 meeting en van die Tsjechen. (mooie safe trouwens KD)

Ik zal nog wat km's moeten maken voor ik met de meeting die snelle stukken vertrouwd kan volgen, maar daar wordt al aan gewerkt :) .

Aankomende vrijdag weer vrij, dus tijd zat om te toeren :]

:} :} :} mooi weer
 
Hoi pralientje

in de week van 3 mei en 10 mei heb ik mei vakantie. dan wil ik wel een paar keer de eifel in als het weer goed is. dus misschien kunnen we dan samen wat rijden en misschien zijn er dan wel meer mensen geintreseerd.

lijkt me leuk.

Zo ik ben ook weer present!

- Die witte van Sneedee ziet er idd gelikt uit! Zeker omdat ook de rempartij mee zwart is gemaakt. :9~
- De mensen die nog zin hebben om mee te gaan met de meeting: 8-8-2010. Lees het topic voor alle details: donnybrasco in "VTR SP Meeting 2010" Jullie zijn van harte welkom!
- wanneer is de mei vakantie, zodat we voorzichtig iets kunnen plannen om bij elkaar te komen? :]
- Ik heb mijn remmerij laten doen bij Stefan van Bitubo: ik had zelf een ohlins-achter shock, voorvork veren en Olie gekocht. Ik heb zelf de shock gemonteerd, maar Stefan heeft de veren in de poten gezet en alles afgesteld voor €120 (dacht ik). :} Ik moet nog een vervolg afspraak met hem maken, omdat het destijds 10 graden vroor, en nu de buiten temperatuur wat nogmaler begint te worden. Wellicht was de olie destijds wat dikker door de kou....
- wel jammer dat de prof zich bedacht heeft..... ;(
 
@obd6 en hakman,

Volgens mij gebruikt alleen een 600 die pasbusjes en de 1000 vulbusjes ik heb ook van die pasbusjes(13) in mijn brakets zitten,voor het centreren van de klauw,de afstand van de vulbusjes is bij mij in het bracket verwerkt.
 
Die moeten dan in de klauw zitten of zo, en identiek voor de 1000 en de 600. Anders klopt de redenering niet .. ik heb ze iig nooit gezien.

Bij mijn 600 blijven die bussen in de onderpoot zitten en valt de klauw daar overheen. Zijn pasbussen zeg maar.

Heb het uit elkaar getrokken. Zag ik dat de remblokken ook al een mooi eind heen zijn. Had ik nog niet verwacht na een kilometer of 2500. Heb ik dat ook maar besteld, heb weinig zin om het over 6 weken weer schoon te gaan maken. 63 Euro per kant, belachelijk...
Ik denk dan doe ik 1000RR blokken, die hebben een ander part number, maar kosten precies evenveel, dus dat heeft ook geen nut dan.
 
@obd6 en hakman,

Volgens mij gebruikt alleen een 600 die pasbusjes en de 1000 vulbusjes ik heb ook van die pasbusjes(13) in mijn brakets zitten,voor het centreren van de klauw,de afstand van de vulbusjes is bij mij in het bracket verwerkt.

full


Die dingen met nummer 13 zitten in de onderpoot. Bij de 1000RR zou je zeggen dat die dingen met nummer 16 er tussen komen, maar op de tekening staan ook die dingen met nummer 13. Ik vermoed dat 16 gewoon een langere 13 is met een ring er om, of eigenlijk hoop ik dat, want dat heb ik besteld.
 
Hoi pralientje

in de week van 3 mei en 10 mei heb ik mei vakantie. dan wil ik wel een paar keer de eifel in als het weer goed is. dus misschien kunnen we dan samen wat rijden en misschien zijn er dan wel meer mensen geintreseerd.

lijkt me leuk.
Ja lijkt me leuk: zaterdag 8 of zondag9 mei als het weer goed is, iets afspreken? Wie nog?
 
Vast en zeker al eens gesteld hier: welke olie gooien jullie inde de SP?

Ik had voorheen altijd castrol Twin 20W50. Maar blijkt steeds moeilijker aan te komen.

Nou staat er bij motorzoom.nl 4 liter voor 59 euro...
 
[afbeelding]

Die dingen met nummer 13 zitten in de onderpoot. Bij de 1000RR zou je zeggen dat die dingen met nummer 16 er tussen komen, maar op de tekening staan ook die dingen met nummer 13. Ik vermoed dat 16 gewoon een langere 13 is met een ring er om, of eigenlijk hoop ik dat, want dat heb ik besteld.

Het enige verschil dat ik aan de buitenkant kan zien tussen de 600 en de 1000 is het busje nr. 16. Laten we er maar geen CBR topic van maken .. :X

Wel mooi om een keer alle wielen uit te wisselen, is goeie info voor de startpagina en CBR wielen zijn breder beschikbaar.
 
Vast en zeker al eens gesteld hier: welke olie gooien jullie inde de SP?

Ik had voorheen altijd castrol Twin 20W50. Maar blijkt steeds moeilijker aan te komen.

Nou staat er bij motorzoom.nl 4 liter voor 59 euro...

Castrol RS 4T (voorheen heette het GPS) (ook uit een vat (mijn 60L vaatje))

@Hakman, ben nu wel klaar met mijn offtopic bla. Komt goed. *O* Thanks. *D
 
Laatst bewerkt:
Het enige verschil dat ik aan de buitenkant kan zien tussen de 600 en de 1000 is het busje nr. 16. Laten we er maar geen CBR topic van maken .. :X

Wel mooi om een keer alle wielen uit te wisselen, is goeie info voor de startpagina en CBR wielen zijn breder beschikbaar.

Want zo komen we er ook uit of PVM wielen uit een fireblade in de SP passen right? Wat denken jullie. Volgens mij moet dat kunnen.
 
Want zo komen we er ook uit of PVM wielen uit een fireblade in de SP passen right? Wat denken jullie. Volgens mij moet dat kunnen.

Goeie kans lijkt mij.

En als we dan ff kijken of zo'n blade ook 50mm clipons heeft, dan kan misschien de hele fork er wel in en heb je ook meteen echte radiale remmen... (ik heb 50mm clipons van een blade, maar weet niet precies van welke).

En de 954 blade, die had volgens mij exact dezelfde velgen als een SP1 en de vork ook. Ik heb daar een voorspatbord van, die is iets langer aan de achterkant dan die van de SP, maar past er zo op.

Ben nu trouwens benieuwd hoe het gaat met kawagressie zijn project, die heeft er poten in van zo'n groene.
 
Goeie kans lijkt mij.

En als we dan ff kijken of zo'n blade ook 50mm clipons heeft, dan kan misschien de hele fork er wel in en heb je ook meteen echte radiale remmen... (ik heb 50mm clipons van een blade, maar weet niet precies van welke).

En de 954 blade, die had volgens mij exact dezelfde velgen als een SP1 en de vork ook. Ik heb daar een voorspatbord van, die is iets langer aan de achterkant dan die van de SP, maar past er zo op.

Ben nu trouwens benieuwd hoe het gaat met kawagressie zijn project, die heeft er poten in van zo'n groene.

Denk ik ook. Heb hier een 05 600RR en een 07 Blade. Daar ging het steeds over. Latere typen weet ik niet zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan