VTR SP Cultbike topic 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
We want pictures, fotos, images, beelden....

full
 
hah is goed don. Ik weet ook nog niet (den het wel) maar niet zeker of het wel op een sp2 past?? ik denk dat het voor mij ook goedkoper is om een kale kuipset te kopen en een tank want i zou hem dan toch net een andere kleur geven. (net als mijn velgen hahah)

Maar als timmerstyle niks wil dan laat maar weten. groeten de one and only Tim
 
Lachen. Krijg ik de bevestiging van de CRT dag op Assen van vrijdag 9 april, blijkt dat ik me heb ingeschreven voor de 'minder ervaren' groep. Weer niet goed gekeken natuurlijk bij het inschrijven. Ik terug mailen of dat geruild kan worden met 'ervaren'. Wordt ik vandaag gebeld, ruilen kan niet, maar ik kan wel op die dag voor dezelfde prijs m'n C licentie halen. Ook 5 sessies, met examen (vlaggetjes) en starts oefenen.

Nou doe maar dan ... O-)
 
Laatst bewerkt:
wie o wie reed vandaag rond 06.15 deze morgen op de A20 (ring Rotterdam noord) met zijn SP1 richting Hoek Van Holland ??????????
 
hah is goed don. Ik weet ook nog niet (den het wel) maar niet zeker of het wel op een sp2 past?? ik denk dat het voor mij ook goedkoper is om een kale kuipset te kopen en een tank want i zou hem dan toch net een andere kleur geven. (net als mijn velgen hahah)

Maar als timmerstyle niks wil dan laat maar weten. groeten de one and only Tim
Kuipen zijn wel uitwisselbaar.
 
Lachen. Krijg ik de bevestiging van de CRT dag op Assen van vrijdag 9 april, blijkt dat ik me heb ingeschreven voor de 'minder ervaren' groep. Weer niet goed gekeken natuurlijk bij het inschrijven. Ik terug mailen of dat geruild kan worden met 'ervaren'. Wordt ik vandaag gebeld, ruilen kan niet, maar ik kan wel op die dag voor dezelfde prijs m'n C licentie halen. Ook 5 sessies, met examen (vlaggetjes) en starts oefenen.

Nou doe maar dan ... O-)

Ja, doen, is lachen joh. En dan mag je ook SGT rijden! Alle sessies klokken en een uur langer slapen. *O*
 
zeg donny, ik heb vast je advertentie gemist...
waar staat hij?. neem ik ook even een kijkje in de assecoireshop van je :)

ben wel aan upgrade toe

ben wel eens aan het zoeken op marktplaats en e bay, maar kan er eigenlijk nooit wat vinden.

vrijdag komen wel de lsl crashpads er op, dus 15 mei kan er iets veiliger (voor de motor ) gereden worden
 
we kunnen ook ruilen... met een paar centen erbij van mijn kant :+

zoniet dan heb ik wel interesse in en/of:
- Hugger (In donkere kleur meegespoten)
- Donker ruitje
- RVS leidingen voor en achter
- Hyperpro stuurdemper(rood)
- tank
- Rear hugger met white light
- Camsteun

latersszzz :]
 
Zelfbouw. Gemaakt van een plaatje aluminium en daarin het Led achterlicht van broer CBR1000RR.

Gisteren de verstelbare kentekenplaathouder erop gemaakt en meteen maar ff een rondje gedraaid. Man wat stuurt dat ding, waanzinnig. heb de vering wat zachter gezet zodat ie wat meer negatieve veerweg heeft. Heb er een verhoging van Mizu eronder waardoor de motor toch behoorlijk wat meer op de neus komt te staan en dan stuurt ie waanzinnig in!

Ben er super tevreden mee!

Zag gisteren nog een SP bij Van der Valk in Hengelo - iemand van hier?

Ey Ridley wat voor een undertail is dat eigenlijk? best mooi vind ik.
 
Misschien dat jullie het al gelezen hebben maar gister is iemand van het Nijmegen topic verongelukt met helaas dodelijke afloop.

Nou heb ik ook weleens samen met Bart gereden en nou is de het de bedoeling om hem een laatste eer te bewijzen door mee te rijden met motor in de rouwstoet en daarna een erehaag te vormen.

Helaas zijn de voorspellingen voor aanstaande Woensdag niet echt jovel te noemen en nou weet ik dat het electrische circuit van een SP slecht samen gaat met regen. Zijn er dingen die ik kan doen om te voorkomen dat ik daar dan gedonder mee krijg? Ik hoef niet ver te rijden maar als het echt regent dan is dat stukje wel voldoende zeg maar.

Dus zijn er bepaalde stekkers waar ik op moet letten of dingen die ik kan doen?

Overigens zijn ook andere MFers welkom dus niet die alleen uit het Nijmegen topic begreep ik dus als iemand zich geroepen voelt. Hier het betreffende topic met op de begin pagina en laatste pagina wat info van zijn zwager.

Dodelijk ongeluk
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat jullie het al gelezen hebben maar gister is iemand van het Nijmegen topic verongelukt met helaas dodelijke afloop.

Nou heb ik ook weleens samen met Bart gereden en nou is de het de bedoeling om hem een laatste eer te bewijzen door mee te rijden met motor in de rouwstoet en daarna een erehaag te vormen.

Helaas zijn de voorspellingen voor aanstaande Woensdag niet echt jovel te noemen en nou weet ik dat het electrische circuit van een SP slecht samen gaat met regen. Zijn er dingen die ik kan doen om te voorkomen dat ik daar dan gedonder mee krijg? Ik hoef niet ver te rijden maar als het echt regent dan is dat stukje wel voldoende zeg maar.

Dus zijn er bepaalde stekkers waar ik op moet letten of dingen die ik kan doen?

Overigens zijn ook andere MFers welkom dus niet die alleen uit het Nijmegen topic begreep ik dus als iemand zich geroepen voelt. Hier het betreffende topic met op de begin pagina en laatste pagina wat info van zijn zwager.

Dodelijk ongeluk


Triest man!
Ik ga mijn best doen erbij te zijn voor bart/jou
 
wsx.
ten eerste dan gecondoleerd.
en kwa regen. ik rijd door weer en wind met mijn sp2 en nog nooit problemen gehad. dus gewoon rijden.
 
hier nog een stevige regenrijder..tot nu toe nooit last gehad, dus denk dat je met gerust hart mee kan in de stoet.
gecondoleerd.
 
even vraagje voor de technisie..
ik ben de crashpads aan het monteren, recht geen vuiltje aan de lucht, 15 minuten werk
maar nu links...........
daar zit een vreemd soort bout/moer op...
hoe ga ik dat loskrijgen?...
het is de motorophanging net onder de radiateur.
 
even vraagje voor de technisie..
ik ben de crashpads aan het monteren, recht geen vuiltje aan de lucht, 15 minuten werk
maar nu links...........
daar zit een vreemd soort bout/moer op...
hoe ga ik dat loskrijgen?...
het is de motorophanging net onder de radiateur.

Denk dat er aparte bouten bij je crashpads zaten?

Bij mij moest die hele as er uit en dan kwam er op links een andere moer op met een kraag, waar de crashpad op geschroefd kan worden. En die imbusbout zeg maar, valt dan weer daar onder die crashpad er in met zijn kop.

Je moet er maar ff goed naar kijken het is een aparte constructie.

Op links zit een bus in je frame die tegen het blok aan schroeft en dan door het geheel gaat weer een imbus achtige bout geloof ik.

En die moest dan losser of zo, die bus en dan een ring er onder of zo. En de extra draad die je dan naar buiten draait, daar komt die crashdop houder op. Zoiets.

Edit:
En je moet oppassen met het losdraaien van de moer. Want draait die imbusbout, met platte zijkanten mee aan de andere kant (links), dan draai je de kraag van die bus waar ie in valt kapot. (been there done that ) en toen heb ik er gewoon een draadeind M12 doorheen gefiets)).
 
Laatst bewerkt:
Denk dat er aparte bouten bij je crashpads zaten?

Bij mij moest die hele as er uit en dan kwam er op links een andere moer op met een kraag, waar de crashpad op geschroefd kan worden. En die imbusbout zeg maar, valt dan weer daar onder die crashpad er in met zijn kop.

Je moet er maar ff goed naar kijken het is een aparte constructie.

Op links zit een bus in je frame die tegen het blok aan schroeft en dan door het geheel gaat weer een imbus achtige bout geloof ik.

En die moest dan losser of zo, die bus en dan een ring er onder of zo. En de extra draad die je dan naar buiten draait, daar komt die crashdop houder op. Zoiets.

Edit:
En je moet oppassen met het losdraaien van de moer. Want draait die imbusbout, met platte zijkanten mee aan de andere kant (links), dan draai je de kraag van die bus waar ie in valt kapot. (been there done that ) en toen heb ik er gewoon een draadeind M12 doorheen gefiets)).
vooral dat laatste moet ik dus voor oppassen want wilde al met geweld de imbus loshalen....dat zou dus verkeerde volgorde zijn?.

komt idd een busachtige moer op, en dat wordt de bevestiging voor de crashpad.

als die idd door hele blok loopt.......moet ik nu dus weer de rechterkant ook gaan loshalen?......

k doe er even een foto'tje bij van die vreemde bout/krans/ding.



full
 
vooral dat laatste moet ik dus voor oppassen want wilde al met geweld de imbus loshalen....dat zou dus verkeerde volgorde zijn?.

komt idd een busachtige moer op, en dat wordt de bevestiging voor de crashpad.

als die idd door hele blok loopt.......moet ik nu dus weer de rechterkant ook gaan loshalen?......

k doe er even een foto'tje bij van die vreemde bout/krans/ding.



[afbeelding]

Je moet hem rechts los maken. Hier op links zit ie vast. Als je goed kijkt, zie je dat die imbusbout platte kanten aan de zijkant van zijn kop heeft. Die valt tussen die uitstekende dingetjes aan die bus. Deze kant kan dus NIET draaien. Wel kan die wartel er af, die is om te borgen denk ik. Die moet er af en dan komt daar de pad houder op. Die wartel kun je wel los tikken met een hamer en een drevel.

De kop van bout 9 valt in de bek van bus 14. Bus 14 wordt dan weer geborgd met wartel 18.

Op rechts zit een moer dacht ik, die moet gewoon er af, zonder dat die imbus mee gaat draaien. Dan ook weer die houder er op en vast, zonder dat ie links mee draait.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan