MF Gooi en Vechtstreek deel 67. Jetzt Geht Loss!!! *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
koffie @#$%

er staat vandaag een snackbar voor mijn terras
 
Of heb je het over X's spanking days... :+Dat is toch ook genoeg voor de zateragochtend? Lazy saturday morning...
Volgens jou de moeite waard?
Het leek me ook wel een leuke film eerlijk gezegd. :Y


Morgen Gooi B| Senseo nummer 3 is aan de beurt...wakker worden gaat niet vanzelf...

Film is een aanrader als je je fantasie de vrije loop kan geven en van maffe kostuums houdt :Y
 
Laatst bewerkt:
Mogguh. :W

Zal me hier ook maar even vertonen, nog veel gemist?

Zo maar weer naar buiten toe, stoeien met de uitlaatbochten. Gisteravond was contra-productief. Eerst probeer ik de moer los te draaien en opeens is de weerstand weg....ik alvast vloeken, denkend de bout te hebben gebroken. Dus ik trek de ratel er vanaf....en de dop en een verlengstukje blijven op de bout zitten, een verloopstukje is gewoon schoon doormidden gescheurd, WTH.

Even naar de praxis gegaan, nieuwe verloopjes en verlengstukjes gehaald. Direct zodra ik aanzet breekt de draadeind in de moer. Nu dus wel. Goed, dat zal boren worden, ga ook nog even een linkse tap er in gooien vandaag, misschien kan ik daarmee het originele schroefdraad in het blok nog redden (dat geniet toch wel heel erg mijn voorkeur). Was weer even niet al te best...binnen een half uur een verloopje doormidden en het draadeind kaputt. :$

Overigens zijn alvast 3 andere moeren wél los met de IMAL, dus samen met die kapotte zooi heb ik nu 4/6 gehad, of 80%. Dat klinkt toch alsof ik nog wat productiefs gedaan heb. :P

Ga zo even teruglezen, het tempo ligt me doordeweeks vaak even te hoog om alles door te nemen. Heb wel wat meegekregen maar lang niet alles.

Alle jarigen of mensen met jarige familie gefeliciteerd, tijd voor een feestje! :9

Jego, goed bezig man, dat zijn mooie cijfers. En ik heb de kawa gespot van de week, very nice. ;)

Kappen nog steeds niet naar de spuiter, moet nog steeds foto's maken zodat de spuitert een beter idee heeft van wat er gespoten moet worden en een échte prijsopgave kan geven. En ik moet de kappen nog wegbrengen met het OV, misschien dat ik woensdag nog een paar uurtjes vrij neem, dan heb ik de hele dag vrij om ze weg te brengen. :)
 
Goedemorgen.. :Z

Koffie :Y

Omdat ik nu toch heb geregeld dat ik niet weg hoef, ga ik maar even een rondje rijden. Het regent niet heel hard, toch?! :/
 
@ Jego:
is uit een film. Gemaakt met echte vliegtuigen en in hd gefilmd. Speciale toestemming om op 1,5 meter van elkaar te vliegen :) Franse luchtmacht
Mooie beelden :9~

bandje trouwens nog kunnen laten maken bij de garage *D en maar een tientje voor de prop in de band vond het echt tegenvallen :) (was wel ff een 45 min wachten :X )En daardoor toch nog ff met me neefje naar woon accessoires kunnen kijken :') Ook nog ff met de motor gereden, goh frusterend om hilversum uit te komen richting laren zeg wat een bagger drukte :N ('s middags dan :P)
Mooi dat je hem hebt kunnen laten repareren :Y

Mogguh. :W

Zal me hier ook maar even vertonen, nog veel gemist?

Zo maar weer naar buiten toe, stoeien met de uitlaatbochten. Gisteravond was contra-productief. Eerst probeer ik de moer los te draaien en opeens is de weerstand weg....ik alvast vloeken, denkend de bout te hebben gebroken. Dus ik trek de ratel er vanaf....en de dop en een verlengstukje blijven op de bout zitten, een verloopstukje is gewoon schoon doormidden gescheurd, WTH.

Even naar de praxis gegaan, nieuwe verloopjes en verlengstukjes gehaald. Direct zodra ik aanzet breekt de draadeind in de moer. Nu dus wel. Goed, dat zal boren worden, ga ook nog even een linkse tap er in gooien vandaag, misschien kan ik daarmee het originele schroefdraad in het blok nog redden (dat geniet toch wel heel erg mijn voorkeur). Was weer even niet al te best...binnen een half uur een verloopje doormidden en het draadeind kaputt. :$

Overigens zijn alvast 3 andere moeren wél los met de IMAL, dus samen met die kapotte zooi heb ik nu 4/6 gehad, of 80%. Dat klinkt toch alsof ik nog wat productiefs gedaan heb. :P

Ga zo even teruglezen, het tempo ligt me doordeweeks vaak even te hoog om alles door te nemen. Heb wel wat meegekregen maar lang niet alles.

Alle jarigen of mensen met jarige familie gefeliciteerd, tijd voor een feestje! :9

Jego, goed bezig man, dat zijn mooie cijfers. En ik heb de kawa gespot van de week, very nice. ;)

Kappen nog steeds niet naar de spuiter, moet nog steeds foto's maken zodat de spuitert een beter idee heeft van wat er gespoten moet worden en een échte prijsopgave kan geven. En ik moet de kappen nog wegbrengen met het OV, misschien dat ik woensdag nog een paar uurtjes vrij neem, dan heb ik de hele dag vrij om ze weg te brengen. :)
Nou succes met je motor, Hoop dat het beter gaat dan gisteravond ;)
Altijd balen als er gereedschap of erger, onderdelen van je motor afbreken -O-

Enneh Thanks ;)
 
Laatst bewerkt:
Goeiemoggeuh....

Wat een vies weer buiten. Aja... tijd voor een bakkie koffie en een krentenbol... kijken of ik op gang kan komen vandaag.
 
Pakketje bezorgt net in dat ene half uurtje dat er niemand thuis was. Zullen de carbonkappies wel wezen... :P Maandag maar es afhalen.

Schokkert zo goed als verkocht. :)

Fanmail ontvangen... 3x in één uur. Is papa's beste score tot nog toe met bijbehorend prijskaartje. :o

Morgen voor de variatie maar es achter op de motor. Venloop, halve marathon van Venlo. Is al weer een tijdje geleden dat ik met de koekeloerus achterop mocht... Heb d'r zin an! :Y
 
Nee, is schitterend weer om ff te toeren :Y






:P


Geen stijl filmpje :')


Mogguh hij heeft wel lef het is 5 uur eten koken _O-

Omdat er hier ook veel naar het circuit gaan.




Verplicht vanaf 2010
RUGPROTECTOR voor groep 3&4!
Motorsport Lifestyle denkt mee aan de veiligheid en stelt daarom vanaf het seizoen 2010 een rugprotector verplicht in de groepen 3 en 4.
Voor degene die nog geen rugprotector hebben heeft Motorsport Lifestyle alle rugprotectors tot en met eind mei in de aanbieding!

Voorgaande jaren was een schuimpie in je jas al voldoende maar zoals ik het lees nu niet meer dus voorkom verrassingen en informeer ff voor je naar het circuit gaat :W
 
Mogguh hij heeft wel lef het is 5 uur eten koken _O-

Omdat er hier ook veel naar het circuit gaan.




Verplicht vanaf 2010
RUGPROTECTOR voor groep 3&4!
Motorsport Lifestyle denkt mee aan de veiligheid en stelt daarom vanaf het seizoen 2010 een rugprotector verplicht in de groepen 3 en 4.
Voor degene die nog geen rugprotector hebben heeft Motorsport Lifestyle alle rugprotectors tot en met eind mei in de aanbieding!

Voorgaande jaren was een schuimpie in je jas al voldoende maar zoals ik het lees nu niet meer dus voorkom verrassingen en informeer ff voor je naar het circuit gaat :W
Aanschaffen zo'n ding! :Y Is naar mijn mening z'n geld meer dan waard! Heb er sinds vorig jaar ook eentje, was vooral bang dat het beroert zou zitten, maar dat is echt geen probleem! *D

Let er wel op dat je een rugprotector koopt met EN 1621-2 keurmerk, waarbij vooral dat laatste 2tje belangrijk is! Er zijn er niet zo gek veel die daaraan voldoen. De Büse en laatste A*(hebt ik) voldoen eraan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan