[TKA] Bullet Camera in absoluut perfecte staat

Pointy

MF'er
24 apr 2007
52
0
Vlaardingen
Ooit eens deze camera gekocht met de bedoeling deze te gaan gebruiken tijdens het vliegerbuggieen. Helaas is het er nooit echt van gekomen. Camera is 1 keer gebruikt op het strand, maar de losse recorder heeft het ritje niet overleefd (Scheur in LCD). Camera is toen de kast in verdwenen en daar verblijft deze al een redelijke tijd (wel in speciale carry-case).

De echte kwaliteit van de camera heb ik nooit kunnen bekijken, omdat ik er destijds een goedkope recorder bij heb gebruikt. Hetgeen veel compressieblokjes opleverde. Maar toen was het een van de betere bullet camera's die je kon kopen. Ik was van plan later een betere te kopen, om van de volle kwaliteit gebruik te maken.

Het gaat hier om een 550 TVL EXVIEW PAL CCD camera van rfconcepts.co.uk.
Specs:
- 550 TV lines
- Exview (dus een lagere lichtintensiteit nodig als de gewone CCD's)
- S-Video connector (analoog), kabels aanwezig
- Losse microfoon, dus op een andere locatie te monteren, kabels aanwezig
- Swivel mount
- Carry case

Dit alles draait op 12v ideaal voor op de motor dus. Je hebt wel zelf nog een recorder nodig die een AV-in signaal accepteert.

..dus ik zeg...110100 eurootjes..

Op verzoek wil ik best een van de weinige filmpjes online zetten. Als de extreme compressie van de recorder wegvalt zie je de kwaliteit en het detail.

Contact hier, maar liefst via de e-mail en die is bo(puntje)p(apestaart)live(puntje)nl
 
Laatst bewerkt:
Ik ga even de digicam opsnorren. Had gister wel een fotootje snel gemaakt..maar die maakte het niet duidelijker :P

Filmpjes:

Stilstaand filmpje (1,3MB)
Filmpje onder het rijden (12,4MB)

Zoals ik al zei, compressie van de megagoedkope recorder heeft het blokkerig gemaakt. Desondanks een hoop detail. Stilstaand filmpje geeft al een indruk. Bewegend is wat langer (4 min), daardoor ook een mep groter.

Foto's later.
 
Laatst bewerkt:
Bullet camera op de swivel mount:
bullet-single.jpg


Hele pack:
bullet-pack.jpg


Dat ding wat niet benoemd is is de aansluiting voor als je een accu-pack hebt. :)
En dat uv-filter is een reserve/extra voor als de originele beschadigd
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan