Bodykit voor Honda CBR400RR, WIE O WIE??

azief

Rookie
19 mrt 2010
4
0
Ik heb sinds kort mn rijbewijs en ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een Honda cbr400rr.
Alleen vroeg ik me af of ik mijn motor zou kunnen ombouwen tot een ''fireblade look'' want heb er wel over gehoord.
Waar zou ik dan moeten kijken voor een mooie kit en weten jullie misschien of ze goed aansluiten en hoeveel ze ongeveer kosten?
Ik neem aan dat echt alleen de panelen vervangen moeten worden en dat er niks aan het frame aangepast hoeft te worden??

Gr, Azief
 
het is juist een fireblade, "die ekte ekte"..
cbr400.jpg

er staat duidelijk "Fireblade" aan de zijkant

hahaha.. ik denk dat je bedoeld dat je het een racy look van tegenwoordig wilt geven..
je moet ff weten welke type je hebt (NC23 of NC29)
gezien het een import is, is het in NL lastig om ombouwsetjes te vinden, moet meestal uit het buitenland komen..
kijk anders ff op:
Tyga Performance

ennuh.. nog WELKOM hè.. :W
 
Jaa ik bedoelde idd de racy look fireblade model 2007 look zeg maar..

de cbr400rr word ook wel de babyblade genoemd tog?
 
of ik zal ergens een verkrachte kopen en dan ruilen voor Azief zijn originele. Lijkt me een win-win situatie voor iedereen :Y
 
Ach een klein voorspoilertje, dubbele "ik ga snel strepen" over de zijkappen en een normaal formaat achterspoiler erop zou toch niet verkeerd zijn :+


Gewoon standaard houden is het mooiste *D
 
der zijn meerdere kuipen te koop op ebay, en op de website zoals hier boven al gegeven van tyga.

echter meot je rekening houden met een aantal dingen.

het kuipwerk moet je zelf pasmaken kwa ophang gaten etc.
alles is jezus beroerd afgewerkt en zit veeeel schuur en plamuur werk aan.
het is best wel wiebel wabbel spul in de zin van errrug slap!

maar wat je er verder mee doet, moet jij weten, doe mij maar gewoon de orginele look :)
 
tenzij je een schademotor hebt, zou ik 'm idd origineel houden..
heb er ook eentje met weinig op de teller en gezien ik ook een racy babyblade leuk vind (tevens voor circuitgebruik), overweeg ik gewoon er eentje aan te schaffen voor erbij..
het is niet dat het een motor is van 10.000eu ofzo..
dan maar fftjes sparen voor een 2e motor, maarja dat is mijn mening.. O-)
 
Bedankt voor jullie comments!

Ik heb er over zitten nadenken en ben dr over uit, ik laat hem gewoon origineel zoals die is.
 
Ik heb sinds kort mn rijbewijs en ben sinds 2 weken de trotse eigenaar van een Honda cbr400rr.
Alleen vroeg ik me af of ik mijn motor zou kunnen ombouwen tot een ''fireblade look'' want heb er wel over gehoord.
Waar zou ik dan moeten kijken voor een mooie kit en weten jullie misschien of ze goed aansluiten en hoeveel ze ongeveer kosten?
Ik neem aan dat echt alleen de panelen vervangen moeten worden en dat er niks aan het frame aangepast hoeft te worden??

Gr, Azief
wat jij bedoelt word gemaakt door tyga, is hier op het forum vaker gebruikt.
Hebben voor zowel de nc29(dit is de babyblade) ombouwsetjes
Honda NC29 CBR400RR | TYGA-Performance
Maar ook voor het (naar mijn mening) lelijke broertje de nc23 zijn er setjes te koop.
Honda NC23 CBR400RR | TYGA-Performance

Het geeft vooral een modernere uiterlijk aan deze machine's.
Mijn mening: heb je een nc23 vervangen die kuipen.
Heb je de nc29, niets aan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan