titanium leovince demper

goethals

MF'er
12 mrt 2010
37
0
ik heb hier nog een titanium slip on demper liggen met lichte gebruiksporen
opsturen mogelijk aangezien ik in belgie woon

vraagprijs 100 euro


http://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/uitlaten/leovince-demper-71002905.html



full
 
Laatst bewerkt:
de demper past op meedere moto's zolang hij voorzien is van een slip-on systeem
hier alvast wat afmetingen

lengte demper 48,5 cm
demperingang diameter 56

er zit ook een verval bij waardoor de demperingang naar 52 wordt verkleint en zo dus op meerdere slip-on systemen past
 
Als ik zie , zit mijn slip-on onder mijn voetpedaal , en ook het oog waarmee je de demper bevestigd aan de moto is verschillend.
K'zou eens deftig moeten nagaan of deze zou passen ,
ik heb wel intresse. Ben een leek als het om onderdelen gaat. :$
 
Laatst bewerkt:
Als ik kijk naar foto's van cbf'kes met zulke demper erop , zie ik dat ze ook een ander stukje buis lopen hebben vanaf de voorste lijn naar de demper toe, en die heb ik nie .
 
is zonder db killer , die bevestigingsoog kunde verzetten naar waar ge wild dat zal het probleem niet zijn denk ik
eerder aan u voetsteun denk dat de demper er tegen zal botsen

de foto is nogal onduidelijk
ik zal zelf ook even opzoeken of hij past dat is een cbf 600 S zeker é?
van welk jaar ?
 
is zonder db killer , die bevestigingsoog kunde verzetten naar waar ge wild dat zal het probleem niet zijn denk ik
eerder aan u voetsteun denk dat de demper er tegen zal botsen

de foto is nogal onduidelijk
ik zal zelf ook even opzoeken of hij past dat is een cbf 600 S zeker é?
van welk jaar ?
CBF600SA van 2005

op de foto zie je wat ik bedoel . de onderste is diegene die jij verkoopt. Maar voorvoor heb ik een buis nodig die op mijn lijn past. Want anders komt da nie goed .
full
 
Ja juist dat is inderdaat wat u nodig hebt , ik dacht dat je de demper rechtstreeks op die koppeling onder u steun wilde steken
ik denk wel dat dit appart te koop is niet?
 
Sorry , ze raden mij aan om dan toch voor een nieuwe te gaan prijs aankoop van u demper + db-killer+ bocht = komt ongeveer op nieuwpijs de volledige set.Daar ik volgende maand naar Duitsland (zijn daar streng) ga , is deze te riskant om erop te hangen .
 
Laatst bewerkt:
demper past op bijna alle bestaande systemen door middel van een op maat te maken link pijp (kan bij meerdere groote dealers) kosten +- 100 a 150 euro

dit is de pijp die de demper met de uitlaat bochten (die van af je cilnder lopen) verbind
de dia meter van je eigen systeem is nu niet meer van belang omdat je dan toch een op maat gemaakte link pijp moet laten maken en hun passen hem dan zo aan dat het 1 op 1 past met wat er op uw motor zit

een goed adres om dit te laten doen is http://www.pajic-racing.nl/ te Gendringen (nl)
mail mile (zo heet ie) maar eens en die kan je zo ie zo helpen
 
Sorry , zoals ik reeds vermeldde , is dat dan niet waard .. Daar een volledig setje Leovince AL 276€ kost en eentje in Carbon 364 € .. daar zit alles in , linkpijp - dk-killer , en demper.
En ook het voordeel dat ie nieuw is .

Toch bedankt voor de info
 
is natuurlijk veel intressanter voor iemand die al een slip-on link pijp heeft zitten en bv hun mooie akra demper niet wil gebruiken voor een dagje circuit
en dus zodoende snel effen van demper wisselen
 
Hee vraagje is de demper te passen op een kawasaki z750 van 2004??
Zoja ben ik zeer geinteresseerd.. laat maar wat weten hoor het wel..
Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan