Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Hart in de keel???

Pagina's:
«
»

speed keeps you young forever

Reg. datum:
07 mrt. 2009
Iedereen is wel eens wat overkomen waardoor zijn of haar hart in de keel schoot en waarover je nog geregeld nadenkt als je weer op de motor stapt.
:X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X

Ik zelf ben me kapot geschrokken toen plotseling mijn achterwiel blokkeerde tijdens het remmen doordat de stang van mijn brug naar mijn remklauw was losgeschoten en mijn remklauw dus tussen de brug en mijn wiel klemde.
Dit gebeurde bij het iets bijremmen onder aan een oprit. Gelukkig een rechte.
Kort daarvoor even geprobeerd of mijn Busa wel of niet begrensd was (niet dus 335 op de teller gehad) Had hem net opgehaald bij de dealer. klein foutje, bout niet vastgezet.
Ben toen prima geholpen door mede MFer die zich ook rot schrok van het remspoor wat zo ongeveer onderaan de afrit begon en bovenaan eindigde.
Moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als het ding op top losgeschoten was.
Heeft echt een paar peukjes gekost om weer tot rust te komen.

Ben toch benieuwd wat anderen zoal meegemaakt hebben :? |( |(
Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha 50 FS1 Street in opbouw

Is klaar met de flitsers

Reg. datum:
15 okt. 2009
Wees maar blij dat je vrouw niet achterop zat. ;)

From Oskerd !

Reg. datum:
16 jun. 2008
Dat is wel schrikken !

Ik heb een keer gehad met 100 kmh dat een haas voor mn voorwiel schoot.
Kawasaki zrx 1200 koppelmonster

From the roads to the dunes

Reg. datum:
12 jun. 2006
Sodeknetter!

Das een fijne dealer! Tja, fouten zijn menselijk... maar hou je KOP ERBIJ als je met remmen knutselt...

Gelukkig is alles nog heel.

Ga er vanuit dat je in DLD was dat je 335 reed?
Honda VF500F '87 V4 | Kawasaki KLR650C | Peugeot Elyseo.

RSV Mille R

Reg. datum:
22 nov. 2003
1 keer gehad met 140 km/u over de A4: de snelkoppeling van mijn brandstofleiding was losgeschoten en daardoor werd de hele inhoud van mijn tank over mijn achterband gepompt. daar wordt hij aardig glad van kan ik je zeggen. :X
heb mijn koppeling maar ingetrokken en de motor rustig laten uitrollen op de vluchtstrook.
Honda Rebel 250, Kawasaki GPX 600R Ninja, Kawasaki ZXR750 -> Totalled
Aprilia RSV Mille R

Reg. datum:
21 mei. 2004
quote:
Martell schreef op 21 maart 2010 @ 20:04:
Er zou maar net een kind oversteken.

Hij remde toch ;)
Kawasaki GPZ 600 1985
Kawasaki GPX600R 1991
Kawasaki ZX6-R 1998
Kawasaki Z1000 2003

Debiel op wielen

Reg. datum:
20 jul. 2008
Tja, er gebeuren wel vaker dingetjes.. 'n Auto die ineens indraait, fietsers die afslaan, 'n bocht die knijpt, WD40 op je schijf :+ Gewoon altijd je kop erbij houden en er van uitgaan dat je niet gezien wordt..
Yamaha FZR600 3HE '90 25kW - Yamaha FZR600 '94 25kW - Suzuki SV650S '01 <- te koop!

Debiel op wielen

Reg. datum:
20 jul. 2008
quote:
Stork schreef op 21 maart 2010 @ 20:09:
1 keer gehad met 140 km/u over de A4: de snelkoppeling van mijn brandstofleiding was losgeschoten en daardoor werd de hele inhoud van mijn tank over mijn achterband gepompt. daar wordt hij aardig glad van kan ik je zeggen. :X
heb mijn koppeling maar ingetrokken en de motor rustig laten uitrollen op de vluchtstrook.

:X :X geluk dat je nog naar rechts kon..
Yamaha FZR600 3HE '90 25kW - Yamaha FZR600 '94 25kW - Suzuki SV650S '01 <- te koop!

Boksbal

Reg. datum:
05 mrt. 2007
met 200 km/h op een boerenweggetje erachter komen dat de auto die je wilt gaan inhalen bezig is af te slaan zonder knippers :X
CB-1 '89 R6 2002 Husaberg FE501 2004 (limited edition) Cbr 600 F2 (stunter) Yamaha YZ 125 '04

Reg. datum:
07 mrt. 2009
quote:
Martell schreef op 21 maart 2010 @ 20:04:
Er zou maar net een kind oversteken.

Op de snelweg? :N

Reg. datum:
07 mrt. 2009
quote:
Gieliovd schreef op 21 maart 2010 @ 20:06:
Sodeknetter!

Das een fijne dealer! Tja, fouten zijn menselijk... maar hou je KOP ERBIJ als je met remmen knutselt...

Gelukkig is alles nog heel.

Ga er vanuit dat je in DLD was dat je 335 reed?

O-) ja hoor O-) A28

Reg. datum:
07 mrt. 2009
quote:
PsYx schreef op 21 maart 2010 @ 20:11:
met 200 km/h op een boerenweggetje erachter komen dat de auto die je wilt gaan inhalen bezig is af te slaan zonder knippers :X

No offence, maar ik durf te wedden dat het een Scenic of scenicachtig koekblik was.
Daar moet je héél goed voor oppassen.

I am The Stig

Reg. datum:
06 jan. 2008
Ik heb ook wel een fijne.
Op de enduro naar een grote zandafgraving gereden in DLD om daar eens wat te gaan spelen. 2 Weken eerder was ik er ook al en toen had je een steile helling van een meter of 50. Daarna een plateau van een meter of 20. Daarna weer een hellinkje van een meter of 5 en daarna een flink groot plateau.
Nu waren wij er dus weer en ik knal tegen die grote helling op. Das al een avontuur op zich omdat hij flink steil is. Nu kom ik op het eerste plateau en zonder erbij na te denken (adrenaline en ontlading van het halen van de helling helpen niet echt mee) knal ik het tweede hellinkje op om zo het tweede (grote) plateau op te springen.
Zoals ik al zei: zonder erbij na te denken, want had ik dat wel gedaan, had ik kunnen bedenken dat het een zandafgraving is en er dus wel eens wat zand wordt verplaatst...... en dat een verkenningsrondje wel slim was geweest.
Ik pak dus dat 2e hellinkje en hangend in de lucht zie ik dat ze het complete plateau afgegraven hebben. Ik hing in de lucht meer dan 30m boven de grond... PANIEK _O-
Gelukkig snel helder van geest, achterrem in en de motor begon te duiken met t voorwiel. Mijn grote geluk was dat t afgegraven stuk niet verticaal was, maar een (hele steile) helling. Ongeveer een meter of 10 boven de grond raakt m'n motor de helling en reed ik zo de helling af.
Ik heb zeker 5min zo gebibberd dat ik niet meer kon rijden _O-
Offroad, omdat je voor voetbal en tennis maar één bal nodig hebt.
(Verstuurd vanaf mijn commodore 64)

Passie voor piepers!

Reg. datum:
20 aug. 2006
op een compleet blinde bocht naar links (met rechts dus het dal, en rechts de berg steil omhoog) een auto tegenkomen op mijn weghelft die lekker bezig was om een ander blik in te halen.

wat was dat een mongool :X
Aardappel wijzigde dit bericht op zondag 21 maart 2010 20:38 (7%)
Waag het niet hier op te klikken!

Reg. datum:
16 okt. 2007
Een grote roofvogel opeens vanuit het niets voor mijn helm langs, op 1 meter afstand, toen ik 90km/h reed.

Dat een bout niet was vastgezet is echt een grote fout van de monteur van die garage. Dat mag nooit gebeuren!

Esse est percepi

Reg. datum:
23 mrt. 2009
quote:
emgi schreef op 21 maart 2010 @ 20:03:
Wees maar blij dat je vrouw niet achterop zat. ;)

_O-

Ik had van de week een kamergenoot achterop. Rij ik 70, kijk naar rechts voor een kruispunt, kijk terug, duif die vol tegen de voorkant van mijn motor vloog. Wat doen duiven als ze schrikken? Die laten alles lopen..

Voor kant, tank, linker pijp van mn pak helemaal onder de duiven diarree. Was zo blij dat mijn systeemhelm net dicht was _O-
'Communicatie is geen Haarlemmerolie, maar 't smeert wel lekker.'
Suzuki GSX600F '90 & Yamaha YFZ1000R Thunderace '97

aka California Rider

Reg. datum:
09 mrt. 2009
quote:

die A Acht und Zwanzig...
R6 2010

aka California Rider

Reg. datum:
09 mrt. 2009
quote:
Jellesnietes schreef op 21 maart 2010 @ 20:43:

[...]

_O-

Ik had van de week een kamergenoot achterop. Rij ik 70, kijk naar rechts voor een kruispunt, kijk terug, duif die vol tegen de voorkant van mijn motor vloog. Wat doen duiven als ze schrikken? Die laten alles lopen..

Voor kant, tank, linker pijp van mn pak helemaal onder de duiven diarree. Was zo blij dat mijn systeemhelm net dicht was _O-

Gelukkig een duif en geen zwaan...
R6 2010

motorloos :(

Reg. datum:
04 dec. 2007
Een inhaalactie van een koekblik voor een blinde bocht, bij gescheiden rijbanen.
Een koekblik met een vage U-turn over de doorgetrokken streep en vervolgens vol in zijn ankers gaand.
zxr400 [verkocht], gsxr600 [total], gsxr1000 [gejat]

Esse est percepi

Reg. datum:
23 mrt. 2009
quote:
Blue_Panther schreef op 21 maart 2010 @ 20:46:

[...]

Gelukkig een duif en geen zwaan...

Heb een keer eerder met 75 km/u in slecht weer er een gekopt. Dat deed wel pijn :9
'Communicatie is geen Haarlemmerolie, maar 't smeert wel lekker.'
Suzuki GSX600F '90 & Yamaha YFZ1000R Thunderace '97

www.jaramoto.nl

Reg. datum:
21 jul. 2007
afgelopen vrijdag nog zo`n moment gehad waaied een krant vanaf een vrachtwagen frontaal voor mijn vizier ff een raar moment maar gewoon rustig blijven dan is er vrij weining aan de hand maar toch het kan minder aflopen.
Makkelijk en snel onderdelen en accessoires op jaramoto.nl

Reg. datum:
24 apr. 2009
in itaile een berg hoog ploffen..en ineens geen aandrijving meer hebben.....kut
sta je met 300 kilo motor en bagage.

fuck dat was ff zweten
axetattoo wijzigde dit bericht op zondag 21 maart 2010 21:06 (55%)
when we do right no one remembers,when we do wrong no one forgets

Ook 2 cilinders geen probleem

Reg. datum:
11 jul. 2001
Jahoor.. met 120-130 op de snelweg ineens mn klepdeksel die wat los ging waardoor mn broek, mn rechterkappen en mn achterwiel onder de olie zaten. Een oprit omhoog, bochtje... en maar glijden. Snapte er niets van. Tot ik rokend bij het verkeerslicht stil ging staan.
Monteur van een officiele dealer had de bouten van de klepdeksel niet strak genoeg aangedraaid na klepcontrole. Heb er nog duizenden kilometers mentaal last van gehad door elke keer naar beneden te kijken of ik niet onder de olie zat.

Schade? Olie smeer kreeg ik niet meer uit mn laarzen (buitenzijde), één zijkap zn glans verloren en dat was het... en toen ik 'm naar de dichtstbijzijnde pomp duwde nog een ouwe vent die langsfietste en z'n ongenoegen over motoren uitte. Zielige stumper.
Ohja, en geen excuses van betreffende monteur.
25kilowatt.nl - Alles over lichte motoren

Rode Blackbird

Reg. datum:
20 jan. 2007
Mijn vriendin op ons eerste ritje samen over het asfalt zien glijden is ook behoorlijk klote. Nu weer onderdelen verzamelen om haar motor en daarmee hopelijk ook mijn vriendin weer rijdend te krijgen.
vroeger toen de kratjes bier nog van hout waren, moest je wel drinken om het vuur brandend te houden

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True