Diverse (carbon) onderdelen kawa zx6r 2005/2006

Avdaga

MF'er
22 okt 2007
39
0
Groningen
Bij de voorjaarsschoonmaak kwam ik nog wat onderdelen tegen die ik toch niet meer ga gebruiken.

- carbon voorspatbord ZGAN 100€
- carbon heat shield (plaatje voor over de uitlaatpijp) ZGAN 50€
- carbon hielbeschermers. Lichte gebruikskrasjes 80€
- setje LED knipperlichten blank met relais. ZGAN 65€
- setje originele knipperlichten +
- origineel achterlicht ZGAN 30€
- 8 remblokjes voor zuigers voorwiel. ZGAN 60€
- carbon bellypan (onderkuip) klein scheurtje aan de achterkant, foto's staan hieronder. 180€


Ophalen kan in Groningen, of - afhankelijk van onderdeel- per post verzonden worden. Verzendkosten zijn uiteraard voor koper ;)



Scheurtje bellypan:


Replyen, PMen of bellen naar 0624901378 :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse in dat plaatje voor je uitlaat.
De heatshield dus
 
Laatst bewerkt:
Wil de LED knipperlichten voor wel hebben, en wat is een ondervleugel ?

Jullie zijn allemaal welkom de spullen te halen in Groningen, of anders wil ik ze ook wel opsturen. Met de 'ondervleugel' gaat dit niet lukken, die moet echt opgehaald worden...

Hier een brakke foto maar dan weet je iig wat ik bedoel :P
 
Heb je een email adres voor me?

Of je mag mij ook mailen, mijn adres staat in mijn profiel.
 
Hmm die ondervleugel ziet er wel dope uit, alleen is groningen wat ver weg. Weet niet wat zoiets nieuw kost.
 
k heb wel intresse in de ondervleugel (als ik t goed begrijp is dit dus heel de onderkuip die normaal zwart is?)
 
Dan wil misschien nog hebben even kijken hoe het zit met de financieën. Heb je misschien ook nog een duidelijkere foto van jouw motor met kuip
 
Dan wil misschien nog hebben even kijken hoe het zit met de financieën. Heb je misschien ook nog een duidelijkere foto van jouw motor met kuip

Foto's waarbij hij beter te zien is heb ik niet en ik heb m niet meer onder de motor zitten zoals je begrijpt...
 
ziet we wel mooi uit. Denk wel dat ik de onderkuip en knippelichten wil hebben. Kun je nog keer foto maken van de kuip zoals hij er nu uit ziet en wel scheur ?

Zal alleen even moeten wachten tot het eind van de maand (salaris)
 
ziet we wel mooi uit. Denk wel dat ik de onderkuip en knippelichten wil hebben. Kun je nog keer foto maken van de kuip zoals hij er nu uit ziet en wel scheur ?

Zal alleen even moeten wachten tot het eind van de maand (salaris)
Ik ben nog steeds te laks geweest om hem schoon te maken....
Zal t morgen even doen. Scheurtje is hier te zien:
 
Hierbij de foto's


De voorkant van de onderkant heeft wat krasjes van steentjes die onder het voorwiel terecht zijn gekomen, volgens mij vrij onvermijdelijk:


Ik zie in de binnenkant overigens staan beckers-carbon.de dus dan weet je in ieder geval dat het kwaliteitsspul is.

Ik hoor het wel :)
 
Laatst bewerkt:
ziet we wel mooi uit. Denk wel dat ik de onderkuip en knippelichten wil hebben. Kun je nog keer foto maken van de kuip zoals hij er nu uit ziet en wel scheur ?

Zal alleen even moeten wachten tot het eind van de maand (salaris)

Moet ik ze reserveren voor je?

Laat me even weten, anders gaat ie zaterdag op marktplaats :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan