Ducati Hypermotard deel II

Die houder is van biologic by the way, grote voordeel is dat ie waterdicht is, op maat gemaakt voor de iphone en scherm is nog steeds te bedienen (alleen niet met handschoenen, maar daar zijn ook weer dingen voor)

Die van mij is niet op maat gemaakt, maar ook zonder handschoenen gewoon te bedoenen en zou ook waterdicht moeten zijn. Ik denk gewoon spatwaterdicht.
 
lijkt mij ook wel wat gps maar ga eers nieuwe luchtfilter en nokkenas erin knallen.en dat met de uitlaat systeem moet dat goed komen
 
Ik heb met zo'n hoesje ook getest in het begin, maar kon daar het laadsnoer niet kwijt, accu is in een paar uur leeg met navigatie. In die biologichouder zit een uitsparing voor de connector, rubbertje voor de draad.
 
lijkt mij ook wel wat gps maar ga eers nieuwe luchtfilter en nokkenas erin knallen.en dat met de uitlaat systeem moet dat goed komen
Jij blijft ook lekker bezig he :+

moeten in april ofzo maar eens een meeting doen, ergens in beusichem, twee jaar geleden ook een poging, toen waren we met 6 hypers, maar daar moeten we toch dik overheen kunnen dit jaar
 
Net even een regentest gedaan onder de douche, meer een regenstormtest zeg maar. Hij is niet zo waterdicht als beweerd wordt, helemaal niet zelfs :')
Dus beter nog gewoon een plastic zakje om je telefoon doen.
 
Laatst bewerkt:
lijkt mij ook wel wat gps maar ga eers nieuwe luchtfilter en nokkenas erin knallen.en dat met de uitlaat systeem moet dat goed komen
Ben ook aan het overwegen om iets aan het filter te doen, zijn een hoop mogelijkheden, wil er nog wel het circuit mee op kunnen,zonder dat het weer een hele operatie wordt.
Mogelijk Project7 of MWR drop in...
Welke overweeg jij?
 
Ik heb met zo'n hoesje ook getest in het begin, maar kon daar het laadsnoer niet kwijt, accu is in een paar uur leeg met navigatie. In die biologichouder zit een uitsparing voor de connector, rubbertje voor de draad.

Laadsnoer kan er bij mij wel in, zit een beetje gebogen maar dat is niet zo'n probleem. Heb laadsnoer ook niet echt nodig. Ik weet wel hoe ik in eifel kom, maar af en toe raak ik er de weg kwijt, en dan zet je de navi gewoon even aan.
 
Jij blijft ook lekker bezig he :+

moeten in april ofzo maar eens een meeting doen, ergens in beusichem, twee jaar geleden ook een poging, toen waren we met 6 hypers, maar daar moeten we toch dik overheen kunnen dit jaar
ja zeker maar meeting is altijd goed ;)
 
Iemand nog op zoek naar een linker zijkap in het carbon?

Ik had die van masterduc gekocht maar die past niet op mijn oerhyper, en nu heb ik een ander setje gekocht dus deze zijn overbodig. Mag voor hetzelfde geld weg als dat ik ze van hem heb gekocht ( 25 ex. verzenden)
 
wordt deze topic niet vol wordt het tijd voor nieuwe. meschien om op de begin OP foto van onze hyperpiep
 
Laatst bewerkt:
Diverence. Jammer.

Ik had vandaag een setje Acerbis handkappen geprobeerd te monteren op mijn Hyper, maar die pasten niet, anders had ik mijn orginele set wel verkocht.
Welk type van Acerbis heb je gebruikt? Heb zelf vorige week een set Acerbis gemonteerd. Ik heb het nieuwe 2012set van Acerbis gebruik. Hierin zit bevestigings materiaal voor een 22mm en 28mm stuur. Zal even kijken welk type nr. er op de verpakking staat.
 
Welk type van Acerbis heb je gebruikt? Heb zelf vorige week een set Acerbis gemonteerd. Ik heb het nieuwe 2012set van Acerbis gebruik. Hierin zit bevestigings materiaal voor een 22mm en 28mm stuur. Zal even kijken welk type nr. er op de verpakking staat.

Deze, de Acerbis Rally II.

Hij kwam tegen mijn rem en koppelingspomp aan.

acerbis-rally-II-white.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan