Ducati Hypermotard deel II

ik niet. heb er geen 1. maar laat is wat fotos zien van jullie hypermotards. (hoe zou een italieaan dat eigenlijk uitspreken. waarschijnlijk zen tong er over breken :P.)

Niet de beste kwaliteit foto en een standaard 1100 (nog)zonder opties, maar (en nu komt het belangrijke gedeelte)

wel de mijne *O*

(en op de achtergrond nog mijn oude z750)
full
 
Mijn 1100 evo SP is binnen, maar ze krijgen de Hypert nog niet op kenteken omdat het 1 van de 1e is in NL (?) Maar goed schijnt een paar weken te duren voor een typegoedkeuring/kenteken, ik heb geduld en ben toch een mooiweer rijder :)

Het uitlaatsysteem van Termignoni en wat andere Duc onderdelen komen pas eind april binnen.

Zal binnenkort ff fototje plaatsen....
Da's klote, het is mooi weer genoeg nu om te sturen. Waar heb je hem gekocht?
 
De enige reden waarom ik nog geen Hyper heb zijn de euro's die nog even gestapeld moeten
worden! Heb nog geen meter gereden op de Hyper, maar alleen op uiterlijk zou ik hem al
aanschaffen! Nog even sparen en mezelf tot die tijd vermaken op me drz-tje...
Same here, maar ik heb er al wel op gereden (796)!
Mijn probleem is dat ik helemaal niets heb om op te rijden (motorisch gezien dan ;) )
 
He mr willes die z 750 hebbie die nog of heb je die al verkocht ?

een vriend van me geilt helemaal op dat ding. (hij is druk bezig met et halen van zen rijbewijs)
 
Ik antwoord maar even voor Bas, gaat om een 1100 evo en er blijkt nu toch iets met het kenteken te zijn. Dus het is even afwachten tot Bas terug is met de Hyper-vervoers-bus.

Hmm blijkbaar voor beide 1100 modellen dus nog even wachten op de goedkeuring.
 
is er iemand die zowel op de 1100 als de 796 heeft gereden. en ik ga misschien dit weekend op de concurent rijden de aprilia dorseduro en dan over een tijdje op een hypermotard ..kijken of er veel verschil in zit
 
is er iemand die zowel op de 1100 als de 796 heeft gereden. en ik ga misschien dit weekend op de concurent rijden de aprilia dorseduro en dan over een tijdje op een hypermotard ..kijken of er veel verschil in zit

De Dorsoduro heeft de mooiste looks maar rijd erg saai vond ik. Heb nog niet op een Hyper gereden maar denk dat een hyper 1100 veel leuker is!
 
Hierbij mijn 1100 evo sp bij de dealer (nog zonder de termignoni's):

[afbeelding]

Erg mooi! :9~ 8-)

Ik ben bijna klaar met de hyper. Vandaag gekeurd en nu wachten op het kenteken.
Meningen gevraagd. Ik vind het eigenlijk zonde om de nieuwe voorkap en pootbescherming zwart te laten spuiten. Vind hem zo al erg gaaf in deze kleurstelling!

2kn4zk.jpg


34drm9s.jpg


b9d2yu.jpg
 
ja hijs wel gaaf maar ik zou het wel zwart maken maar dat komt omdat ik van zwarte motoren hou en dan net een klein vleugje kleur er in. in dit geval het frame en het logo en het stukje zadel is genoeg. maar waar knipper je nou mee aan de voor kant. handen uit steken :P
 
Vandaag naar Hyperpro geweest, aan de voorzijde andere veren en olie en achter een beetje bijgesteld, staat nu mooi in balans.
Voelt al wel anders aan en duikt minder hard bij remmen. Ook lijkt de rijhoogte aan de voorkant iets hoger (minder doorgezakt).

Was niet echt weer om te proberen, er was te veel wind en regen, maar volgende week genoeg tijd in de Eiffel!

Groeten Floris
 
Eigenlijk toch wel een hele gave motor die Hyper :9~

Ben reuze benieuwd hoe zoiets rijdt. Natuurlijk in geen mijlen te vergelijken met de superbike's
 
Eén tip:

Maak dan GEEN proefrit.

Dan ben je namelijk verkocht.

(Tenzij je hoofdzakelijk op het circuit te vinden bent, maar dan nog ... Ik zat op een ronde 1:34 op Alès, en dat kon zeker nog beter. Genoeg superbikes er achter ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan