Ducati Hypermotard deel II

idd, het went snel ... zo snel dat je niet graag meer wat anders wilt.

Verder heb ik niet op een evo gereden, maar 7kg lichter vind ik een behoorlijk verschil. het enige devies dat ik dus kan geven: proefrijden op allebei

We hebben deze middag toch maar besloten om de 1100 evo te kopen. Ik mag nu een accessoire kiezen van +/- 200 euro. Alleen staan in die boek geen prijzen...iemand die een site met richtprijzen weet?
 
artikelnr even copy en paste in google en je hebt een aardige indicatie, o ja niet schikken DP artikelen zijn best prijzig...
Gefeliciteerd met je aankoop!
 
Mbt. achterspatbord, die van de Multi passen ook, is dezelfde achterbrug. Daar zijn iets grotere van te krijgen, dekken dus meer af. Ik heb deze: Carbon achterspatbord 96963003B € 239,95

96963003B-multistrada-rear-.jpg


Foto-KAAXUFAA.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vind Ducati het mooiste wat er is en ik geloof dat het rijplezier van de Hyper niet snel wordt overtroffen door mijn Sakézuiper, dus daarom kijk ik uit naar de Duc. Houdt niet weg dat ik al een boel leuke kilometers heb gemaakt op de Blade. :]

blade is ook een mooie ding man,helemaal niks mis mee.

heb bij naast hyper evo nog een yamadrama majesty 400 raceplee.
doe dat ding voor geen goud weg.

ding doet het altijd,met zeikende regen zit bassie droog,kan 35 kratten bier meenemen met deze dixie,rijd 1 op 25,onderhoud is zowat gratis,hoef geen spiegels in te klappen in de file :X


maar mijn hypertje blijft het leukst *O*
 
Erg mooi! :9~ 8-)

Ik ben bijna klaar met de hyper. Vandaag gekeurd en nu wachten op het kenteken.
Meningen gevraagd. Ik vind het eigenlijk zonde om de nieuwe voorkap en pootbescherming zwart te laten spuiten. Vind hem zo al erg gaaf in deze kleurstelling!

[afbeelding]

[afbeelding
Supermooi, ik zou er niks meer aan doen. Ok ik ben vreemde in dit topic maar vind hm sowieso gaaf om te zien en deze zeker.
[afbeelding]
 
afgelopen zaterdag proefgereden op een 1100S. dat had ik dus niet moeten doen. O-)

holy f-ing sh#t, wat een motor. ik was het terrein van de dealer nog niet eens af en ik flipte al door... de tiende bocht die ik maakte had ik mijn tenen al aan de grond, zoveel vertrouwen gaf de motor me. en dat koppel, dat koppel.... en die remmen!!!! dat geluid!!!!

IK WIL ER 1!!!!!!!

(morgen bij de dealer overleggen, en daarna thuis.... dat wordt pikstraf, maar ik heb het ervoor over)
 
afgelopen zaterdag proefgereden op een 1100S. dat had ik dus niet moeten doen. O-)

holy f-ing sh#t, wat een motor. ik was het terrein van de dealer nog niet eens af en ik flipte al door... de tiende bocht die ik maakte had ik mijn tenen al aan de grond, zoveel vertrouwen gaf de motor me. en dat koppel, dat koppel.... en die remmen!!!! dat geluid!!!!

IK WIL ER 1!!!!!!!

(morgen bij de dealer overleggen, en daarna thuis.... dat wordt pikstraf, maar ik heb het ervoor over)
Waarschuw ik al iemand anders, dat ie zeker NIET moet gaan proefrijden, omdat ie anders verkocht is.

Had je zeker niet gelezen (of je geloofde het niet) _O-

Veel plezier met je Hyper :]
 
had zelf ook niet verwacht dat de hyper zo leuk zou zijn.
ik vond de monster s4r al te gek,maar de hyper slaat idd alles.

heb er nu pas 60 km op staan en ga morgen weer heerlijk sturen met mijn nieuwe speeltje.......man wat heb ik er een zin in!!!
 
Vandaag een proefrit gemaakt op de Kawasaki zx6r 2009 en de Hypermotard 1100S. Nou die Kawa is dus geen zak aan. Naaimachientje zonder beleving. Maar die Hypermotard 1100S. Ik was eigenlijk in de race voor een Hypermotard 796. Maar nu ik de 1100 heb geproefd denk ik dat ik toch voor de 1100 zou willen gaan. Wat een power, wat een geluid, wat rijd ie heerlijk!!

Even een aantal vraagjes:
- Is er wat met modeljaar 2007 dat belangrijk is om te weten t.o.v. 2008 en verder?
- Welke onderhoudsintervallen heeft de Hypermotard 1100? Wat zijn de kosten ongeveer?
- Is de voorrem hendel te stellen? Zat nogal ver weg (bizarre remmen trouwens!).
 
Vandaag een proefrit gemaakt op de Kawasaki zx6r 2009 en de Hypermotard 1100S. Nou die Kawa is dus geen zak aan. Naaimachientje zonder beleving. Maar die Hypermotard 1100S. Ik was eigenlijk in de race voor een Hypermotard 796. Maar nu ik de 1100 heb geproefd denk ik dat ik toch voor de 1100 zou willen gaan. Wat een power, wat een geluid, wat rijd ie heerlijk!!

Even een aantal vraagjes:
- Is er wat met modeljaar 2007 dat belangrijk is om te weten t.o.v. 2008 en verder?
- Welke onderhoudsintervallen heeft de Hypermotard 1100? Wat zijn de kosten ongeveer?
- Is de voorrem hendel te stellen? Zat nogal ver weg (bizarre remmen trouwens!).

Ik weet precies wat je bedoelt. Vorige week zondag testgereden en zaterdag besteld :} Ik heb wel de gewone nieuwe evo besteld. De "s" versie heeft monoblock remmen, daardoor dat ze hard remmen. Die 1100s heeft trouwens wel meer leuke spullen gemonteerd zitten, maar ik heb voor de nieuwe reeks gekozen omdat die een vernieuwd blok heeft en bij een overname de prijs iets hoger zal liggen dan de verouderde versie. Ik wou ook kost wat kost een rode...de dealer moest dan evt een rode 1100s gaan ophalen bij een andere dealer en je weet dan niet wat daar allemaal opgezeten heeft enz...

Bij mijn weten is de 2007 versie dezelfde als de 2008 versie en zijn de hengels verstelbaar, maar ik ben dit ook niet 100% zeker (ik hoop er wel op)
Voor het onderhoud zeggen ze het volgende: eerste keer aan 1000 km of 6 maanden, vervolgens om de 12000km...maar beter om de 6000km ook nog een klein onderhoud ertussen

Voor alle andere geïnteresseerden, niet gaan testrijden... }) het gaat je geld kosten :]
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk zijn alle 2007 versie's model 2008 (kijk maar eens op de Ducati website). Dus zijn de hendels gewoon instelbaar.
 
ja hijs wel gaaf maar ik zou het wel zwart maken maar dat komt omdat ik van zwarte motoren hou en dan net een klein vleugje kleur er in. in dit geval het frame en het logo en het stukje zadel is genoeg. maar waar knipper je nou mee aan de voor kant. handen uit steken :P

Knippers voor zitten er nog niet op. Komen knipperspiegels op. Zelfde als de Ducati performance spiegels.

Alles besteld en motor gekeurd. Nu nog wachten op het kenteken en laatste onderdelen.
Denk wel dat ik hem meteen verkoop. En dan gaat de 2 in 1 Termi ook los de verkoop in.
 
Zit ook te twijfelen aan een Nieuwe Evo hoor. Op zich hoeven die super remmen van de S niet zo van mij. Zie er ook de nadelen van bij plotselingen remacties etc.

Iemand een indicatie (desnoods prive) wat hij/zij van de catalogusprijs van 13.000 euro af heeft weten te krijgen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan