Ducati Hypermotard deel II

Ik heb zelf deze kit: Hyper Power Up Kit van Wasp Works/Intake Express.

Geweldige kit, maar de prijs is er ook naar. Inclusief invoerrechten was ik bijna 1100 euro kwijt voor deze kit. (ook sterk afhankelijk van de australische dollar). :')

Zie overigens ook pagina 1 van dit topic voor de andere mogelijke luchtfilters.
 
Ik heb zelf deze kit: Hyper Power Up Kit van Wasp Works/Intake Express.

Geweldige kit, maar de prijs is er ook naar. Inclusief invoerrechten was ik bijna 1100 euro kwijt voor deze kit. (ook sterk afhankelijk van de australische dollar). :')

Zie overigens ook pagina 1 van dit topic voor de andere mogelijke luchtfilters.

Ik heb naar de WASP kit gekeken, maar die is mij echt te duur. Ducshop stacks zijn redelijk geprijsd, maar daar komt mappen e.d. nog bij en allemaal los spul, gaat ook niet goedkoop worden. Ik heb gekeken naar de drop-in kit van MWR, maar die geeft hooguit 1pk meer en 4nm meer koppel dacht ik, en kost maar 40 euro minder dan die deksel.

Maar opnieuw mappen moet dus wel?
Tsja ik kan een Ducatidiag licentie kopen voor 100 euro, kan ik zelf mappen, maarja, dan moet ik ook zelf ergens een dynobank en expertise vandaan zien te toveren :+

Dus een kleine 400 euro ben je wel aan deze mod kwijt? 250 ofzo vind ik nog wel te overzien, maar 400 moet ik nog even voor doorsparen.

Motoren, dure hobby's :')
 
Laatst bewerkt:
Ik heb naar de WASP kit gekeken, maar die is mij echt te duur. Ducshop stacks zijn redelijk geprijsd, maar daar komt mappen e.d. nog bij en allemaal los spul, gaat ook niet goedkoop worden. Ik heb gekeken naar de drop-in kit van MWR, maar die geeft hooguit 1pk meer en 4nm meer koppel dacht ik, en kost maar 40 euro minder dan die deksel.

Maar opnieuw mappen moet dus wel?
Tsja ik kan een Ducatidiag licentie kopen voor 100 euro, kan ik zelf mappen, maarja, dan moet ik ook zelf ergens een dynobank en expertise vandaan zien te toveren :+

Dus een kleine 400 euro ben je wel aan deze mod kwijt? 250 ofzo vind ik nog wel te overzien, maar 400 moet ik nog even voor doorsparen.

Motoren, dure hobby's :')

Yep, bij iedere mod is het weer :W naar je centjes.

Ik moet je wel waarschuwen. Het geluid van stacks (en waarschijnlijk ook die van de MWR) is wel zwaar verslavend. }) Je blijft gas geven... 8-)
 
mijne Hypermotardpiloten!

ik ben opzoek naar de handkappenspiegel setup van een Hypermotard..
heeft 1 van jullie hier een setje van liggen die die van zijn hyper af heeft gehaald om wat voor redenen dan ook?

behalve als ze stuk zijn :+

maar ik zoek dus de complete handkap en spiegel setup compleet met monteer materiaal op het stuur.

dit in verband met simpelweg.. de spiegels :+ ik heb op mijn motor van die kleine spiegels die niet op de juiste stand blijven hangen.. daarom ben ik nu dus op zoek naar de hypermotard optie.

heeft iemand deze toevallig liggen in het rek in redelijke staat, krasjes etc. mogen erop zitten, zolang de spiegels e.d. en het montage materiaal en de handkap zelf maar heel is.

of als iemand, iemand weet die deze nog heeft liggen en die ze kwijt wil.

In afwachting van de reactie's.

bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
Zo, eindelijk brief naar rechtsbijstand de deur uit gedaan. Hopen dat die nog iets kunnen betekenen voor mij.
 
Diverence. Jammer.

Ik had vandaag een setje Acerbis handkappen geprobeerd te monteren op mijn Hyper, maar die pasten niet, anders had ik mijn orginele set wel verkocht.
 
Diverence. Jammer.

Ik had vandaag een setje Acerbis handkappen geprobeerd te monteren op mijn Hyper, maar die pasten niet, anders had ik mijn orginele set wel verkocht.

Mag ik vragen waarom je de handkappen weg wil doen?
Ik heb namenlijk nu een hypermotard zonder handkappen maar met deze spiegels;
96987208B.jpg


En heb nog nooit met de handkappen gereden, maar zit er wel aan te denken om ze terug te plaatsen... Maar als dat niet de moeite waard is kan ik me geld aan wat anders leuks uitgeven :P
 
Mag ik vragen waarom je de handkappen weg wil doen?
Ik heb namenlijk nu een hypermotard zonder handkappen maar met deze spiegels; [afbeelding]

En heb nog nooit met de handkappen gereden, maar zit er wel aan te denken om ze terug te plaatsen... Maar als dat niet de moeite waard is kan ik me geld aan wat anders leuks uitgeven :P

Ik wil er "stevigerere" handkappen op hebben. Handkappen die er nu op zitten zullen breken bij het minste of geringste contact met asfalt. Die Acerbis handkappen die ik had gekocht zijn van een zacht plastic en zullen alleen buigen, en dan kan ik ook eindelijk een set normale spiegels monteren.
 
Ik wil er "stevigerere" handkappen op hebben. Handkappen die er nu op zitten zullen breken bij het minste of geringste contact met asfalt. Die Acerbis handkappen die ik had gekocht zijn van een zacht plastic en zullen alleen buigen, en dan kan ik ook eindelijk een set normale spiegels monteren.

Val jij dagelijks ofzo :+
Deeltje 3 komt er alweer bijna aan! *O*
 
Vanmiddag even de hyper een stuk uitelkaar gehaald, vind wel dat het een stuk degelijker in elkaar zit dan al me vorige japanse plastic klikklak onderdelen.
 
beste hypermotard-fans,

ik ben van plan om een mooie hypermotard 796 uit 2011 aan te schaffen, ik vroeg mij alleen nog af of er bijzondere dingen zijn om op te letten bij de aanschaf van een hypermotard 796. Dingen die misschien wat sneller kapot gaan, of gewoon wat minder zijn bij dit model. Ik vond de proefrit helemaal geweldig, maar sommige mensen (ook ducati rijders zelf) hebben toch af en toe wel wat mindere verhalen over hoe het onderhoud van een ducati in elkaar steekt, en hoeveel geld dat wel niet kost. Meestal hebben ze het dan wel over oudere modellen, maar ik wilde het voor de zekerheid toch nog even hier vragen!
bedankt alvast!
Mike

ps. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, dus excuses als deze vraag al eerder gesteld & beantwoord is.

Even googelen op hyperdesmo p 796 of op ducati.ms hypermotard forum is veel te vinden.

Vandaag nog even met de 796 eropuit geweest, lekker frisjes maar moest nodig weer eens uitwaaien met de hyper. :P
 
Val jij dagelijks ofzo :+
Deeltje 3 komt er alweer bijna aan! *O*

Nee, maar als ik val wil ik geen handkappen van 400 euro ofzo te hoeven vervangen, of dat ze ook nog eens niks beschermen terwijl je neergaat. Stel stevige handkappen kan al gauw een beetje in vervangingskosten schelen.

Die dingen die op crossers zitten, elke keer vallen en opstaan, gewoon handkap bijstellen en weer gaan, bijna nooit gebroken hendels.
 
Vandaag even GPS houder gemonteerd. Was een houder van 15 euro die ik van ebay had, alleen, hij had geen borging dus kon er elk bij elke wheely of drempel zo af vallen. 2 gaten boren en duimscrhroeven plaatsen en ik denk dat ik wel klaar ben voor Eifel komend seizoen :)

vU6B9.jpg


uNUuT.jpg


5jEVN.jpg


0ujne.jpg


Gewoon telefoon erin en gaan 8-)
 
Die houder is van biologic by the way, grote voordeel is dat ie waterdicht is, op maat gemaakt voor de iphone en scherm is nog steeds te bedienen (alleen niet met handschoenen, maar daar zijn ook weer dingen voor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan