GP slip-on demper - diameter 55mm (nieuw!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ducatilex

MF veteraan
9 apr 2007
3.143
2.024
Hallo,

Bij deze bied ik mijn GP pijpje aan.

Ik had deze pijp gekocht voor de looks, en voor iets meer geluid. Maar ik vind hem net te veel geluid maken om er elke dag 85km mee te rijden. De demper is dus maar 85km gemonteerd geweest en is dus nog in nieuwstaat.

Vind het zonde om er een db-killer in te doen dus hij gaat weg.

Het is een slip-on demper, linkpijp zit er niet bij. Diameter is 55mm.

Wat krijg je erbij?
- demper (jup, echt waar!)
- ophang beugeltje
- veertje

Vraagprijs € 175

gp1.jpg


gp2.jpg


Geluidsimpressie:
 
Laatst bewerkt:
Net voor het aantrekken van motorpak en richting huis cruisen kick! :)

Indien gewenst maakt ik nog even extra picsss
 
Ik weet niet precies, hoor wel eens dat Mille Pajic linkpijpen kan maken.. Weet alleen niet wat dat kost..

Ik heb een Arrow linkpijp weet niet of je die los kan kopen.. Diameter is ook 54mm dus moet iets worden opgevuld. :)
 
Wat voor merk is het als ik vragen mag?

Handmade op maat laten maken (helaas alleen niet helemaal goed gegaan toen met de communicatie, vandaar dat hij 55mm ipv 54mm :P)

Maar goed, 1mm is goed op te vullen.. en als je een pijp van 55mm hebt is het sowieso goed ;)
 
in het filmpje klinkt die nog best tam hoor O-)
zal eens gaan meten... want mij eigenbouw uitlaat zit iets boven de norm legaal :9
 
in het filmpje klinkt die nog best tam hoor O-)
zal eens gaan meten... want mij eigenbouw uitlaat zit iets boven de norm legaal :9

Het is maar wat je hard vind natuurlijk ;) Filmpje komt sowieso minder hard over dan dat het in het echt is.. Maar vond het in ieder geval voor woon-werk verkeer niet echt ontspannen :)

Al gemeten btw?
 
Hey Wheelex, ik begrijp dat hij handmade is, waar heb je hem laten maken dan als ik vragen mag? Ik heb namelijk precies zo'n demper in mijn hoofd, maar dan aansluitdiameter 60mm.

Thanx alvast en succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan