Aprilia Dorsoduro MT-PG-86 gestolen Utrecht

Lwin

Die hard MF'er
14 aug 2006
490
0
Houten
Zoals de topic-titel al doet vermoeden is mijn Aprilia Dorsoduro uit de fietsenstalling bij het appartementencomplex waar ik woon gestolen. Kennelijk was één motor niet voldoende, aangezien ze ook de motor van mijn maatje die ernaast stond hebben meegenomen. Dit was een 2009 Kawasaki Z750.

Fototje:
large


De motor was voorzien van kenteken MT-PG-86 en is gestolen in Utrecht (Leidsche Rijn).
Als iemand hem ziet rijden/staan hoor ik het graag!
 
'Aprilia Dorsoduro gestolen Utrecht' > 'Aprilia Dorsoduro MT-PG-86 gestolen Utrecht'
 
Dude, zo'n mooie! Grr, ik hou m'n ogen open in A'dam. Hoop dat je goed verzekerd was en je gewoon dezelfde terug kan kopen.
 
Damn zuur. :X

Sterkte/succes.. hopelijk ben je hiervoor verzekerd. 2 maand geleden was m'n auto ook leeggejat, het gevoel wat je hebt wanneer je ziet dat je spullen weg zijn is onbeschrijvelijk naar. ;( -O-
 
Ik was inderdaad goed verzekerd, dus dat zal het probleem niet worden.
Ik gok alleen dat de dieven er niet op rond gaan rijden, aangezien er nasst die van mijn maatje nog 2 motoren 2 straten verder zijn gestolen. Dit is een KTM 990 SM en een Buel Lightning. Ik gok dat het dezelfde daders zijn geweest en dat het gewoon voor de handel (buitenland) is.
 
Dat is erg naar.

Reed je weleens door Breukelen?

Heb hem in Mijdrecht gekocht (Roké), dus als ik daarheen ging, ging ik bij Breukelen de snelweg af. Het kan zijn dat je me daar gezien hebt ja.
 
Heel erg zonde, ik denk inderdaad ook niet dat we hem tegen gaan komen op straat. Het is toch nog een redelijk zeldzame verschijning, zeker met deze velg striping herken je hem zo.
Totaal waardeloos die diefstallen allemaal. Mooie winst hebben ze te pakken want het zijn stuk voor stuk mooie en redelijk speciale fietsen. Niemand een tracker ofzo? Zou perfect zijn nu want je weet dat ze allemaal naast elkaar staan ergens.
 
Hmm, das kut. Ik zal m'n ogen open houden in Utrecht centrum en oost, je weet maar nooit.

Stonden ze eigenlijk binnen of buiten in een fietsenstalling?
 
Balen. Woon in Leiden, dus denk niet dat je veel aan me hebt, maar zal desondanks m'n ogen de kost geven.
Krijg wel het idee dat er de laatste tijd een stijging in het aantal diefstallen is -O-
 
Laatst bewerkt:
Hmm, das kut. Ik zal m'n ogen open houden in Utrecht centrum en oost, je weet maar nooit.

Stonden ze eigenlijk binnen of buiten in een fietsenstalling?

Ze stonden binnen. Je kan alleen maar in de stalling komen met een sleutel van een appartement of met zo'n magneetsleutel.
 
Balen. Woon in Leiden, dus denk niet dat je veel aan me hebt, maar zal desondanks m'n ogen de kost geven.
Krijg wel het idee dat er de laatste tijd een stijging in het aantal diefstallen is -O-

Ik las vorige week dat de eerste maanden van het jaar het aantal juist af is genomen (ten opzichte van vorig jaar). Maar dat kan ook gewoon aan het weer liggen ;)
 
Hoe ze zijn binnengekomen is nog een raadsel. Misschien heeft iemand ze binnen gelaten, of hadden ze een sleutel of magneetsleutel. Of ze zijn met iemand meegelopen en in de stalling blijven hangen. Er is in ieder geval geen enkel spoor van braak. Bij die andere diefstal hebben ze wel een hele deur ontwricht.
 
Klote voor jullie. Ik zal ook m'n ogen open houden (woon ook in Kanaleneiland), maar ik denk dat het inderdaad zo is als jij zegt, en ze al lang ver weg zijn voor handel in het buitenland.
 
Het zijn allemaal een beetje dezelfde typen motoren die gestolen worden: of dit soort mooie all-roads, of nieuwe supersport motoren...

Mijn motor is gewoon te lelijk om te stelen ;(

PS: het enige medicijn tegen deze ellende is af en toe een lach... :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan