Bos uitlaat / demper voor Honda VFR800 1998-2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

eertink-iris

Rookie
24 mrt 2010
3
0
Borculo
Aangeboden:
Een mooie Carbon uitlaat / demper van het merk Bos.
Ziet er erg goed uit, minimale gebruikerssporen en super geluid.

Foto's kunnen worden aangeleverd.
 
Hoi Morpheus
Hij past helaas niet op een CBR600. Mijn vriend heeft ook een cbr600, 1995, en daar past ie niet op. Het linkstuk is te lang en na navraag bij Bos is gebleken dat hier ook geen ander linkstuk op kan, want de uitlaten voor de cbr hebben een ander systeem.
 
Hoi Morpheus
Hij past helaas niet op een CBR600. Mijn vriend heeft ook een cbr600, 1995, en daar past ie niet op. Het linkstuk is te lang en na navraag bij Bos is gebleken dat hier ook geen ander linkstuk op kan, want de uitlaten voor de cbr hebben een ander systeem.

Jammer, hierbij een Kickje. :W
 
Hai Morpheus en VFRed
Ik zal dit topic (helaas of niet?) moeten sluiten.
M'n buurjongen doet de opleiding metaal en heeft besloten dat de uitlaat pas gemaakt kan worden voor onze CBR. En met dat ik dit aan het typen ben krijg ik een belletje dat ze het voor elkaar hebben, dus ik ga nu maar eens even kijken.
Ze hebben een middenstuk van het linkstuk afgezaagd en daarna weer gelast, zodat ie de pasvorm van de CBR volgt. De uitlaat zit nu dus alsnog op de CBR en is dus helaas niet meer in de aanbieding, dat is het 'slechte' nieuws. Het goede nieuws is dat mijn vriend zo blij is als een klein kind met zijn nieuwe uitlaat hahaha en de buurjongen een goed cijfer voor zijn proefstuk heeft gekregen hahaha..
Nou, hoogste tijd om het resultaat en het geluid maar eens te gaan bekijken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan