MF Gooi en Vechtstreek deel 68. Sunshine and fun!

Gewoon kiezen, niet z**ken B|

  • Touw

    Stemmen: 3 9,7%
  • Boeien

    Stemmen: 2 6,5%
  • Koffie

    Stemmen: 3 9,7%
  • C-cup

    Stemmen: 11 35,5%
  • B-cup

    Stemmen: 8 25,8%
  • Thee

    Stemmen: 2 6,5%
  • Toch maar die met de rode string :/

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
img00076201003280305.jpg



:P
 
Nog even vlug.. Die 32" televisie heb ik 'gekregen' van media markt omdat mijn oude televisie niet gerepareerd kon worden.. Om even het misverstand uit de wereld te hebben dat ik nu zonder spanningsregelaar rij en van jullie geld een TV gekocht heb :+
Vertel eens over je avontuur?
Was ook 2uur te laat op m'n werk, vond de baas niet zo leuk :')
 
Nog even vlug.. Die 32" televisie heb ik 'gekregen' van media markt omdat mijn oude televisie niet gerepareerd kon worden.. Om even het misverstand uit de wereld te hebben dat ik nu zonder spanningsregelaar rij en van jullie geld een TV gekocht heb :+Was ook 2uur te laat op m'n werk, vond de baas niet zo leuk :')
Hahaha... hebben ze zitten te zeuren op de verjaardag?? _O-
 
Nee zeker niet.. Van 6-9K wilt ie wel. Hij is eigenlijk ook 25pk, maar op papier staat 25kW.. Lang verhaal :P
Ow... ik kiek verkeerd... ut rooie lientje is van de kilowatten!

Bedtijd... :Z









Ook nog ff vlug dan: Belgen zijn dom! B| Ik heb het bewijs in de schuur staan. Ja, lang verhaal, heb de racer van een belg! Zeker een aardig gast, maar krijg een punthoofd van z'n sleutelkunst! |(
Ook bij deze het bewijs waarom ik echt nooit in de pekel ga rijden met m'n straatfietsje! Ding ziet er niet uit onder de gelederen... :X

Kwam trouwens een complete zandbak uit m'n uitlaat, kunstgras bij assen ligt ook heel veel zand in. Had dus een beetje gehapt! :')

En lang leve de zomertijd! *O*
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :W

@ *O* Westbest Gefeliciteerd!!!!! *O* ( NU echt)
@ Michiel suc6, ik hoop dat je aan je 60 min komt
@ UT endelijk dus een playmobile fiets. ZOnde van het potentieel van die fiets, helaas noodzakelijk kwaad. :+
@ Poike, werd er wakker van vanacht.
@ Rabasa thanks for the nachtmerrie, is niet goed als je getrouwd bent. _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan