MF Gooi en Vechtstreek deel 68. Sunshine and fun!

Gewoon kiezen, niet z**ken B|

  • Touw

    Stemmen: 3 9,7%
  • Boeien

    Stemmen: 2 6,5%
  • Koffie

    Stemmen: 3 9,7%
  • C-cup

    Stemmen: 11 35,5%
  • B-cup

    Stemmen: 8 25,8%
  • Thee

    Stemmen: 2 6,5%
  • Toch maar die met de rode string :/

    Stemmen: 2 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
En de nieuwe vaatwasser inruimen *O* *O* *O*




Is het al zomer? :]
full
 
Laatst bewerkt:
Ehm.. in Hilversum ben ik niet echt bekend. Nieuwegein miss? Of een tankstation langs de snelweg in de buurt van Hilversum zou ook kunnen. Zeg jij maar.
Ik ben ook niet bekend in hilversum en al helemaal niet in nieuwegein. We gaan wel een andere keer ergens afspreken zou zo 1 2 3 niet ergens een plaats weten.
Volgende keer wat eerder afspreken dan komt het goed.

Laterzzz
 
Ernst gefeliciteerd! *O*

Mooi ding Fred...! Hoeveel staat er nu op de teller? :)
. . .
Nu 650 km eind morgenmiddag iets over de 1000.

Morgen een rit van iets meer dan 200 km en we starten in Bronkhorst (het kleinste dorp van Nederland).
Morgen komt er totaal 360 km bij.
Dus 1000 km in iets meer dan 1 week.
(Nee ik heb geen vakantie).
 
Laatst bewerkt:
Zo, de brommer ook weer van verse sapjes voorzien, moet alleen de remmen nog schoonmaken 8-)

Eerst ff wat schootbapjes en kadootje halen en de oude olie wegbrengen. Als alles meeloopt (hebben we een optocht ;) ) kan ik zo nog ff een uurke :]

Lekkere foto Jan :9~
 
Laatst bewerkt:
Zo bobbins zijn binnen. Net even op de motor gezet en paddockstandje getest. Werkt goed. Meteen de ketting even gesmeerd :)
 
Zo, de brommer ook weer van verse sapjes voorzien, moet alleen de remmen nog schoonmaken 8-)

Eerst ff wat schootbapjes en kadootje halen en de oude olie wegbrengen. Als alles meeloopt (hebben we een optocht ;) ) kan ik zo nog ff een uurke :]

Lekkere foto Jan :9~~


De mijne ook weer schone olie en filter en nu de remmen nog ff doen voor circuit en andere bandjes eronder knallen :Y
Alles weer in huis het weekend kan beginnen :Z
 
@diddle

gister uitgaan in amsterdam. Was best gezellig, vannochtend om 6:15 was ik thuis helemaal brak en toen weer lekker werken....
 
geloof toch dat ik heel wat ga missen vanaaf :') worden toch wel flink wàt foto's gemaakt he! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan