Gestolen Amsterdam Honda CBR 1000 RR Fireblade Tricolour

RomanoG

Rookie
27 mrt 2010
16
0
Amsterdam
Beste MF'ers,

Hierbij wil ik me als eerst voorstellen. Ik ben Romano uit Amsterdam en heb pas mijn motorrijbewijs. Ik rij al 5 a 6 jaar op een scooter en heb afgelopen zomer mijn motorrijbewijs gehaald. Ik ben begonnen met een suzuki DR 800 die het helaas niet lang heeft volgehouden door slecht onderhoud van de vorige eigenaar. Na lang zoeken ben ik een Honda CBR 1000 RR Fireblade tegengekomen die ik wel MOEST halen. Hij stond te koop bij HP motoren in Eemnes. Het betrof een zeer goed onderhouden motor van bj 2004 met 9000 km op de teller. Er was geen krasje of pitje te bekenen.

Ik had de motor nog geen maand en werd zeer bruuuuuut voor mn deur gestolen. Ik werd vanmorge wakker en zag alleen mijn scooter, slot en dekzijl nog liggen. Die vuile !@#$% hebben mn bike gestolen!!!!! Mijn hart brak toen ik dit zag ;( ;(

Wat ik jullie wil meegeven koester je beestje!!! voor je t weet is ie pleite of ie nou voor de deur staat of in je huis/ schuur. Deze gasten zijn zooo gehaaid en sneaky. Ik hoop dat de persoon die m heeft gestolen zal boeten op de meeste harde manier en dat is als een kasplantje en dat ie alleen nog maar zal kunnen knipperen met zn ogen. De dood is een te makkelijke manier.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk mijn nieuwe bike mag laten zien zodra deze drama is afgehandeld.

Groetjes,


Een gebroken rijder

PS stel je voor dat je er 1 ziet mn kenteken is ML-DJ-03
 
'Gestolen Honda CBR 1000 RR FIREBLADE TRICOLOUR' > 'Gestolen Amsterdam Honda CBR 1000 RR FIREBLADE TRICOLOUR'
 
Allereerst, kut dat ze weer niet met d'r poten van een motor af kunnen blijven... Hoop voor je dat hij terug komt (en dan in fatsoenlijke staat...)

Info over bijzonderheden? Foto's?

Hoe meer info je geeft, hoe makkelijker we jouw motor kunnen herkennen als iemand erop rondrijdt.
 
Laatst bewerkt:
Als je er een foto bij hebt is het makkelijker spotten.
k ben geregeld in Amsterdam namelijk.
 
@#$%^leiers....
Het is ook zo moeilijk om van andermans spullen af te blijven he.
Werken ho maar...
Sterkte verder met het verlies
 
Bij mij ging het identiek. Ook een goed onderhouden motor van HP Motoren voor een goede prijs. Ik mocht er 2 maanden van genieten. Bij mij was ook het slot en het zijl meegenomen, alsof er helemaal nooit iets gestaan had. :r

Laten we het er maar op houden dat het toeval is.
 
Mijn motor deze week ook gestolen! Zie gestolen in nijmegen: Zwart R1

Het is gewoon heel onwerkelijk allemaal als je je motor niet meer ziet staan! Er breekt inderdaad echt iets bij je! Succes, hopelijk goed verzekerd ?
 
En dat is 8 deze week al :( -O- B|

Sterkte met de afhandeling, hoop dat je goed verzekerd bent
 
Beste mf'ers bedankt voor de reacties. Ik ben gelukkig all risc verzekerd maar dat doet er niet toe want ze is weg en ik weet dat ik r niet meer in die staat zal terug krijgen :( Ik woon in osdorp de aker. Dit is een gerichte actie geweest waarschijnlijk stond ie op iemands hitlist omdat ik 3 maanden lang mn dr800 voor de deur had staan en niemand die m heeft aangeraakt. Maar ik ben bezig om ervoor te zorge dat die fackers gepakt gaan worden. Tis tijd dat we t recht in eigen handen nemen en onze hard gewerkte goederen verdedigen met ieder middel die beschikbaar is. De details zal ik hier later vermelden en ik hoop dat t werkt.

full

full


Het enigste wat er aan veranderd was was een laser uitlaat.

Groetjes.
 
:(

Je ziet ze weinig.. dus extra opletten als je er eentje tegen komt!!

Succes...

Hopelijk werkt je eigen plannetje
 
Inderdaad, heft in eigen hand is tegenwoordig een beetje het motto als je hem nog terug wil. In het R1 topic zijn ook een paar mensen bezig met een eigen iniatief. Misschien kun je daar wat support vinden. Succes, want zo'n mooie fiets zou ik ook niet kwijt willen raken.
In ieder geval ben ik ook Amsterdammer en ik check alle motorkentekens die ik onder ogen krijg. Ik weet je te vinden als ik hem tegenkom. Succes in ieder geval!
 
Euh plannetje? I want in!!
Mijn motor heeft de politie binnen 20u terug gevonden:) Alleen de daders niet :(
Maar kijk echt goed in de buurt want mijne stond in dorp ernaast:S
 
Beste mf'ers,

Bedankt voor de reacties en de extra oogjes ik zal jullie op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen.
 
wel goed dat je verzekerd bent..

heb je hem serieus alleen met die ketting vastgezet...?

kut dat ie weg is...ik heb al jaren mn motor voor de deur ik weet 100%zeker dat als ik en blade had gehad of een r1, busa enz dat ie allang gestolen zou zijn...

als ik geen stalling had zou ik geen motor kopen die populair is bij het dievengilde..
 
Bij mij ging het identiek. Ook een goed onderhouden motor van HP Motoren voor een goede prijs. Ik mocht er 2 maanden van genieten. Bij mij was ook het slot en het zijl meegenomen, alsof er helemaal nooit iets gestaan had. :r

Laten we het er maar op houden dat het toeval is.

Toeval? Zo'n fiets buiten neerzetten, dan is het geen toeval! Er is niet voor niets een nachtclausule opgenomen in de voorwaarden van veel verzekeringsmaatschappijen.
 
Toeval? Zo'n fiets buiten neerzetten, dan is het geen toeval! Er is niet voor niets een nachtclausule opgenomen in de voorwaarden van veel verzekeringsmaatschappijen.

Nee, dat is het zure aan het hele verhaal dat je je eigen motor niet voor de deur kan zetten als je er de ruimte niet voor hebt om hem binnen te stallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan