Gestolen Amsterdam Honda CBR 1000 RR Fireblade Tricolour

RomanoG

Rookie
27 mrt 2010
16
0
Amsterdam
Beste MF'ers,

Hierbij wil ik me als eerst voorstellen. Ik ben Romano uit Amsterdam en heb pas mijn motorrijbewijs. Ik rij al 5 a 6 jaar op een scooter en heb afgelopen zomer mijn motorrijbewijs gehaald. Ik ben begonnen met een suzuki DR 800 die het helaas niet lang heeft volgehouden door slecht onderhoud van de vorige eigenaar. Na lang zoeken ben ik een Honda CBR 1000 RR Fireblade tegengekomen die ik wel MOEST halen. Hij stond te koop bij HP motoren in Eemnes. Het betrof een zeer goed onderhouden motor van bj 2004 met 9000 km op de teller. Er was geen krasje of pitje te bekenen.

Ik had de motor nog geen maand en werd zeer bruuuuuut voor mn deur gestolen. Ik werd vanmorge wakker en zag alleen mijn scooter, slot en dekzijl nog liggen. Die vuile !@#$% hebben mn bike gestolen!!!!! Mijn hart brak toen ik dit zag ;( ;(

Wat ik jullie wil meegeven koester je beestje!!! voor je t weet is ie pleite of ie nou voor de deur staat of in je huis/ schuur. Deze gasten zijn zooo gehaaid en sneaky. Ik hoop dat de persoon die m heeft gestolen zal boeten op de meeste harde manier en dat is als een kasplantje en dat ie alleen nog maar zal kunnen knipperen met zn ogen. De dood is een te makkelijke manier.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk mijn nieuwe bike mag laten zien zodra deze drama is afgehandeld.

Groetjes,


Een gebroken rijder

PS stel je voor dat je er 1 ziet mn kenteken is ML-DJ-03
 
'Gestolen Honda CBR 1000 RR FIREBLADE TRICOLOUR' > 'Gestolen Amsterdam Honda CBR 1000 RR FIREBLADE TRICOLOUR'
 
Allereerst, kut dat ze weer niet met d'r poten van een motor af kunnen blijven... Hoop voor je dat hij terug komt (en dan in fatsoenlijke staat...)

Info over bijzonderheden? Foto's?

Hoe meer info je geeft, hoe makkelijker we jouw motor kunnen herkennen als iemand erop rondrijdt.
 
Laatst bewerkt:
Als je er een foto bij hebt is het makkelijker spotten.