Leovince full-system en PCIII USB tbv ZX-6R 2005/2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

Motor Monkey

MF veteraan
9 dec 2007
15.505
146
Valkenburg (zh)
Ik heb wat spullen te koop voor een Kawasaki ZX-6R 2005/2006 model (636cc). Alles heeft ongeveer een jaar op de motor gemonteerd gezeten (ongeveer 12000 km)

Leovice SBK Factory EVOII Full-system met carbon demper en E-keur.
Compleet uitlaatsysteem van RVS met een carbon demper (titanium binnenwerk). Dit systeem is inclusief een carbon uitlaat beugel, Db-killer, kenteken plaathouder (RVS) en een beugeltje voor de uitlaat servomotor zodat het FI lampje niet gaat branden

Prijs: €550,- €500,-

P1000083.jpg


P1000084.jpg


P1000085.jpg


P1000086.jpg


P1000089.jpg



Power Commander PCIII USB

Verkocht!


Dit alles bij elkaar leverde op mijn motor 123,5 pk op het achterwiel (Dynojet vd Meer)

Alleen de uitlaat is er nog dus doe een goed bod dan komen we er vast wel uit!
 
Laatst bewerkt:
Mag ik miss vragen wat je precies gebruikt zodat de FI lampje niet gaat branden?
Succes met de verkoop!
 
Mag ik miss vragen wat je precies gebruikt zodat de FI lampje niet gaat branden?
Succes met de verkoop!
Een beugeltje dat je monteert boven op het elektromotortje dat onder je zadel zit. Ik weet dat Akrapovic ook een dergelijke oplossing gebruikt. Dus als je op hun site kijkt en het pdf filetje opent met de technische tekeningen/info dan zie je het onderdeel daar ook staan. Je kunt dit waarschijnlijk wel bij je dealer bestellen.
 
123,5 pk en ik geloof 74 Nm :)

3 pk meer dan dat ik nu heb en 1 nm minder.. :+
Is natuurlijk wel bank afhankelijk... :/

Ik heb die van mij in Oss op de bank gehad, schijnt één van de accuraatste te zijn.
Importeur van Dynojet.

Blijft toch aantrekkelijk... :/
 
Laatst bewerkt:
3 pk meer dan dat ik nu heb en 1 nm minder.. :+
Is natuurlijk wel bank afhankelijk... :/

Ik heb die van mij in Oss op de bank gehad, schijnt één van de accuraatste te zijn.
Importeur van Dynojet.

Blijft toch aantrekkelijk... :/
Is inderdaad bank afhankelijk. En misschien is jouw motor gewoon wat sterker dan de mijne, daar zit ook nog wel eens een paar pk verschil in.

Doe een bod zou ik zeggen. We komen er vast wel uit :Y
 
Is inderdaad bank afhankelijk. En misschien is jouw motor gewoon wat sterker dan de mijne, daar zit ook nog wel eens een paar pk verschil in.

Doe een bod zou ik zeggen. We komen er vast wel uit :Y

Ik ben er ook niet bang voor dat we er niet uit gaan komen... Maar ik moet het financ ff bekijken.

Gr. Jurris
 
als het over maand of 2 nog is, dan zal ik aan je deur kloppen :)
Dit is echt een heel mooi systeem :Y
 
Wat dacht je van een ruil van dit pakketje voor:

1) een nieuwe Big Piston voorvork (ZX-6R 2009/2010), incl. triple clamps, stuurbuis (evt. met Tokico remklauwen van ZX-6R 2006) en Öhlins stuurdemper?

2) set goede wielen 2006 met nog goede Michelin Pilot Race-banden erop (2 sessies op Zandvoort mee gereden).

3) Dan heb ik ook nog een nieuwe set stalen remleidingen+bevestigingsbanjo's/ringetjes, nieuw in verpakking nog. Ook voor ZX-6R 2009/2010.
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht je van een ruil van dit pakketje voor een nieuwe Big Piston voorvork (ZX-6R 2009/2010), incl. triple clamps, stuurbuis (evt. met Tokico remklauwen van ZX-6R 2006) en Öhlins stuurdemper? Dan heb ik ook nog een nieuwe set stalen remleidingen+bevestigingsbanjo's/ringetjes, nieuw in verpakking nog. Ook voor ZX-6R 2009/2010.
Nee, wil de brommer binnekort gaan inruilen. Dus heb ik hem weer origineel gemaakt.
 
Ik heb trouwens percies hetzelfde onder mijn, zx6r '08 ben benieuwd of ik ook 6nm winst krijg op opgave!
 
Ik heb trouwens percies hetzelfde onder mijn, zx6r '08 ben benieuwd of ik ook 6nm winst krijg op opgave!
Een 05 heeft van zichzelf al wat meer pk en Nm als een 08, vanwege de 36cc extra. Vooral in het middengebied krijg je wat vermogen erbij, op top valt het wel mee.
 
Ik zit me net te bedenk dat een full systeem helemaal niet handig is als ik wil gaan circuitrijden...
Dan moet ik telkens de volledige uitlaatlijn omwisselen...
Dus tis beter dat ik er vanaf zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan