Afscheidstocht Bartvk woensdag 31 maart

nikje_t

Rookie
17 feb 2010
9
3
Hallo Allemaal,

Dit bericht gaat over Bart Vink (bartvk) die onlangs een ongeluk heeft gehad en het helaas niet heeft overleefd. Een zeer tragisch bericht. Kijk voor eerdere posts op Dodelijk ongeluk; Bartvk
Zijn begrafenis is as woensdag 31 maart 2010 in Katwijk aan de maas.

In ieder geval wil ik jullie allemaal uitnodigen om Bart te begeleiden naar de kerk en het kerkhof in Katwijk aan de maas, op de motor welteverstaan.
Bart en zijn familie zou het heel tof vinden om een grote groep motoren samen te zien om hem te begeleiden.

Dit alles gaat plaatsvinden op as woensdag 31 maart 2010.
Het plan is als volgt:

Wij motorrijders verzamelen tussen 9.30 en 10.00 uur op de parkeerplaats van de McDonalds in Cuijk. (Afrit 4 van de A73)
Ik zal daar samen met Youri (wsx) jullie opvangen en eventueel nog een keer vertellen wat de bedoeling is en vooral wat de familie wil.
We vertrekken om 10 uur richting Katwijk, na de 2e rotonde die we tegen komen gaan we waarschijnlijk links en rechts in de berm langs de kant van de weg staan, om op Bart te wachten. Wat er daar verder precies gaat gebeuren vertel ik woensdagochtend nog wel.
We rijden een stuk richting Katwijk, op gegeven moment stop Bart bij het huis van zijn opa en oma.
Wij rijden door naar de kerk en maken daar een erehaag van motoren, het is een smal straatje dus laten we met z’n allen voor zorgen dat we niet de hele weg blokkeren en dat er nog een auto door kan. Bij de kerk wil de familie van Bart stilte, dat betekent motoren uit. Als Bart en zijn familie door de haag zijn gekomen kunnen wij onze motoren een stuk verderop op dezelfde weg parkeren.
De kerk is heel klein, er kunnen dus niet zoveel mensen naar binnen, familie en vrienden hebben dus voorrang op een plekje binnen.
Voor de mensen die willen blijven worden er tenten en speakers buiten neergezet zodat we de dienst daar kunnen volgen. Graag wel van te voren besluiten of je wilt blijven of niet. In ieder geval zou het fijn zijn als er geen motoren worden gestart tijdens de dienst.

Ik hoop dat er woensdag een heleboel motoren verschijnen!

Jullie kennen mij waarschijnlijk niet aangezien ik niet zo vaak post op deze site, ik kijk wel veel! Ik ben Nik Tenten , een vriend van Bart(bartvk) en Maurice(mausve). Ik ben woensdag te herkennen aan mijn zwart met grijze Yamaha Thundercat.

Hopelijk tot woensdag!
 
@ Vuile Beunkoe.

Kun jij even een nieuw up to date lijstje posten met aanwezigen?

Thanks!
 
weer een andere topic dat geopend is ,er was er toch al 1 maar daar zit nu een slot op waarom deze niet opnemen in t andere topic daar zijn al 3 pagina,s van.
 
Laatst bewerkt:
Moet helaas afzeggen heb geen vrij kunnen krijgen
maak er een eervolle dag van en nog veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden
 
Hierbij een lijstje met mensen die zéker mee gaan, en die onder voorbehoud:

- Blue_eyes met JW Hijmans achterop
- Vuile Beunkoe
- Rickvf
- Bozzie
- WSX
- abcman
- prutsertje
- R-Demuyt
- The_Dutch_Tickler
- C
- Provenzano
- Harr
- Hans-cbr1000
- Drinky
- Bydand
- ramontjesrad
- hondabob
- kawa:::berry
- EchoDelta
- Willy
- Jordy
- NR 34
- Basta
- gpz_decoy
- Kawasaki-Peter
- Turboniss (ovb)

Er is een verzamelmogelijkheid voor de mensen die vanuit Nijmegen samen willen vertrekken richting de Mac Donalds in Cuijk.

We verzamelen om uiterlijk 09:00u bij Tankstation Anac aan de Energieweg 102 te Nijmegen.

Om 09:10u vertrekken wij, mensen die er niet zijn worden verwacht zelf door te rijden naar de Mac.

Tot woensda
g :W
 
Laatst bewerkt:
Zoals in het andere topic aangegeven ben ik er morgen ook bij. Ik rijd morgen rechtstreeks naar de Mac in Cuijk. Zie jullie daar.

In ieder geval veel sterkte morgen iedereen!
 
Mooi mensen!

Ruim 20 MF mensen die hem gaan begeleiden naar zijn laatste rustplaats, ben trots op jullie. :W
 
Mooie opkomst! Helemaal super.

Denk dat we de nabestaande hier een groot plezier mee doen.

Hoop dat we het weer een beetje mee hebben.

Tot morgen!
 
sterkte morgen!

Helaas zit ik met ontzettend verplichte tentamens, anders was ik ook wel gekomen.

Ik hoop dat 't een mooie uitvaart wordt waar de familie en vrienden veel troost uit kunnen halen! :)
 
Okee mensen hartstikke mooi dat we dit kunnen doen voor de nabestaanden :) Ik zal morgen omstreeks 08:45 er zijn bij de Anac. Uiterlijk 09:10 vertrekken we, zorg dat je daar dan klaar voor bent en je niet weer half aan moet kleden aub.

Laten we hopen dat het weer mee zit :) Tot morgen
 
er is bij ons op het werk zeer rustig als ik vrij kan nemen ben ik er ook even bij
wel raar zo voor de eerste keer mee maar het is voor een goed doel
om het zo maar te zeggen
 
Terug
Bovenaan Onderaan