SV1000 topic deel VIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben van plan van de zomer paar keer naar de eifel te gaan (zonder vriendin) en dat worden geen toertochtjes })
maja zie wel wat het word, kan ook mn vriendin trakteren op een motorrijbewijs...
kan ik mn gsxr houden, maja heb ik nog steeds geen 2 cil...


Heb je geen gixxer voor nodig hor.. ik weet zeker dat je ze met een sv bij houdt :Y

:] :]
 
Ik vind the breedte wel meevallen, het geeft je ook veel meer macht vind ik, vooral als je bv in de bergen rijdt, rij je lange snelle bochten dan zijn clip-ons leuker omdat je dan meer naast te motor kunt hangen.

Heb 2 alpentrips met clip-ons gedaan en vorig jaar met een SBK-kit, ik ga niet meer met clipons de bergen in ;)

Ik vind breedte ook meevallen, vind het juist fijn :D.......zaag is alleen voor taartscheppen ;) .... *kuch* El Rojo *kuch* ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.

Wie weet wat voor een bouten er in het frame zitten op de plek waar vaak de crashpads aan het frame worden gemonteerd?

De SV1000S is gekocht met crashpads en volgens mij zitten daar verlengde bouten bij en de originele heb ik er niet bij. Aangezien de crashpads helemaal verkleurd zijn wil ik ze er graag af halen.

Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast Bedankt
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.

Wie weet wat voor een bouten er in het frame zitten op de plek waar vaak de crashpads aan het frame worden gemonteerd?

De SV1000S is gekocht met crashpads en volgens mij zitten daar verlengde bouten bij en de originele heb ik er niet bij. Aangezien de crashpads helemaal verkleurd zijn wil ik ze er graag af halen.

Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast Bedankt

FF langs b.v. motoport gaan kunnen ze zo voor je bestellen en indien gewenst monteren.

Dus...
Als ik het goed begrijp heb je :N 2 graden :Y geen problemen ondervonden met pasvorm/ ruimte/ montage punten?
Ken namelijk een hele set bestellen incl power commander en k&n filter.
Leek me wel een goeie deal :P
 
Laatst bewerkt:
En hij heeft ze voor een hele mooie prijs geloof ik. Je moet nog wel invoerkosten betalen maar zelfs dan is het aantrekkelijk.
 
Even een vraagje.

Is de voorkant van een SV650S gelijk aan die van de SV1000S ? Ik heb namelijk nog een donker ruitje liggen dat ik verkoop, als die ook op de SV650S past verkoopt ie misschien wat sneller.
 
En hij heeft ze voor een hele mooie prijs geloof ik. Je moet nog wel invoerkosten betalen maar zelfs dan is het aantrekkelijk.
Ik had tri ovals besteld voor de k3. Db killer erbij. Met invoeren was ik rond 500 kwijt. Het is mogelijk om een k3 pijpen op k4 te zetten met verloop stuk
 
net wezen kijken voor een sv1000s, ook meteen een proefritje gemaakt maar de zithouding valt me 200% mee, zit echt lekker, stuurd goed, lekker veel vermogen onderin.
enigste wat me opviel is dat er een rare rammel in zit tussen de 4000 en de 6000 toeren.
net of er iets los zit in het blok...
heb geen 2-cil vervaring dus kan zijn dat het normaal is.

hier is de link naar de advertentie, wat zeggen jullie van de motor?http://www.motorstorewoerden.nl/product/suzuki-sv-1000s/
 
owkee, ik moet 2000 bij leggen, mijn gsxr komt uit 2001 met 14.600 op de teller, zou dat een deal zijn of zal ik lager bieden?
op een licht deukje in het frame met een klein stukje gerepareerd op de kap na is het een hele nette fiets...
 
Ben vandaag ook naar een SV1000S uit (2003) 2004 wezen kijken en ook een proefrit gemaakt. Dat extra koppel en die extra pk's voel je goed op een 1000 ipv mijn 650 *D. Alleen de motor is ingevoerd uit Engeland. Boekjes, alarm alles is erbij. Motor was wel wat aangetast door de pekel. Werd allemaal keurig opgeknapt volgens de verkoper, dus dan moet gaan lijkt me.
Maar als ik denk na 2 jaar ik verkoop de motor weer, zou dat een probleem geven omdat het een ingevoerde is?
 
Ben vandaag ook naar een SV1000S uit (2003) 2004 wezen kijken en ook een proefrit gemaakt. Dat extra koppel en die extra pk's voel je goed op een 1000 ipv mijn 650 *D. Alleen de motor is ingevoerd uit Engeland. Boekjes, alarm alles is erbij. Motor was wel wat aangetast door de pekel. Werd allemaal keurig opgeknapt volgens de verkoper, dus dan moet gaan lijkt me.
Maar als ik denk na 2 jaar ik verkoop de motor weer, zou dat een probleem geven omdat het een ingevoerde is?


Waarom zou iemand daar moeilijk over doen? ik zou zo een import kopen, geen problemen mee. Al heb ik mijn sv ook zelf naar Nederland gehaald. dus misschien ben ik partijdig.

Ik zou daar nu niet moeilijk over doen. gewoon lekker dat ding kopen als het je wat lijkt. misschien hou je hem wel 10 jaar *D
 
net wezen kijken voor een sv1000s, ook meteen een proefritje gemaakt maar de zithouding valt me 200% mee, zit echt lekker, stuurd goed, lekker veel vermogen onderin.
enigste wat me opviel is dat er een rare rammel in zit tussen de 4000 en de 6000 toeren.
net of er iets los zit in het blok...
heb geen 2-cil vervaring dus kan zijn dat het normaal is.

hier is de link naar de advertentie, wat zeggen jullie van de motor?http://www.motorstorewoerden.nl/product/suzuki-sv-1000s/


Aaaah! die sticker. omg. dat is niet mooi :/ Tis ook geen 2005. een 2003. het import jaar is geen bouwjaar nou :)

en jammer dat de standaard dempers op zitten. dat lijdt weer tot discussies hiero _O-


Die kroonplaat is trouwens nog wel heel mooi...

*jaloers :9~ *
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand zo'n ding wel is gespoten? wil dat wat? wat voor kleur is het überhaupt, 't is niet gewoon "zwart"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan