Schuuropruiming, veel spullen voor veel motoren

oranjefantje

Die hard MF'er
23 aug 2006
608
2
Hellevoetsluis
Eens in de zoveel tijd kom je er achter dat de schuur te klein wordt, of dat je misschien iets te veel verzameld hebt.
Bij mij is dat nu dus zover, dus tijd voor een leegverkoop.

Alle prijzen zijn vraagprijzen en excl.verzenden, maar verzenden is wel mogelijk.
Afhalen is in Hellevoetsluis, kan ook in Rotterdam, na afspraak uiteraard.
Ik zal een aantal foto's plaatsen, maar uiteraard kan er meer verzonden worden via de e-mail.
Ik behandel iedereen op volgorde van reactie, zowel via hier als via de e-mail.

Honda:

-complete achterkant van een honda pc25, dus zadel met zijkappen en achterlicht. Heeft rechter glijschade. Kleur wit met rood. 50,-euro
-tank pc25 zwart/paars incl. kraan en rubbers. Rechterkant krasjes en een heel opervlakkig deukje. 50,-euro
-Buddy seat volgens mij van een fireblade. nieuw. 30,-euro
-monozit 900rr model'98 met 2 gaten voor achterlichten met links schuifschade 45,-euro
-tankcover 1000rr model'06 klein plekje opvullen en spuiten 35,-euro
-hugger 900rr carbon met 2x bevestigings punten kapot 25,-euro

Suzuki:

-originele demper rf600r krassen 15,-euro
-originele uitlaat GSXR 1000 K6 met lichte beschadiging, titanium. 50,-euro
-linker stuur schakelaar nieuw, maar mist choke hendel. motortype weet ik niet. 20,-euro
-14mm koppelingspomp nissin voor een suzuki, zwart en nieuw. 60,-euro


Ducati:

-uitlaat collector voor een 748 diameter demperkant is 47mm, en cillinderkant is 45mm(rolmaat gemeten). 40,-euro
-2x uitlaat bocht voor een 999 diameter 55mm(rolmaat gemeten) 1 nieuw 45,-euro, 1 gebruikt 30,-euro
-rechterspiegel van een S4R '03 nieuw in doos. 10,-euro

Yamaha:

-stuurschakelaar links. gebruikt. 10,-euro

Diversen:

-uitlaat demper chroom, origineel gedempt, met lichte krasjes. voor montage aan de linker zijde. lengte 70cm, aansluit dia is 44mm binnenmaat. (rolmaat gemeten) 30,-euro
achterschok "sachs" lengte h.o.h. 48cm. gebruikt 20,-euro
-smoke kuipruitje "naked" voor boven een koplamp van dia 20cm. links krasjes. 10,-euro
-stuurschakelaar links, merk? gebruikt, mist choke hendel. 5,-euro
-schakel pedaal, merk? gebruikt. 5,-euro
-Nissin koppelingspomp, heeft aanslag, en tapdraad voor spiegel is afgebroken. 20,-euro



Mvgr,
Oranjefantje
 
Laatst bewerkt:
even wat foto's
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan