Kawasaki VN 800 Topic

Ik heb overigens voor mezelf een heftafel gekocht voor de motor.
Op deze manier is het zeer gemakkelijk om overal bij te komen en de motor volledig zelf te onderhouden.

Door het missen van de middenbok heb ik er wel een extra minilift bij genomen zodat ik hem toch stevig op de tafel vast kan zetten. Alleen de inrijklem is gewoon niet veilig genoeg.

De nieuwe foto's zullen zeker komen.
Zo zag mijn motor er in ieder geval uit toen ik hem ging kopen.
Deze foto had de verkoper gebruikt voor zijn advertentie.

vulcan800.jpg
 
Waar had je dan floorboards voor nodig, als je ze al had toen je hem kocht..?
 
Bij mij is de USB ingang van mijn Fuji finepix afgebroken of verschoven.Hij zit er iig niet meer.Weet jij of dat te maken is?

En ja.Ik heb een heftafel dus kan er goed bij. ;)
 
Waar had je dan floorboards voor nodig, als je ze al had toen je hem kocht..?
Zo zoek ik al een tijd naar Cobra passenger floorboards maar die blijken van de markt te zijn gehaald.

Ik ben op zoek naar de floorboards voor de passagier! Niet naar die van de rijder! Voorop heb ik al Cobra floorboards zitten zoals je al juist hebt opgemerkt.

Wat er allemaal inmiddels aan gedaan is:
er zijn extra koplampen bij gekomen inclusief de beugel.
Er is een fendertip gemonteerd, meerdere buckles zijn aangepast en op de motor gemonteerd.
Ik heb een termometer op de plaats van de olievuldop gezet.
Er is een steurklokje op gekomen.
Een toerrolhouder heb ik aangepast zodat deze nu ook vast op het stuur is gemonteerd.
Er zijn chromen lijsten rond de spartborden gekomen en aan de onderkant van de tankrand.
Niet te vergeten een valbeugel inclusief een paar highway steps. En een paar visors voor op de lampen en kappen voor op de richtingaanwijzers.

Ik heb net wel een foto op het forum van de VOCN gezien van mijn motor welke afgelopen zondag is genomen tijdens de pauze van de toertocht.

mijn-vn800.jpg


Ik wil er straks nog een keer een chromen plaat op de radiator hebben, de floorbords voor de passagier en misschien nog wat klein chromen materiaal.
Ohh j, misschien wil ik nog eens een paar kwartopen uitlaten hebben. Deze die erop zitten zijn licht beschadigt en klinken wel erg tam.
Durf ze niet echt open te boren achteraan bij de popnagels! Als dit al effect zou hebben!
 
Laatst bewerkt:
Super helm.
Helaas kan ik geen enkele goed passende jethelm of pilotenhelm vinden.
Ik heb maat XXL ofwel 64-65 en die worden van weinig merken gemaakt en als ze er al zijn dan zijn ze vaak nog te krap!
 
Ja coole helm he, en nog met E-keur ook.

@ Hawkeye, wat voor helm heb je nu dan?
@ Fastbike, suggesties?
@ Deanevo, aanhouden moet wel weet je hoe veel werk het is om die bandana om te doen?!
(veel) Ik kan m niet ophouden en daarna de helm opzetten, dan hangt ie om mijn nek.
 
Ok, en nou die laatste pic als avatar gebruiken, met ondertitel "Mr Nice Guy"
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van mij op mijn motor.
Met dank aan Ron. Genomen tijdens de Vulcan Kwijldag op 28-03-2010 bij "Het Spieghelhuys" Nederhorst Den Berg.

Zoals op de vorige foto al was te zien zijn er inmiddels chroomstrips langs de spartborden en de tank gekomen.

happy-biker.png
 
Ik zag nog een stel bijna nieuwe Cruzers aangeboden.
Ze zijn niet een kwart open.
V&H Cruzers klinken wel heel erg mooi, beter dan Cobra's of HH naar mijn mening.

http://motoren.marktplaats.nl/onder...qJJU/VPrxH18qZQL6/Pr6C/Eklvw=&fta_ind=10&fs=1

Hier een foto van mij op mijn motor.
Met dank aan Ron. Genomen tijdens de Vulcan Kwijldag op 28-03-2010 bij "Het Spieghelhuys" Nederhorst Den Berg.

Zoals op de vorige foto al was te zien zijn er inmiddels chroomstrips langs de spartborden en de tank gekomen.

[afbeelding]
 
V&H is wel top, maar ze klinken vaak wel een beetje hard.
Silvertails klinken ook heel erg mooi en anders..maar je ziet ze weinig.
 
Zijn idd wel erg mooie pijpen maar voorlopig moet ik eerst geld sparen om verder te kunnen.
375 € is wel een best bedragje m zo even neer te tellen. Zlfs al is het niet duur voor zulke mooie pijpjes.
 
Je zult ze niet zo vaak 2e hands tegenkomen..al vraag ik me af wat een nieuwe set kost.
 
Zaterdag ochtend ga ik de wiellagers wisselen aan de voorkant.
Heb 2 lagers gekocht voor 12.50 (koopje)
Glijbussen van de voorvork zijn nog niet binnen namelijk.
Smiddags een rondje rijden met de nieuwe helm om te proberen!!
 
Ik ben benieuwd naar de reacties op straat..huilende kinderen, wegstrompelende bejaarden..gezinnetjes die slepen met zandzakken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan