Ervaring Danmoto dempers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ducati-m

MF veteraan
5 mrt 2009
36.014
46
Hallo,

Ik ben wat rond aan het kijken voor een andere demper en kwam toevallig op Ebay het merk Danmoto tegen. Heeft iemand ervaring hiermee?

Ding kost 115 Dollar maar als je naar hun eigen website gaat is het 100 dollar. Er zit een DB-killer bij volgens de beschrijving.

Demper past op een R6 uit 2004.

Klik
 
Laatst bewerkt:
Nog nooit van het merk gehoord en het ziet er op het plaatje niet echt heel geniaal uit, maar voor $100 kan je je er geen buil aan vallen denk ik.
 
Zou ik liever wat geld bijleggen en een demper van LAser. Mivv of leovince aanschaffen
Daar zit gewoon een goedkeuring op, mocht je aangehouden worden of een keer Duistland oid ingaan...
Db killer eruit en onder de buddy meenemen.
Oke kost wel iets meer dan dit ;)
 
Die Danmoto uitlaat is geen geld en er zijn een paar reviews te vinden. Ik twijfel alleen over de bouw kwaliteit. Deze moet opzich wel aardig zijn als ik een aantal reacties lees op een CBR en Kawa forum. Daarnaast is er maar één onduidelijk foto te zien waarop hij gemonteerd is op een R6. Meer foto's had hij niet maar hij ging het noteren op zijn lijstje om ervoor te zorgen.

De korte uitlaat van Mivv is wel mooi :) helaas vind ik geen webshop in NL die heb aanbied.
 
Laatst bewerkt:
Topic is een beetje oud ik weet het...

Ik heb zojuist een Danmoto demper besteld, ik zal hier wel wat foto's plaatsen en een filmpje oid..

Ik ben erg benieuwd, ik lees op internet toch alleen maar positieve reacties. Voor mij wordt het een tussenoplossing, ik wil af van de standaard uitlaat maar nu even geen 500 euro neerleggen voor een Akra.

Ik heb € 97,- betaald incl. verzendkosten.

Deze foto's heb ik gevonden van de demper op een R6 (ah ik zie dat de foto in de ebay link van de eerste post deze foto ook bevat):

EX00069_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt, ondertussen is er langzaam wat meer te vinden over de dempers op verschillende forums.
Ik heb er echter geen gekocht omdat ze geen e-keur hebben.
Voor 100 euro zijn het leuke dempers en best aardig afgewerkt :Y

Heb zelf een Mivv GP gekocht :)
 
Maandag verzonden en vanmiddag geleverd.. dat is toch best snel vanuit China!

Ziet er allemaal goed uit vind ik persoonlijk en ook het geluid ben ik heel blij mee, die originele demper mag met pensioen!

danmoto3.jpg

danmoto2.jpg

danmoto1.jpg


:)
 
Alleen jammer dat ze de beide eindcaps in de carbon huls hebben gestoken in plaats van eroverheen, maakt qua fabricage geen bal uit en dan hadden ze er wat minder goedkoop uitgezien.

Dat was ook de reden dat ik er geen gekocht heb.
En dat eindstuk is lelijk.

Er zijn nu ook langzaam meer filmpjes op joetjoeb te zien over deze dempers.
 
heb ze gehad op mijn z1000 maar vond ze teveel kabaal maken.. mja misschien komt dat doordat ik er dan 2 op heb zitten. Heb er nu 2 Bos dempers op deze maken ook wel kabaal maar wel met E-keur ;)

Op zich vind ik de uitlaatjes erg mooi eruit zien. Alleen van demping hoef je niets te verwachten.
 
Maandag verzonden en vanmiddag geleverd.. dat is toch best snel vanuit China!

Ziet er allemaal goed uit vind ik persoonlijk en ook het geluid ben ik heel blij mee, die originele demper mag met pensioen!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

:)

Zit er een db killer bij? En mag je met deze demper op het circuit denk je?
Zit er namelijk ook aan te denken om zo'n demper aan te schaffen, maar wil ook mijn motor op de dyno laten afstellen en dat kan per uitlaat nog wel eens verschillen.
 
Zit er een db killer bij? En mag je met deze demper op het circuit denk je?
Zit er namelijk ook aan te denken om zo'n demper aan te schaffen, maar wil ook mijn motor op de dyno laten afstellen en dat kan per uitlaat nog wel eens verschillen.
Er zit geen E-keur op maar wel een DB-killer.
Heb er zelf geen, dus over het geluid kan ik je niets vertellen.
 
Hoi oma! Even schoppen om dit topic aan te vullen voor de mensen die de zoekfunctie gebruiken van info te voorzien.

Ik heb er 1 besteld voor een '99 rsv mille op 30 dec 2010 en 3 januari 2011 lag het pakket al thuis (das best snel uit zhenchao / China aangezien bestellingen binnen NL soms al langer duren dan dat :P ) Pakket is opengemaakt bij douane, geen extra kosten. Waarde pakket was 20 us dollar volgens de pakketbon (sample).

Demper ziet er netjes gelast uit, geen scherpe delen oid. Stans er een merkje in of plak er een merkstikker op en ik zou het ook geloven. Alles schuift netjes en sluitend in elkaar, wat vaak anders is met goedkope namaak.

Hier een foto van de originele demper en de Danmoto demper van 90 euro:

IMG_7358.jpg


Demper is niet voor gevoelige oortjes, dr komt een ontzettende bak geluid uit... dus voor de Duitsland ritjes of het circuit zou ik de originele netjes houden.

Op de motor:

IMG_7360.jpg


Ik ben dr blij mee, helemaal voor dat geld. Dus iig de moeite waard om te proberen, en anders verkoop je hem toch weer op marktplaats zonder verlies ;)

@jella: heb geen DB killer gezien op de site, geen idee of deze uberhaupt te bestellen zijn. Zit er nl ook niet bij geleverd...
 
Laatst bewerkt:
@jella: heb geen DB killer gezien op de site, geen idee of deze uberhaupt te bestellen zijn. Zit er nl ook niet bij geleverd...

Had ze al gemaild maar je kan er een Db killer bij kopen( voor wel 8 hele dollars _O- ) dus binnenkort eentje bestellen. Maar ze weten niet of die dan wel geschikt is voor het circuit.

Weet een van jullie misschien of het een heel groot verschil maakt qua prestaties als je je motor met deze demper af laat stellen (dynojet en K&n filter) en dan op het circuit de originele demper erop zet?

ciao
 
Na het beluisteren van een aantal youtube filmpjes heb ik gisteren ook maar de gok genomen en er 1 besteld. Het is de carbon GP style incl. db-killer geworden, de db-killer moet je los bijbestellen en kost $8. Rechtstreeks bestellen via de site is goedkoper als bestellen via Ebay en via Ebay is de db-killer niet mee te bestellen.

Het kost mij nu via de site $124 (80+8+36) via Ebay zou de schade $179 (139+40) zijn. Via de site zijn er 2 verschillende verzendmethodes via EMS $36 (6-10 dagen) en via Hong Kong Post $70 (10-15 dagen). Vreemd genoeg is de sneller verzendmethode goedkoper maar mijn ervaring is dat alles via EMS ook langs de douna gaat en dus is er kans dat ik er nog kosten bij krijg. Via Hong Kong post heb ik nog nooit hoeven bijbetalen.

Paypal heeft me uiteindelijk aangeslagen voor €98,04.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan