Losse ABUS 12KS120 ketting 120cm tbv Granit Detecto 8000

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelb

MF'er
8 feb 2010
104
0
TKA: Losse ketting 12KS120 voor Abus Granit Detecto X-Plus 8000 schijfremslot.

Heb je dit schijfremslot en wil je het uitbreiden met de ketting? Dan kun je deze van mij overnemen.

Helaas past het slot met ketting niet op mijn motor, de draairuimte tussen velg en remschijf is daarvoor te klein. Zonder ketting past het slot wel. De ketting verkoop ik dus, het slot zelf niet.

Ketting is nieuw, niet gebruikt en een kopie van de factuur van mijn slot/ketting combinatie kun je erbij krijgen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom om eerst te komen passen voordat je tot aankoop overgaat.

Prijsverschil in de winkel tussen slot en slot/ketting combinatie is EUR 60 of meer. Los is de ketting in de winkel niet te koop. Mijn (nieuwe) ketting kun je overnemen voor EUR 55.

Roel.
 
TKA: Losse ketting 12KS120 voor Abus Granit Detecto X-Plus 8000 schijfremslot.

Heb je dit schijfremslot en wil je het uitbreiden met de ketting? Dan kun je deze van mij overnemen.

Helaas past het slot met ketting niet op mijn motor, de draairuimte tussen velg en remschijf is daarvoor te klein. Zonder ketting past het slot wel. De ketting verkoop ik dus, het slot zelf niet.

Ketting is nieuw, niet gebruikt en een kopie van de factuur van mijn slot/ketting combinatie kun je erbij krijgen. Natuurlijk ben je ook van harte welkom om eerst te komen passen voordat je tot aankoop overgaat.

Prijsverschil in de winkel tussen slot en slot/ketting combinatie is EUR 60 of meer. Los is de ketting in de winkel niet te koop. Mijn (nieuwe) ketting kun je overnemen voor EUR 55.

Roel.

Sorry hoor, niet om je verkooptopic om zeep te helpen, maar de kettingen voor een Detecto zijn wel degelijk los te krijgen.
Heb ze bij motoport zien hangen voor, uit m'n hoofd, 80 euro.
Wat dat betreft blijft jouw prijs dus wel interessant. Voor de mensen die hun Detecto willen uitbreiden met een ketting zeker een optie om te overwegen.
 
Google en de diverse webshops gaven me geen resultaten voor een losse ketting, dus ik ging er vanuit dat ze dus niet los te koop waren. Ook op de website van Abus is niets te vinden. Vandaar dus mijn opmerking. Blijkbaar had ik het niet bij het goede eind of biedt die Motoport waar jij ze hebt zien hangen de losse kettingen op eigen initiatief aan.

Maar goed, dat doet er niets aan af dat ik een nieuwe ketting over en nog steeds te koop heb :-).

Iemand?

Roel.
 
Hoi Roel, ik wil je best van de ketting afhelpen. Ben van plan het slot (nog) te kopen. Vandaag bij de dealer zien hangen. Zou dan alvorens idd wel willen weten of deze past. Waar ben je woonachtig?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan