Honda CBR 600 F3 Div. onderdelen wegens ombouw stunt/fighter

Max Mad

MF veteraan
18 mrt 2006
1.462
0
Groningen
Zoals de titel al luid, diverse onderdelen voor de honda CBR 600 F3.

Alleen het ruitje nog

Geen spiegels meer


Alles wat is afgebeeld mag weg, de tellers enz moet ik nog even over nadenken.
(verder heb ik niks te koop, sorry!)

Over de 2 inspectie luiken, 1 heeft een klein scheurtje, verder prima. 50 euro voor de 2 excl verz kosten. verkocht

Origineel ruitje redelijk, lichte oppervlakte gebruikers krasjes. 25 euro excl verz kosten.

Achterlicht in goede staat, en wordt verkocht incl de lampjes en bedraging t/m de stekker. 40 euro excl verz kosten.

DSCF1529.jpg


DSCF1534.jpg


DSCF1540.jpg


DSCF1542.jpg


Opsturen is mogelijk, afhalen (in Groningen) ook.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet wat de verzendkosten gaan worden... 6-8 euro ofzo?

20 piek incl?

Je bedoelt die van de onderste foto toch?
 
Laatst bewerkt:
Als er iemand interesse heeft in een 4-2-1 race uitlaat systeem voor zn F3/F2, kan deze geruild worden voor het originele systeem. Wel met bijbetaling van de andere kant.
 
verzendkosten zijn 6,75 euro ;)

Bij deze een bod van 15 euro incl. verzenden voor de kapjes van de onderste foto.
 
Als er iemand interesse heeft in een 4-2-1 race uitlaat systeem voor zn F3/F2, kan deze geruild worden voor het originele systeem. Wel met bijbetaling van de andere kant.


foto's en prijs is mss wel handig.

heb een nw rvs spruitstuk liggen [incl nwe pakkingen] en een originele
zwarte demper in zgst.
 
Sorry ik ben in mijn haast vergeten er bij te vermelden dat het exclusief de demper is.

De demper die er op zit is namelijk de originele. Hiermee klinkt ie aardig beschaafd onderin, bovenin wil ie wel mooi janken. Ik zoek dus de originele bochten omdat ik toch met de bike ga stunten en dat extra vermogen niet nodig heb.

DSCF1543.jpg


Prijs.. geen idee..heb hem voor 250 op MP staan, dit lijkt me niet heel onredelijk. Hij is niet nieuw meer natuurlijk. Op de foto lijkt ie aardig ranzig/roestig maar dat valt echt mee. Doe een bod als je hem los zou willen kopen. Het zou ook best wel eens kunnen zijn dat ie eigenlijk voor het nieuwere model is bedoelt, gezien dat aansluitpunt voor lambda sonde (vlak voor de demper). Maar hij past prima.

@joy: Is goed, als je me een PM stuurt met je email adres stuur ik je mijn gegevens op.
 
Laatst bewerkt:
Hey Max,

Je PB staat uit ;)

Ik hoor net dat een vriend nog dezelfde kapjes heeft liggen, dus zie van de koop af, mijn excuses voor het ongemak.
 
in welke staat zijn de spiegels? (beschadiging, uitdroging rubbers)

Het spul komt van een motor die pas 25.000km heeft gedraaid.

Dus de spiegels zijn in goede staat. Op een van de 2 zitten aan de onderkant (als ze gemonteerd zitten op de motor) alleen wat lichte krassen.

Verder zijn de spiegelglaasjes zelf gewoon goed, niks geen krassen of scheuren.

Rubbers zijn ook goed.
 
wees niet bang, hoewel ik wel even getwijfeld heb ;)

Past dat btw op eentje uit '91?
 
Wat zijn jullie er vroeg bij :X

Inderdaad, Dennis is het eerste voor de uitlaatbochten. (heb alleen nog geen antwoord van je)

Iedereen heeft PM terug!

Al het kuipwerk wordt waarschijnlijk vanmiddag opgehaald.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan