XS en XJ P&P meeting 2010

Data P&P

  • 24-4-2010

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1-5-2010

    Stemmen: 2 50,0%
  • 8-5-2010

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.360
12.933
Update

XS en XJ liefhebbers,

Er gaat op verzoek weer eens een Pruts en Pruttelmeeting plaatsvinden. Lekker ouwehoeren en sleutelen aan onze geliefde brikken. Kleppen stellen, synchroniseren of gewoon meekijken terwijl een ander zwoegt (koekum ? :+).

Locatie gaat worden, het pittoreske Nijkerk. Centraal gelegen aan de veluwe met zijn mooie bossen en stranden. En niet te vergeten een aantal motorzaken waar we onderdelen kunnen halen als het even tegenzit :).

Voor koffie en (worste)broodjes wordt gezorgd. Ook is er gereedschap aanwezig zoals een carbtune en yicstool.

In de poll kan je aangeven naarwelke datum de voorkeur uitgaat, meeste stemmen gelden.

Datum bekend
Aangezien de stemmen gelijk zijn en de 8ste mij het best uitkomt :+

8 mei 2010 in Nijkerk. Eenieder met een (rijdende) XS of XJ is van harte welkom in mijn stulpje. Stuur een mailtje naar : d.arends(apedingetje)versatel.nl of PB mij met je mailadres dan krijg je het adres en de routebeschrijving. Als ik uiterlijk vrijdagmiddag de 7e weet wie er allemaal komt kan ik daar met de lunch rekening mee houden.

Het meeste gereedschap heb ik ws wel, al kan bv een 2e doppenset ofzo handig zijn als er echt gewerkt moet worden. Ook is het meenemen van een WPH voor andere modellen dan de XJ 550 of reserve/slijtage onderdelen die je wilt monteren ook handig :). YICS tool en carbtune zijn aanwezig voor het betere afstelwerk.
 
Laatst bewerkt:
Mijn stem gaat naar 1-5. (hoewel zekerheid heb je nooit he?)
In ieder geval mijn dank voor de voorzet!
 
Laatst bewerkt:
Yo, van de partij.
1 mei kan a-b-s-o-l-u-u-t niet, want dan klik.
En da's voor ons Citrofielen nèt zoiets als Lourdes voor de katholiek....
Ik stem voor de 8e dus, april wordt me nèt te kort dag.
Bovendien moet ik nog zien of ik het met de motor ga redden, want op dit moment is alleen de Japchoppert rijdbaar...
 
24-4 kan ik maar kort komen kijken ;) want dan moet ik eind van de middag gaan basketballen.
Voor de rest maakt het me niet zo veel uit.

Lourdes voor de katholieken, da's toch tegen beter weten in hopen op een miraculeuze genezing van de een of andere hopeloze aandoening :?
Effe denken, hoe vertaald zich dat naar een citroen
 
Laatst bewerkt:
Als je een franse auto heb en er mee rijd ben je sowieso niet helemaal wijs. Dus gooi het maar op geestesziek ;) :+
 
Met auto's pruts ik niet. Maar aan mijn XS-en des te meer. :+

Alle gekheid bij elkaar, ik heb nog nooit kleppen gesteld en de carbs afgesteld (al is het maar op gehoor). Dus ik hoop bij een P&P "echte klussers" mij een beetje kunnen sturen in mijn geklooi / gepruts / frotwerk. Danwel de kunst afkijken :Y :Y

Ik heb gestemd op 1 mei maar eventueel is 8 mei ook mogelijk. Als Westlander zeg ik toe tomaten mee te nemen, voor bij de lunch. Is er toch iets gezonds _O- _O-

Hopelijk tot ziens.
 
Zo heb ik ook het sleutelen aangedurft. Mag natuurlijk geen voorkeur uitspreken masar de 8ste lijkt mij ook mooi.


Enne gezonde dingen zijn altijd geod natuurlijk
 
Ik wil wel stemmen maar ik kan alle drie de data niet '(
Dus dan zal het voor een andere keer zijn.

gr. Hans
 
Eind van de week sluit ik de stemming en gaat de definitieve datum eruit....
 
Je telt pas mee als je op een lijstje staat :). Eind van de week gooi ik mijn mailadres hier in het topic en iedereen die mij een mailtje stuurt krijgt een routebeschrijving :)
 
op zich wil ik wel komen..maar weet niet of op wel kan. dus het word voor mij meer god zegene de greep. B|
ook moet de XJ dan wel willen.. gisteren wilde ze in ieder geval niet..
maar een nieuwe accu moet het startprobleem oplossen.
dan kan ik kijken of ze weer zonder problemen langere afstanden dan 2km wilt lopen..
ik blijf gezeur hebben met de benzine toevoer.. :(

mocht ik tijd hebben en de xj nog steeds geen zin, mag ik dan op de HD komen?(vloeken in de kerk..maar ja ben nogal tegendraads :Y ) en gewoon de X js.. bewonderen en prutels doen? :P

ps duncan mag niet meestemmen of ik wel of niet met de hd mag komen want heeft er zelf ook 1tje _O-
 
Laatst bewerkt:
Duncan heeft zich ook ooit bezondigd aan een HD dus die zal dat niet erg vinden.
En ik ben zo lomp geweest een aantal keren te verschijnen op een VFR.
Dus......
 
Als je een XS/XJ hart hebt ben je van harte welkom. Van Koekum geloven we niet eens meer dat hij nog een XJ heeft en hij mag toch komen...... En HD's zijn altijd welkom natuurlijk....
 
Voor een van de knutselaars en de prutsers vond ik nog een o ring voor het oliefilter. yamaha partnr. 93210-87723
 
Terug
Bovenaan Onderaan