KTM superduke gestolen in Eindhoven 1ste paasdag

meneer B

Die hard MF'er
22 okt 2007
335
0
Engelen
Mijn zwarte KTM superduke is vandaag tussen 19.00 en 21.00 uur gestolen. Hij stond nog geen 4 meter van de hoofdingang van de flat waar ik bij mijn zusje op bezoek was..

Hij stond zoals op de foto op slot met als enige verschil dat hij ook op het stuurslot stond ( op de foto was dit niet het geval ).

full


Heb je info dan graag bellen. 06-46234009

Waarom kunnen die klootzakken niet gewoon van andermans spullen afblijven ?!?!?!
 
dat is echt flink k*t voor je, dat ze zelfs op pasen nog aan het stelen zijn :(
Succes met de afhandeling, leef met je mee
 
Wat een vuile hufters!!
Ik moet nog een nieuw slot aanschaffen... gaat zeker een ketting worden, kost ze denk ik dan iets meer moeite..

Al wat rond gevraagd daar?
 
Zonde inderdaad dat men niet van andersmans (zeer mooie) spullen af kunnen blijven B|
Succes met de afhandeling in ieder geval.
 
Man zelfs 2 uur je motor ergens neerzetten kan niet :/ Zou bijna denken dat ze je gevolgd zijn ofzo
 
Hij is weg gehaald bij één van de flats aan de Kennedylaan. ( de Koppele flat 1 )...heb weinig hoop moet ik zeggen..hopelijk laat de verzekering me niet in de steek..maar moet daar wel eerst 30 dagen op wachten...

SCHIJTZOOI...
 
Laatst bewerkt:
nou fijne paasdagen |(

Gaat inderdaad nergens over 2 uurtjes op visite en dat ze dan al je motor weghalen |(

gewoon tuig meer niet

Maar veel succes met de afhandeling in het vervolg de motor met een ketting slot ergens aan vast leggen(hekwerk,paal of iets dergelijks) is het voor de dieven meer werk om hem te gappen ;)
 
Hey Maat,

Was erg verbaast toen ik het hoorde, ,mooi klote allemaal.
Je was zo lang aan het sparen voor je Duke en nu heb je hem (hoeveel is het? 2 maanden? ) en dan wordt hij gejat.

We hebben niet eens samen foto's kunnen maken.
Hopelijk komt iemand van dit forum hem ergens tegen.
schat de kans klein in.
Hoewel ik normaal tegen het openbaar maken van kentekens ben, zou ik hem nu wel neerzetten.
een zwarte duke zien we wel vaker, maar je kenteken en Chasis nr niet.

Sterkte bij je verlies makker
'(
 
Welke flat ergens? Ik zal mijn ogen openhouden voor je!

Erg rot... :(

Edit: ik woon zelf ook in een flat, waar ze ook de brommer van mijn huisgenootje hebben gejat, hoop niet dat dat dezelfde flat was.

Zou je misschien je kenteken neer willen zetten? Dat werkt denk ik wat handiger...
 
Laatst bewerkt:
2 maanden? net een maand. 27 februari opgehaald.

Het kenteken is MX-FZ-56, chassisnummer VBJVD94076M922046 rechts op het balhoofd.

De SD heeft een aantal opvallende zaken:
* geen originele spiegels maar druppelvormige
* oranje stickers "KTM Racing" boven de snelheidsmeter en op de velgen voor en achter.
* "Alpine Star" sticker op de achterbrug
* een donkergrijze achterveer ipv origineel dat wit is volgens mij
* de bovenste balhoofdplaat is zwart wat niet origineel is. ( er heeft een stuurdemper opgezeten voor de motor geimporteerd is uit Engeland.
* Er zit een rammount kogel links op het stuur
* er zit een mini 12 volt aansluiting rechts voor naast de tank achter de zijkap.
* er zit een autocom aansluiting op de tank

Hoop dat iemand hem wellicht ziet.

Zat me net te bedenken dat het slechtste wat nu kan gebeuren is dat iemand hem gebruikt voor een overval of iets dergelijks.....
 
Welke flat ergens? Ik zal mijn ogen openhouden voor je!

Erg rot... :(

Edit: ik woon zelf ook in een flat, waar ze ook de brommer van mijn huisgenootje hebben gejat, hoop niet dat dat dezelfde flat was.

Zou je misschien je kenteken neer willen zetten? Dat werkt denk ik wat handiger...

Was bij de Koppele flat 1....
 
g#dv#rd#mm# Dat is ckr een mooie brommert :Y

Suc6 met de afhandeling, hoop voor je dat de verzekering inderdaad in een goeie bui is
 
De tandjes...hoe K*T is dit!! |( Gewoon voor de deur ingeladen denk ik? Ik denk inderdaad dat je niet hoeft te verwachten dat je hem ooit nog terugziet. -O-

Die van mij is 2 weken geleden ingeladen dus ik kan me voorstellen wat je doormaakt. Maar als je voor diefstal verzekerd bent, en je er een ART slot op had en ook nog is alles sleutels hebt. Dan hoef je je weinig zorgen te maken. Tuurlijk, je legt er altijd op toe, maar je kan er vanuit gaan dat je aankoopbedrag minus ongeveer 5% terugkrijgt. Dat is in ieder geval bij die vriend van mij (2 weken geleden gestolen) en bij mij hoogstwaarschijnlijk ook.

Wat ik me ondertussen afvraag is hoe kan je een motor nog veilig ergens stallen of parkeren? Denk je dat een ketting uberhaupt helpt? Kost ze volgens mij 1 min. extra? Ik ben er nog niet uit hoe ik mn volgende ga stallen. In utrecht lijkt het wel onmogelijk in ieder geval. Iemand ideeen?

Succes met wachten! En ik hou me ogen open!!
 
De tandjes...hoe K*T is dit!! |( Gewoon voor de deur ingeladen denk ik? Ik denk inderdaad dat je niet hoeft te verwachten dat je hem ooit nog terugziet. -O-

Die van mij is 2 weken geleden ingeladen dus ik kan me voorstellen wat je doormaakt. Maar als je voor diefstal verzekerd bent, en je er een ART slot op had en ook nog is alles sleutels hebt. Dan hoef je je weinig zorgen te maken. Tuurlijk, je legt er altijd op toe, maar je kan er vanuit gaan dat je aankoopbedrag minus ongeveer 5% terugkrijgt. Dat is in ieder geval bij die vriend van mij (2 weken geleden gestolen) en bij mij hoogstwaarschijnlijk ook.

Wat ik me ondertussen afvraag is hoe kan je een motor nog veilig ergens stallen of parkeren? Denk je dat een ketting uberhaupt helpt? Kost ze volgens mij 1 min. extra? Ik ben er nog niet uit hoe ik mn volgende ga stallen. In utrecht lijkt het wel onmogelijk in ieder geval. Iemand ideeen?

Succes met wachten! En ik hou me ogen open!!

ALS de verzekering uitkeert verdien ik er misschien nog wel op. Het was een import motor en de dagwaarde volgens mijn verzekeringspapieren was iets meer dan een maand geleden 1800,- meer dan wat ik er voor betaald heb maar goed. eerst zien dan geloven...

Bij mij thuis staat de motor wel veilig. ik woon in een rustig dorpje, motor staat in de garage achter een stalen hek en bewaakt door twee honden waarvan één grote Rhodesian Ridgeback...

Als ik wat uitgekeerd krijg en een andere kan kopen op korte termijn dan komt er zeker alarm op met sms functie naar mijn gsm..en ik ga hem dus nooit meer ergens neerzetten en meer dan een 100 meter van de motor verblijven. Als ik een smsje had gehad op het moment dat het alarm af was gegaan dan had ik binnen een halve minuut bij de motor kunnen zijn...

tenminste, ik meen dat er zulke alarminstallaties te krijgen zijn...

maar goed...eerst 30 dagen wachten...ik heb van 28 april tot en met 9 mei vakantie en had een trip naar Eiffel of iets dergelijks gepland staan....SCHIJTZOOI...klerelijers..heb er geen andere woorden voor...
 
Als ik wat uitgekeerd krijg en een andere kan kopen op korte termijn dan komt er zeker alarm op met sms functie naar mijn gsm..en ik ga hem dus nooit meer ergens neerzetten en meer dan een 100 meter van de motor verblijven. Als ik een smsje had gehad op het moment dat het alarm af was gegaan dan had ik binnen een halve minuut bij de motor kunnen zijn...
Ik weet niet of zulke alarmen te krijgen zijn, ik weet wel dat GSM-jammers voor een paar tientjes te koop zijn... Ideale apparaatjes voor overvallers en binnenkort ook motordieven ;(
 
FIJN PASEN ALLEMAAL!

....Oh!...kut!... -O-

Dan was jij blijkbaar 1 van de weinige motorrijders gisteren...

Het nieuwe motorseizoen is begonnen zeggen de mooi-weer-rijders dan ...maar ik heb eergisteren en gisteren bijna niemand gezien...

Zo het nieuwe seizoen beginnen is gewoon klote...
Succes met de afhandeling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan