Opnieuw te koop Ingekorte laser Duo-tech titanium

Status
Niet open voor verdere reacties.

panathinaikos

MF veteraan
5 feb 2007
1.020
2
omg utrecht
Ik had deze demper vorig week aan een maat van me verkocht.
Helaas heeft hij dit weekend zijn motor TL gereden in Duitsland. (op wat beurse plekken na heeft hij gelukkig niets) De demper zat op dat moment niet gemonteerd en aangezien hij even geen financien heeft om een nieuwe motor aan te schaffen vroeg hij of ik de demper weer wilde terugnemen.
Bij deze dus.

Inmiddels heeft is er een typeplaatje op gezet en zijn we bezig geweest om een sportinsert te bewerken tot db-killer. De laatste keer hadden we hem echter te dicht gemaakt waardoor de motor wat verstikte. Inmiddels wel weer wat opengebogen maar nog niet kunnen proberen. Qua geluid klonk het als een originele lengte zonder db-killer

Wat krijg je:

Mooi ingekorte titanium Laser Duo-tech naar 35 centimeter
Originele Laser dempervulling
Een Sportinsert bewerkt tot db-killer
Nog een type plaatje
Veertjes en een beugel voor een cb600 hornet.(misschien kan je die gebruiken om op maat te maken.
Prijs is €90
full
 
Laatst bewerkt:
Zou je me dat typeplaatje ook los willen verkopen? Ik zoek nog zoiets :)
 
die tip over dat plaatje is hier ook erg welkom ivm het rijden in duitsland en zo

ik hoor het wel voor de rest heb ik geen intresse heb er zelf 2 carbonnen hotcams onder zitten en dat vind ik wel prima

mvg
 
Heb een mailtje naar Laser gestuurd met de vraag of ik zo'n plaatje kon bestellen via hun.
2 dagen later lag ie gratis en wel op de mat!
Wel mijn adres in de mail gezet natuurlijk..
Maar hoe dan ook wel netjes van ze..
 
en waar ligt deze demper?,misschien heb ik er belang bij,als die akro van mij teveel herrie produceert!
 
Laatst bewerkt:
Er zit geen linkpijpje bij toch?

Wel interesse hier, ik zoek wat leuks voor mn CB500, en deze zou ik dan ook nog eens voor de R6 kunnen gebruiken dus altijd handig.
Enig idee of er forummers zijn die makkelijk zo'n linkpijpje kunnen fixen?

Greetz!
 
Nee helaas geen linkpijp.

Weet ook niet wie dat voor je zou kunnen maken.

Maar anders koop je hem vast en ga daarna op zoek naar een linkpijp ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan