MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn koffie ziet er niet zo uit! Lekerrrrrr. '(


Pfff, hartverzakking hier, allemaal gestommel achter me opeens. Is die stomme kat maar die m'n schaduw aan het lastig vallen is. :')
Ahhhhhhhhh
Goede morgen......

Vanavond met trein naar mijn vriendin omdat morgen samen op het vliegtuig te stappen voor een weekje Zuid-Frankrijk..... leven kan echt zwaar zijn.
Nou inderdaad.. kan maar zwaar zijn..




Maar nog eventjes en dan lekker mn bed in! :z



*O*
 
Lekker man! *O*

Ga even een kat naar buiten schoppen. Begint nou z'n broer aan te vallen. Dat werkt niet. :N

Daarna omkleden en maar naar school toe. Dat werkt ook niet. :N

Sunny, lekker joh! Hoe laat vertrekt je vlucht? *O*
 
Hier nog even de vimeo link van het ritje.
en de youtube link
dan hoeft niemand terug te kijken.

Ik zeg goedemorgen allen

@Ernst: welkom terug,
@Lnkho: Katten zijn irri hehehehe.
@Morphues: Duizendmaal excuus. Ik dacht dus al dat ik een heel belangrijk persoon was vergeten./eruitlulmodus/aan/ Is ook een beetje ter compensatie je had zoveel scene's je had een beetje de hoofdrol zeg maar./eruitlulmodus/uit/
@Corvetteke: welkom hier. Ja deadmau5 echt heerlijke muziek gewoon. gebuik ik vaak bij mijn filmpjes.

Ik ben naar de academy :W
 
Deel 69 *O* *O* *O*

full




Mogguh allemaal, Sunny veel plezier *O*
 
WOW damn....3 pagina's vol spamm door gespit in 2.35 minuten...nieuw record *D
En dan de 3 uit het oude topic niet meegenomen.... get a life!!! :') :P OF n bed, fot that matter :+

Maareuh, thnx voor de nog meer welkomsten, Diddle, foto zonder helm op de motor is er nog niet...dat was n shitshot, maar komt nog wel 8-) Geduld, houdt de spanning erin!

Lankho: dat rijden komt wel goed, dat kan jij ook wel...toch?? :o Ik voel gezelligheid! :]

En Deadmau5 ROCKS!! *O* :9~

Nu ga ik eten en pleitos, dikke doei! :W *O* :W *O*

Oeh Sunny, have fun!! *O*
 
Laatst bewerkt:
ow god, is 't een brooertje van Coonie?
 
Laatst bewerkt:
:Z mogguh............... pfffff brak zeg.....
moest een hoop bijlezen damn..... en dan doe je dat met je goedemoed flikken ze het weer.... Een samenvatting |( hehe :+
 
Mocht iemand zich in de nacht van 20 op 21 juni vervelen:

*O* Nacht van 20 op 21 juni: Nachtelijke Nachtbrakers Nachtrit *O*


:]
Ow f*ckerdef*ckf*ck :(

Dacht dat ik in de nachten toch al aardig wat op MF had gezien, maar deze was ik nog niet tegengekomen..
Zelfde nacht, en iets langer al actief ;)

Een post van onze eigenste über :} X :} ...



Ik ga er eens een dagje over slapen .. :W
 
Ow f*ckerdef*ckf*ck :(

Dacht dat ik in de nachten toch al aardig wat op MF had gezien, maar deze was ik nog niet tegengekomen..
Zelfde nacht, en iets langer al actief ;)

Een post van onze eigenste über :} X :} ...



Ik ga er eens een dagje over slapen .. :W
Ritje voor het nachttopic kun je toch gewoon doen? :Y














Gisteravond kwam in dat topic de vraag wanneer we weer gaan, dus ik heb al ideeen.
Moet dit keer nog veeeeeel groter :)
 
ow god, is 't een brooertje van Coonie?
_O- :')

[me="Noorus"]= hardlopen....[/me] :Y
Succes! Ik ga vanavond niet lopen denk ik, hopelijk de remmen in elkaar zetten. Morgen dan maar weer rennen *O*

Ritje voor het nachttopic kun je toch gewoon doen? :Y














Gisteravond kwam in dat topic de vraag wanneer we weer gaan, dus ik heb al ideeen.
Moet dit keer nog veeeeeel groter :)
*O* :] Altijd gezellig zo in het donker :P

@Sunny; have fun 8-) *O*



@Jantah; GESPOT! vanochtend rond 8u op de A1 richting Amsterdam, net na afslag Laren.
@Nocerl GESPOT! vanochtend rond half9 op de A1 richting Amsterdam, net na begin spitsstrook.


:Z MogguH!
 
*O* *O* *O* *O* GOEEEEEEEDEMORGEN *O* *O* *O* *O* *O*


Corvette: Haaai und welkom! *D
Sunny: Heel veel plezier! *O*



ff snel gebladerd dus zal best iets missen..... :$
 
Goede morgen......

Vanavond met trein naar mijn vriendin omdan morgen samen op het vliegtuig te stappen voor een weekje Zuid-Frankrijk..... leven kan echt zwaar zijn.
Enjoy...

@Lanko: excuses zijn overbodig. Degene die achter je rijdt moet gewoon afstand houden als ieder ander. Je bent gewoon effies met je neus op de feiten gedrukt dat iedereen zich in een bocht kan vergissen. Zal je nog wel vaker gebeuren en zoals X al zei: dat voorkom je (eingzins) met ervaring. Ervaring is uiteindelijk ook maar een optelsom van je fouten... ;) Motorrijden heeft alles met vertrouwen te maken. Heb je dat niet in je huidige bandencombi dan moet je daar wellicht (mits je budget hebt) eens naar kijken. Ik rij na wat geëxerimenteer eigenlijk alleen nog maar met een compleet setje. Weet je iig dat je die factor hebt uitgesloten en weer van het rijden kunt gaan genieten...

@Corvettefreak: welkom.



Goed geknutseld JeGo!!!
 
Goede morgen......

Vanavond met trein naar mijn vriendin omdan morgen samen op het vliegtuig te stappen voor een weekje Zuid-Frankrijk..... leven kan echt zwaar zijn.

Veel plezier Sunny!

Ik vlieg zondagavond naar Shanghai 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan