MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W


Suzuki_GSXR_600_Replica_TT_1.jpg


GSXR1000_Orange_Black.jpg

:9
 
Laatst bewerkt:
Goeiesmoggeuh deze moggeuh....

Nieuw deeltje... was flink wat bijlezen.

Sunny en michel heel veel plezier met de tripjes die jullie gaan maken.

Ow ene @ lankho, mooi dat je je excuseert, maar tis belangrijker dat je idd op je eigen tempo let. Er is meer mogelijk dan jezelf denkt met een motor. Zo zie je vaak ook dat iemand een bocht makkelijker, sneller, schuiner neemt dan jij. Over het algemeen zijn dit mensen met meer ervaring. Ook hun hebben dit moeten leren. Het gevoel erbij te krijgen en door kilometers te maken. Wat ik altijd wel begrepen heb uit de ritjes die ik vorig jaar gereden heb met deze groep is dat er een behoorlijke diversiteit zit in rijders ervaring. Maar iedereen rijd zijn eigen tempo. Of het is zo dat de groep wacht op elkaar bij afslagen of het gebeurd dat het tempo aangepast word van de groep naarmate ze constateren dat sommige het niet bij kunnen houden. Daarom is het dan dus wel belangrijk dat je je eigen tempo rijd anders zullen hun nooit door hebben dat jij op je randje zit.

Immers willen we allemaal genieten van het motorrijden. Dit willen we allemaal doen met een leuke groep mensen en daar komt dan ook bij dat we allemaal op een verschillend niveau zitten van onze motorbeheersing dan wel rijstijl. Laat het allemaal lekker op je af komen, geniet, maar kilometers en leer vertrouwen in je motor.

Anyway, dat wilde ik even kwijt.
 
Iedereen heerlijk in het zonnetje??! *D Ik in ieder geval wel! *O* Maar zo richting werk, dus stretcher maar weer binnen gezet... :Y
 
Ritje voor het nachttopic kun je toch gewoon doen? :Y

Gisteravond kwam in dat topic de vraag wanneer we weer gaan, dus ik heb al ideeen.
Moet dit keer nog veeeeeel groter :)
Ahja, zie nu dat het een topic van vorig jaar betreft! Zow, goeie morguhhh :P

Iedereen heerlijk in het zonnetje??! *D Ik in ieder geval wel! *O* Maar zo richting werk, dus stretcher maar weer binnen gezet... :Y
Nope, in bed.. Maar ben nu wakker en twijfel of ik niet even een rondje zal doen :]
 
Iedereen heerlijk in het zonnetje??! *D Ik in ieder geval wel! *O* Maar zo richting werk, dus stretcher maar weer binnen gezet... :Y
:Y

Boot + trailer voorbereid om 'm er zo meteen in te jeppen en om te varen. Kan ik daarna de trailer weer ombouwen voor de motoren. Heerlijk te doen met dit weer. 8-)
 
@ Doodoog, gelijk heb je! :Y

@ GilettiNo, lekker geslapen? Rondje zou ik zeker even doen! :Y

@ Toos, gaaf een boot!!! Waar ga je varen dan?!
 
Helaas niet in het zonnetje hier, maar dat maak ik deze zomer wel goed denk ik zo ;)

Werk ze Noorus!

Tosie; heerlijk joh, de boot weer klaar voor het mooie weer! Geniet ervan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan