MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
WOW damn....3 pagina's vol spamm door gespit in 2.35 minuten...nieuw record *D
Jij bent zeker nieuw hier? :+ :+
@Jantah; GESPOT! vanochtend rond 8u op de A1 richting Amsterdam, net na afslag Laren.
Niet gezien :$

Ik had het met de motor een stuk beter dan jij denk ik :X
:Y Was best frisjes... Maar goed, gelukkig liep ik een beetje rond met die handtasje dus nog goed te doen.
:?
Ook een roze T-Shirt zeker?
Ritje met Kato, Michiel en Spook laatst ging mij in de bochten ook af en toe te snel.
Ach, op het rechte stuk het gas er flink op en ik kom prima mee :Y
Wel ff opletten dat het ook echt een recht stuk is natuurlijk he? :+
Deeltje 69! *O*

Middag gooi! *O*
Eeejjjj, jij denk ik kom op mijn verjaardag ook weer even buurten?

Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*




En weer thuis. En dat te bedenken dat ik het gisteren al warm had in het textiel :/
 
@Corvette........

Welkom.... hoe meer zielen hoe meer vreugd. *O*



prepress035......
Nog ff terugkomend op het 'gevalletje' Lankho09 op de dijk. :X

Rijden in groepen..... tja... daar is al zoveel over gezegd en geschreven.
Nog meer hoeft van mij dan eigenlijk ook niet... maar doe het toch..... ;)

Ervaring.... dat krijg je door te rijden. En door af en toe de grens iets te verleggen, want doe je dit niet dan blijft je op een bepaald niveau hangen. Da's overigens ook prima... maar dan moet die persoon zichzelf er ook bij neerleggen... overigens niet letterlijk bedoeld. :X

De gevleugelde uitspraak... niet boven jouw kunnen rijden... da's ook zo'n mooie.
Ik ben het er helemaal mee eens... maar ja, hoe ga je dan de volgende keer vloeiender zo'n bocht door. I.i.g. door die bocht vaak te nemen. ;)

VRO - da's altijd een optie. En ik vind het een hele goede. :Y
Verder kun je achter ervaren rijders aan gaan rijden maar geef dan wel te kennen dat jij er iets van wilt leren. Da's iets wat ze bv. op het circuit ook doen.. dan heten het ineens Marschalls. Misschien is dit voor de Eifel een idee. :?
Bergtraininggroepje ofzo.

Iets wat men op het circuit ook doet en wat wellicht voor gisteren nog een optie was geweest... groepsindeling.
Echter ook dan merk je eigenlijk dat er altijd rijders zijn die zichzelf te hoog inschatten en met dun in de broek aan alle kanten voorbij worden gereden. :/
Da's niet leuk voor hun maar ook niet voor de anderen. Gisteren was de route pure improvisatie en da's lastig te waypointen in de Zumo's.

Als ik in een groep rij dan kies ik ervoor om achter aan te rijden. Da's een bewuste keuze. Wanneer ik zoals gisteren een onbekende groep voorrij dan ligt mijn snelheid gemiddeld 10km. hoger dan toegestaan. Met zo nu en dan een uitschieter, want ik moet er ook lol in houden. Maar.... héél belangrijk is dat iedereen in zijn spiegels blijft kijken en zich verantwoordelijk maakt voor diegene die hij/zij daarin ziet.
Niet dat je de bochten voor die ander rijdt, want dat vind men juist zelf zo leuk... maar wel dat je op elkaar wacht als die spiegel leeg blijkt te zijn. :Y

Zo... dat was het wel weer....

full


@TCB...........

Geinig filmpje.... nu weet ik tenminste wat ik kan verwachten als ik eindelijk mijn VHold eens monteer. *D
 
Middag allemaal. :) Weer terug van het werken. Stond lekker vast bij Amersfoort op de A1 :/

Wordt er nog gereden vanavond? :D
 
pffew dat was weer een werk dag.
Prachtig weer en dan aan de verkeerde kant van het glas :(.
ff koken en dan languit op de bank.
 
Bummer. Net bericht gehad van de spuiter. Hij is het niet eens met de geleverde kleurcode. Kleurcode NHA12M is Honda Interstellar Black Metallic, en hij heeft op het voorbeeld dat ik meegegeven heb geen metallic kunnen vinden, en wil dus zelf een kleur mengen die erbij aansluit.

Wil nu een ander voorbeeld hebben, dus ik lever vanavond het originele kontje in, dan levert paps die weer af bij de spuiter morgenochtend.

Twijfel een beetje. Enerzijds heb ik zoiets van die kleurcode staat nou eenmaal aangegeven, en aan de hand daarvan heb ik ook lak besteld en die kwam qua kleur perfect overeen, dus doe nou maar gewoon wat ik van je gevraagd heb...aan de andere kant heb ik ook geen metallic kunnen ontdekken en omdat de gespoten kuipen perfect op de originele delen moeten aansluiten is het misschien beter als ik die spuitert maar z'n gang laat gaan, die zal het tenslotte wel beter weten/zien.

Betekent wel dat alles vandaag stilgelegen heeft. :N
 
De gevleugelde uitspraak... niet boven jouw kunnen rijden... da's ook zo'n mooie.
Ik ben het er helemaal mee eens... maar ja, hoe ga je dan de volgende keer vloeiender zo'n bocht door. I.i.g. door die bocht vaak te nemen. ;)
Belangrijkste is die grenzen in je hoofd stuk voor stuk te nemen.
Ineens een heel stel tegelijk gaat vaak niet goed, dus neem er de tijd voor en je leert rijden zoals het voor jou bedoeld is.

De één wil een kneedown bij elke bocht, de ander interesseert dat geen ruk :P
 
@ Jantah: Harstikke spikfonkel nieuw!! *D

@ Kato: Thanxy! 8-)

Xtra, ff nog duurt zo lahaaaang...khad zo stiekem gehoopt dat ie vandaag n mooie gele vierkante plaat op zn kontje had gekregen....morgen dan? :$
 
Zo ook maar blokkie om. Eerst wat eten naar binnen werken. Nog beetje genieten van de zon :D
 
@ GilettiNo, lekker geslapen? Rondje zou ik zeker even doen! :Y
Ja, lekker geslapen EN lekker gereden! :Y
Rondje Lekdijk (oost en west) gepakt :]


Dat wil zeggen lekker gereden als er verder geen andere weggebruikers op de weg zijn. Man man man, wat kunnen sommige mensen echt debiele acties uitvoeren!
Maarja, dat heb je rond spitstijd nu eenmaal :P
[me]denkt om ook een Vhold aan te schaffen, dan kan ik laten zien wat ik bedoel..[/me]







Nu ff iets lichts eten en nog heel eventjes slapen weer :z
 
@ Kato Wilde eigenlijk beetje in het gooi blijven. Moet ook nog wat maatjes van me ff pesten met het feit dat zij nog geen motor hebben ;) Weet niet of er meer mensen zin hebben anders kunnen we wel ff kijken :D

Eerst ff eten :)
 
Laatst bewerkt:
héél belangrijk is dat iedereen in zijn spiegels blijft kijken en zich verantwoordelijk maakt voor diegene die hij/zij daarin ziet.
Niet dat je de bochten voor die ander rijdt, want dat vind men juist zelf zo leuk... maar wel dat je op elkaar wacht als die spiegel leeg blijkt te zijn. :Y
Amen, meer hoef je eigenlijk niet te onthouden.


Een groep die niet de moeite neemt om ervoor te zorgen dat jij de route ook kunt volgen is je gezelschap niet waard...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan