MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaf! :W

Bummer. Net bericht gehad van de spuiter. Hij is het niet eens met de geleverde kleurcode. Kleurcode NHA12M is Honda Interstellar Black Metallic, en hij heeft op het voorbeeld dat ik meegegeven heb geen metallic kunnen vinden, en wil dus zelf een kleur mengen die erbij aansluit.

Wil nu een ander voorbeeld hebben, dus ik lever vanavond het originele kontje in, dan levert paps die weer af bij de spuiter morgenochtend.

Twijfel een beetje. Enerzijds heb ik zoiets van die kleurcode staat nou eenmaal aangegeven, en aan de hand daarvan heb ik ook lak besteld en die kwam qua kleur perfect overeen, dus doe nou maar gewoon wat ik van je gevraagd heb...aan de andere kant heb ik ook geen metallic kunnen ontdekken en omdat de gespoten kuipen perfect op de originele delen moeten aansluiten is het misschien beter als ik die spuitert maar z'n gang laat gaan, die zal het tenslotte wel beter weten/zien.

Betekent wel dat alles vandaag stilgelegen heeft. :N
Is echt niet verkeerd, omdat je nu een grotere kans hebt dat de kleur ook echt overeenkomt. :Y :Y Mijn tank: zelfde kleurnummer; groot verschil in kleur. :') De kleur vergelijken met een reeds gespoten deel is nog steeds de beste manier om de juiste overeenkomst te bepalen.

Weertje hé! :9

[me]Bartje says: 'Cheers to you all!' *D [/me]
Dat het maar een schitterende motor-zomer mag worden! ;)

[afbeelding]
Here's to you mate! :9

full
 
Hmmz komt ff iets tussendoor ff het zusje helpen met klussen in huis. Volgende ritje beter :)
 
Laatst bewerkt:
Proost Bartje, dat hij maar heerlijk mag smaken! *O*
En dat deed tie! :9 eh... juist, 'deed' want hij is alweer op! -O-

Weinig nieuws hier eigenlijk, behalve dat volgens Jan, Loesje jarig is! Nou wordt mijn naïeviteit een stuk minder als Jan iets zegt... :+ Maar toch! *O* Gefelicitaart Els! *O*







[me]Bartje heeft zojuist z'n nieuwe clip-ons van het postkantoor gehaald en is aardig in z'n nopjes! *D :9 [/me]

Renthal voor aan de voorvork van racer!

Renthal-Clip-On-2.jpg


Mooi spul hoor! Met losse stuurbuizen, dus als ik um mocht plat leggen, en één en ander krom geraken, nieuw stuurbuisje erop en gáán! })
 
Gisteren in Bodegraven trouwens nog eens goed om de "nieuwe" heen gelopen, en ik begin er eigenlijk toch wel warm voor te lopen :$

Heb ik toch helemaal geen geld voor B|

full
 
Hehehe hoe kan je nou verbrand zijn met dit zonnetje, ik heb er toch ook wel een goed tijdje in gelegen :)

Ow ene proost plex...
 
Mooi Bart! :?

Wat ook mooi is: een berichtje uit Lutzerath afgelopen zaterdag!

Frohe Ostern...........F'ei'n Paasfeest
----------------------------------------------------------------------


WIR WÜNSCHEN ALLEN UNSEREN FREUNDE UND GÄSTEN
- FROHE OSTERN - F'ei'n Paasfeest -

STEFAN, GABY,HELGA & UND DAS GANZE TEAM VOM MAAS

*O*

Proost Jazzz...
 
Laatst bewerkt:
En dat deed tie! :9 eh... juist, 'deed' want hij is alweer op! -O-

Weinig nieuws hier eigenlijk, behalve dat volgens Jan, Loesje jarig is! Nou wordt mijn naïeviteit een stuk minder als Jan iets zegt... :+ Maar toch! *O* Gefelicitaart Els! *O*







[me]Bartje heeft zojuist z'n nieuwe clip-ons van het postkantoor gehaald en is aardig in z'n nopjes! *D :9 [/me]

Renthal voor aan de voorvork van racer!

[afbeelding]

Mooi spul hoor! Met losse stuurbuizen, dus als ik um mocht plat leggen, en één en ander krom geraken, nieuw stuurbuisje erop en gáán! })
Hoop gel*l idd :P

En we hebben ook een jarige :Y *O* Van harte Els :j


Zojuist op de valreep nog de laatste o-ringen kunnen halen... klauwen zitten in elkaar. Even de boel goed afdekken zo en dan kan het geknoei met de remvloeistof en ontluchten beginnen :/
 
En Kato al even gebeld en het nummer van Ernst doorgegeven zodat die aan kan haken... :Y


Zo.... even verder met werken.... mag ik zeggen dat ik er redelijk zat van ben :r
Aan de andere kant.... ik kan toch niet rijden en gun het mijn lieffie van harte... dat dan weer wel.
 
En Kato al even gebeld en het nummer van Ernst doorgegeven zodat die aan kan haken... :Y


Zo.... even verder met werken.... mag ik zeggen dat ik er redelijk zat van ben :r
Aan de andere kant.... ik kan toch niet rijden en gun het mijn lieffie van harte... dat dan weer wel.
ahh echte liefde heet dat toch.
Jammer dat we maandag niet bij jou zijn ge-eindigd.
 
Heey :W

Motor is in mijn bezit *O*

Vanmiddag rond 12 uur vertrokken en rond half 2 waren we daar.. zit niet lekker achterop een 1000rr repsol :N
Gelijk 200km erbij gezet, was wennen en nog steeds eigenlijk...bochten gaan wel beter, nog een paar ritjes en dan gaat het lekkerder.
En wat een verschil met de Z zeg, 150kmh is nu niks :X hoefde ik met de z niet te doen, wat een wind..

Maar damn, ik moet er toch snel een andere demper onder hangen, bij het fijne gevoel van motorrijden hoort voor mij toch wel een lekker geluidje!

(EDIT) Gisteren naar moto-world geweest voor een demper die ze op marktplaats hadden staan.
Ik kon ze zondag niet bereiken omdat ze dan dicht zijn,wilde toch wel vroeg daarheen maandag, voordat hij open ging..
Daar eenmaal aangekomen, ja sorry hij is verkocht.. -O-
Nu maar even verder kijken.
Ten Kate heeft nu wel een arrow liggen, splinternieuw van €950,- voor €500,- moet er nog even over nadenken..


Ff een foto van onderweg:


full
 
Laatst bewerkt:
Had ik al verteld dat ik vandaag ben geslaagd voor de module portretfotografie? De moeilijkste en leukste tot nu toe. WB, nogmaals bedankt! *O*


full
 
Heey :W

Motor is in mijn bezit *O*

Vanmiddag rond 12 uur vertrokken en rond half 2 waren we daar.. zit niet lekker achterop een 1000rr repsol :N
Gelijk 200km erbij gezet, was wennen en nog steeds eigenlijk...bochten gaan wel beter, nog een paar ritjes en dan gaat het lekkerder.
En wat een verschil met de Z zeg, 150kmh is nu niks :X hoefde ik met de z niet te doen, wat een wind..

Maar damn, ik moet er toch snel een andere demper onder hangen, bij het fijne gevoel van motorrijden hoort voor mij toch wel een lekker geluidje!

Ff een foto van onderweg:


[afbeelding]


Goh.... wat leuk om te horen! Super hoor..... en wat betreft die uitlaat... ach, ik snap het leuke geluidje... maar aan de andere kant, ik rij liever wat onopvallender.... kan soms best was pleurootjes schelen... ;)



Jantah.... prachtige foto van WB... super! :} Zal ze zelf vast reuzeblij mee zijn. *D
 
Laatst bewerkt:
'T meest kwalijke is dat ik anderen in gevaar heb gebracht, dat is niet goed te praten. Zat net alles even te overdenken..stel ik had minder geluk gehad, en de motor was zonder mij terug het asfalt op gestuiterd (of ik zonder motor, of ik en motor apart, dat is even om het even.) waar had JeGo die achter mij zat dan naartoe gemoeten? Of UT die daar weer achter zat? 'K ging simpelweg te hard die bocht in en dat is mijn eigen stomme inschattingsfout geweest, ik had daar geen marge meer over toen ik die wel nodig bleek te hebben. Maar de rest die er achter zat had op zich ook helemaal geen verkeerd tempo, hadden zij nog kunnen stoppen als ik daar op enige andere manier terug het asfalt op gekomen was? :N

Oprechte excuses daarvoor. -O-
Klinkt misschien beetje raar, maar dat is onze zorg als het ware.
Als ik nergens heen kan, rijd ik te dicht achter je ;)
Wat mij betreft zijn je excuses hiervoor niet nodig ;)
Was voor jouw natuurlijk al vervelende genoeg

Goede morgen......

Vanavond met trein naar mijn vriendin omdan morgen samen op het vliegtuig te stappen voor een weekje Zuid-Frankrijk..... leven kan echt zwaar zijn.
Heel veel plezier daar ;)


Straks de rest bijlezen, Nu even ijsje halen :W
 
Heey :W

Motor is in mijn bezit *O*

Vanmiddag rond 12 uur vertrokken en rond half 2 waren we daar.. zit niet lekker achterop een 1000rr repsol :N
Gelijk 200km erbij gezet, was wennen en nog steeds eigenlijk...bochten gaan wel beter, nog een paar ritjes en dan gaat het lekkerder.
En wat een verschil met de Z zeg, 150kmh is nu niks :X hoefde ik met de z niet te doen, wat een wind..

Maar damn, ik moet er toch snel een andere demper onder hangen, bij het fijne gevoel van motorrijden hoort voor mij toch wel een lekker geluidje!

(EDIT) Gisteren naar moto-world geweest voor een demper die ze op marktplaats hadden staan.
Ik kon ze zondag niet bereiken omdat ze dan dicht zijn,wilde toch wel vroeg daarheen maandag, voordat hij open ging..
Daar eenmaal aangekomen, ja sorry hij is verkocht.. -O-
Nu maar even verder kijken.
Ten Kate heeft nu wel een arrow liggen, splinternieuw van €950,- voor €500,- moet er nog even over nadenken..


Ff een foto van onderweg:


[afbeelding]


gefeliciteerd he gozer...
3 keer scheepsrecht he,eerst een kawa,nu de honda.....en uiteindelijk kom je er vanzelf achter dat er toch maar 1 merk is.....:+

avond gooi:W
 
Laatst bewerkt:
Rustig varen he!?! anders raken m'n vriendjes van slag *D
Moeders vaarde de boot om en ik reed de trailer. Ben denk ik een minuutje later vertrokken dan zij en was maar net iets eerder bij de sluis... :X

Wordt een gevalletje fishwhisperer voordat jullie weer wat vangen denk ik... :+





Trailer meteen weer omgebouwd voor de motor. Morgen nog effies experimenteren met de easy-stand er op. Gaat ook wel lukken denk ik. Kan ik 'm er in mun uppie op en af krijgen...


edit: en de rest van de quotes ergens onderweg verloren... :')
 
Laatst bewerkt:
@ Maaan84: filmpje nog gezien van mivv uitlaatje?

Hmm had je ook wel kunnen vertellen dat die uitlaat weg was bij Motoworld. Had die advertentie ook op marktplaats gezien. 2 a 3 weken geleden over gebeld :/ Staat er dus nog steeds op :o

Zusje weer blij ze heeft licht in dr huis :)
 
Laatst bewerkt:
@ Maaan84: filmpje nog gezien van mivv uitlaatje?

Hmm had je ook wel kunnen vertellen dat die uitlaat weg was bij Motoworld. Had die advertentie ook op marktplaats gezien. 2 a 3 weken geleden over gebeld :/ Staat er dus nog steeds op :o

Ja bedankt man!

Wat een eikel dat hij die advertentie dan niet ff weghaald, en wat een $#%^! trouwens, ja uitlaat is vorige verkocht :N daar ga ik dus iig niet meer heen.
Die uitlaat bij ten kate niks voor je, ik weet trouwens niet welk model het is maar wel dat het een goede korting is!

Ikzelf ben niet specifiek opzoek naar een nieuwe, maar op marktplaats en hier staat ook niet veel.

Aanstaande vrijdag en zaterdag bij ten kate in nieuwleusen moterbanden aktie!
Mocht ik vrijdag vrij zijn dan ga ik er wel ff heen.
Setje mpp voor en achter voor €249,- inclusief montage etc.. en volgens mij is het geen voorwaarde de velg los aan te leveren.
 
gefeliciteerd he gozer...
3 keer scheepsrecht he,eerst een kawa,nu de honda.....en uiteindelijk kom je er vanzelf achter dat er toch maar 1 merk is.....:+

avond gooi:W

Thnx!

Maarre echt niet :X haha, hoop lang van deze motor te genieten! nu ook weer zin om een blokje om te gaan eigenlijk..Maar toch voetbal kijken nu :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan