MF Gooi en Vechtstreek deel 69. Lente deel 2 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
:$ ik heb al zeker aan half jaar niet meer in het utrechttopic gelezen.


Nachtritje komt eraan, blijf meelezen :P


valt ook niks te lezen _O-
wat betreft het nachtritje,ik hou het in de gaten...

:W gooiers
 
Mogguh allemaaaaaaallll *O* :W

Gisteren in Bodegraven trouwens nog eens goed om de "nieuwe" heen gelopen, en ik begin er eigenlijk toch wel warm voor te lopen :$

Heb ik toch helemaal geen geld voor B|

[afbeelding]
Moet zeggen dat ik die 'nieuwe' ook wel een erg puik fietsie vind! En vooral ook op de S zitten aardig wat snuisterijen die menig gadgetfreakhart sneller doen kloppen.. :Y



Off to work.. :W Laatste nachtje *O* en dan vier dagen rijden omdat het mooi weer is :]
 
Dat lijkt een hele fiets, wel jammer dat er niet een stukkie meer spatbordje af kon :/















:W Allemaal *D
[me="Xtra"]heeft getuinierd :')[/me]

Neeeeee, nu ook nog groene vingers :')

@ Jantah: Van harte *D

@ Elsje: Van harte *D

@ Maan: Van harte *D

@ WB Waar is je samenvatting nou :? :+
 
@Ernst........

Bedankt voor 't drankje.... en de gezelligheid. Ik hoop dat de afsluiting ook gezellig is gebleven, want bij de oprit A12 stond de bekende Oom achter mij voor rechtdoor.
Géén idee hoe lang die er al achter zat, want met het donkere vizier zag ik géén moer meer. 8-)

I.i.g. verkoos hij toch de snelweg... die jij net opreed. Ik ben benieuwd. :/

@Rabassa.....

Leuk ritje.... al moet ik zeggen dat ik al met al redelijk wat blauw op straat heb gezien vanavond. :N

@New Bikes On Tha Block........

Welkom. :W

@All.....

Welterusten..... :Z
 
:+ foto van een oude doos is toch iets anders geloof ik :+

_O- Gelukkig wel! Maar dan was mijn reactie ook iets minder enthousiast geweest denk ik :X

En natuurlijk vergeet ik de helft weer...

WB; wat een prachtige foto (alweer) van je!! Jan, kun je de rest van de foto's niet ook even showen :Y

X; tuinieren??? Ga je nu eindelijk die fruitboompjes planten? :')
 
neuh, appel en peer leven nog, dus als die nou 's hun best gaan doen :+
 
En Kato al even gebeld en het nummer van Ernst doorgegeven zodat die aan kan haken... :Y


Zo.... even verder met werken.... mag ik zeggen dat ik er redelijk zat van ben :r
Aan de andere kant.... ik kan toch niet rijden en gun het mijn lieffie van harte... dat dan weer wel.
Senks! Ze hebben netjes gewacht :Y

Was een leuke rit mannen, prima tempo en wat en lekker weertje *O*
 
Heey :W

Motor is in mijn bezit *O*

Vanmiddag rond 12 uur vertrokken en rond half 2 waren we daar.. zit niet lekker achterop een 1000rr repsol :N
Gelijk 200km erbij gezet, was wennen en nog steeds eigenlijk...bochten gaan wel beter, nog een paar ritjes en dan gaat het lekkerder.
En wat een verschil met de Z zeg, 150kmh is nu niks :X hoefde ik met de z niet te doen, wat een wind..

Maar damn, ik moet er toch snel een andere demper onder hangen, bij het fijne gevoel van motorrijden hoort voor mij toch wel een lekker geluidje!

(EDIT) Gisteren naar moto-world geweest voor een demper die ze op marktplaats hadden staan.
Ik kon ze zondag niet bereiken omdat ze dan dicht zijn,wilde toch wel vroeg daarheen maandag, voordat hij open ging..
Daar eenmaal aangekomen, ja sorry hij is verkocht.. -O-
Nu maar even verder kijken.
Ten Kate heeft nu wel een arrow liggen, splinternieuw van €950,- voor €500,- moet er nog even over nadenken..


Ff een foto van onderweg:


[afbeelding]
Gefeliciteerd met je aankoop. Arrow is voor aso's :Y O-)
 
Laatst bewerkt:
@Ernst........

Bedankt voor 't drankje.... en de gezelligheid. Ik hoop dat de afsluiting ook gezellig is gebleven, want bij de oprit A12 stond de bekende Oom achter mij voor rechtdoor.
Géén idee hoe lang die er al achter zat, want met het donkere vizier zag ik géén moer meer. 8-)

I.i.g. verkoos hij toch de snelweg... die jij net opreed. Ik ben benieuwd. :/

@Rabassa.....

Leuk ritje.... al moet ik zeggen dat ik al met al redelijk wat blauw op straat heb gezien vanavond. :N

@New Bikes On Tha Block........

Welkom. :W

@All.....

Welterusten..... :Z
:Y had hem gelukkig al vrij vroeg in de gaten dus heb even rustig aan gedaan :) Avondeten is een eitje geworden *D
 
Aaf :W

@ Jantah: Van harte :Y

@ Elsje: van Harte :Y

@ Maan: Van harte :Y

@ Moreneedforspeed: welkom :Y

@ Diddle: bedankt voor het uitlenen :Y

@ WB: Mooie foto weer :Y

@ Nachtritje: *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan