Suzuki GSXR 600 K2 gestolen in Nijmegen

Bass55

MF'er
31 mrt 2009
52
0
Hallo,

in de nacht van 6 op 7 April is mijn Suzuki GSXR gestolen op de Bijleveldsingel in Nijmegen.
Hij stond op stuurslot en een dik kettingslot, de volgende ochtend lag er nog slechts 1 halve schakel van dit slot in het voortuintje.

Hopelijk komt iemand hem nog tegen maar ik ben bang dat ie al ergens in het buitenland of in onderdelen staat... Mocht iemand hem herkennen hoor ik het graag!

De tipgever/vinder kan rekenen op €750,- en een krat pils naar keuze!

25rzbx1.jpg

a9olg2.jpg



Omschrijving:

Suzuki GSXR 600
Bj: 2002 (K2)
Kent: MT-TG-12
Kleur: Blauw-zilver (komt niet heel vaak voor!)

Extra:
- Blauwe undertail
- ronde ledverlichting in undertail
- Knipperlichten voor vallen in de kap
- Steun voor Garmin ZUMO op balhoofd
- Witte velgen (niet orgineel voor de kleurstelling)


Alvast bedankt!

Groeten Bas
 
Laatst bewerkt:
godverdomme :( alweer een..

waar is hij gestolen? stond hij aan straat of garage?
 
pfff, balen man, mooie motor.

En verdomme weer in Nijmegen! Het houdt ook niet op daar....

Succes met de afhandeling!

@ mods: kunnen jullie in jullie overzichtje zien hoeveel gestolen motoren hier de afgelopen tijd zijn opgegeven uit Nijmegen? Volgens mij zijn dat er behoorlijk veel geweest en moet het toch prioriteit gaan krijgen bij de politie.
 
Hij staat normaal gesproken altijd bij mij thuis in de garage, dit was de eerste keer sinds ik hem heb dat ie een nachtje buiten doorbracht bij mijn vriendin in Nijmegen. Ik had hem in een klein 'voortuintje' gezet van haar studentenhuis, recht onder het raam van een huisgenoot.
 
Gelijk je vriendin dumpen dus. Of ze moet ergens anders gaan wonen.

Ik kijk voor je uit. Succes met afhandeling
 
-O- weer nijmegen.

das weer mooi klote.
sterkte kerel, ik zal m'n ogen voor je open houden.
 
pfff, balen man, mooie motor.

En verdomme weer in Nijmegen! Het houdt ook niet op daar....

Succes met de afhandeling!

@ mods: kunnen jullie in jullie overzichtje zien hoeveel gestolen motoren hier de afgelopen tijd zijn opgegeven uit Nijmegen? Volgens mij zijn dat er behoorlijk veel geweest en moet het toch prioriteit gaan krijgen bij de politie.

ongeveer 15.
dat kan je zelf toch ook wel zien? :?
 
Alleen WA (arme student bla bla) want 'staat toch altijd binnen'... Nu uiteraard dikke spijt
 
Alleen WA (arme student bla bla) want 'staat toch altijd binnen'... Nu uiteraard dikke spijt


dat is wel heel zuur...

hoop echt voor je dat je hem terug krijgt.

je hebt al in de omgeving gezicht of die mogelijk verstopt is?
 
gvd eg niet normaal meer daar in nijmegen
lijkt wel of ze ff een weekje vakantie hebben gehad en nu begint het gelazer weer.

wat voor ketting had je eraan hangen?
ikzelf gebruik namelijk een abus granit ketting + schijfremslot met alarm (art4) maar begin ook mn twijfels te krijgen over dat soort kettingen.

beetje geluk pakken ze die gast(en) een keer en ik zou als ik een extra motor over had graag die inzetten als lokmotor en ze dan op heterdaad de hersenpan lichten.

suc6 met de afhandeling
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat idee ging ook al door mijn hoofd, ken helaas niemand die zijn motor daarvoor op het spel wil/durft te zetten (wel begrijpelijk)

Slot was zonder keurmerk -O- (maar uiteraard geen Aldi slotje, wel echte dikke schakels)

Trouwens even foto van zn kont er bij gezet, valt wel op met de undertail
 
Laatst bewerkt:
Misschien heb ik het mis.
Maar ik zag vandaag zo'n motor rijden in Zoetermeer. Woon zelf in Zoetermeer en let altijd op als er een bike langskomt.

Het viel op dat deze een aparte kleurstelling had. Maar ik kon het niet meteen plaatsen op dat moment.En nu typ je "met witte velgen".

Nogmaals ik weet het niet zeker maar in comb. met witte velgen en dat er weer 1 is gestolen en dat ik de motor niet kon erkennen wat er anders was.

Ik heb zelf namelijk een zwart/gele K3.
 
Damn, als je hem nog ooit ziet rijden, en je herkent mogelijk ook de undertail (lijkt me sterk dat er veel motoren met die combi rond rijden) laat het me zeker weten! Heb ik wel een dagje rondzoeken in Zoetermeer voor over!

Thnx!
 
ik woon ook in nijmegen en begin nu toch wel wat onzekerder te worden laat hem echt niet zo maar alleen staan..
en de politie iets moet ondernemen met lok motoren of zo wat dit is niet meer normaal hiero

en ik denk dat het hier echt om steeds de zelfde groep/mensen zijn die dat doen

wens je veel suc6 met het vinden kerel en zal ook oogje open houden
 
I'm in, iemand een mooie snelle (want daar lijken ze voornamelijk voor te gaan als ik hier zo rond lees) in de aanbieding als lokmotor? Misschien met een aantal gedupeerden een motor huren voor een nachtje?

... Zou er bijna toe in staat zijn ...
 
I'm in, iemand een mooie snelle (want daar lijken ze voornamelijk voor te gaan als ik hier zo rond lees) in de aanbieding als lokmotor? Misschien met een aantal gedupeerden een motor huren voor een nachtje?

... Zou er bijna toe in staat zijn ...

orig.jpg


En dan daar natuurlijk de lokmotor op :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan