te koop, alles van een honda XL 600 r

doow

MF veteraan
10 sep 2007
2.729
8
Klein-Zundert
vorig jaar heb ik een goed lopende honda xl 600 r gekocht. deze is iets te enthousiast uit elkaar gehaald door een vriend van mij en sinds dien ligt alles uit elkaar.
aangezien dit gezien mijn vrije tijd die ik niet heb een onbegonnen project is geworden, is alles te koop.

dus, als je iets nodig hebt, motorblok, frame, velgen, stuur weet ik het wat. gooi maar een berichtje!

Honda%20XL600R%2083.jpg
 
Laatst bewerkt:
mijne heb wel een stuurslot maar dan in het frame/balhoofd en standaard geen contactslot

heb al een key switch besteld via e-bay dus suc6 met de verkoop

:W
 
achtervelg incl alles heb ik nog, inclusief band zelfs. wat bied je ervoor?

uitlaat demper heb ik ook nog, maar niet een originele
merk moet ik na kijken, motor ligt bij mijn ouders

DooW, ik heb net in de schuur gekeken: de uitlaat is een BSM Enduro (zwart)
bsm.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je alles nog om de motor een beetje fantsoenlijk rijdend te krijgen? (dingen als een contactslot en afdekplaatjes etc. hoeven er niet bij te zitten)

Zo ja wat wil je voor de hele zooi hebben?

Ik ga in 2011 naar Gambia op de motor en zoek een goedkoop crossertje. Op zich wordt het wel een uitdaging om hem weer in elkaar te zetten, maar als dat lukt dan ken ik de motor natuurlijk wel van binnen en van buiten en dat is wel handig als ik ermee naar Afrika rijd.
 
Heb je alles nog om de motor een beetje fantsoenlijk rijdend te krijgen? (dingen als een contactslot en afdekplaatjes etc. hoeven er niet bij te zitten)

Zo ja wat wil je voor de hele zooi hebben?

Ik ga in 2011 naar Gambia op de motor en zoek een goedkoop crossertje. Op zich wordt het wel een uitdaging om hem weer in elkaar te zetten, maar als dat lukt dan ken ik de motor natuurlijk wel van binnen en van buiten en dat is wel handig als ik ermee naar Afrika rijd.

you've got PM
 
btw, wat niet in de PM staat, er zit een werkplaatshandboek bij, en nog een nieuw olie filter :P
die was ik vergeten in het rijtje te zetten :P
 
:? :? :? ok en ik maar denken mmm wanneer zou ze me een mail sturen ofzo om die XL in elkaar te komen zetten...

nou ja succes met de verkoop iig :W
 
:? :? :? ok en ik maar denken mmm wanneer zou ze me een mail sturen ofzo om die XL in elkaar te komen zetten...

nou ja succes met de verkoop iig :W

ja sorry :P ik vind het zonde om hem zo weer in elkaar ze zetten, wil hem dan wel poedercoaten om ombouwen en alles, want dat was het oorspronkelijke plan. maar daar heb ik geen geld, geen tijd en geen ruimte voor.
mischien komt er ooit wel een bertha 2, als dat zo is dan laat ik je het weten
nu eerst zorgen dat bertha 1 met die meneer mee naar afrika mag *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan