R1 1998 /99 Koplamp & Tank & 02/03 injectiepomp

mellos-r1

Die hard MF'er
26 mrt 2009
624
0
Nijmegen
Nette koplamp yamaha r1 1998 / 1999 alle bevestegingen zitten er nog aan!

Inclusief topkuip kabelboom

2 H4 lampen

2 stadslichtjes

2 relais

250 euro

kan ook eventueel zonder kabel weg voor 225 euro.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tank is verkocht!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Benzine injectiepomp R1 2002 / 2003 en hoger / R6?

Merk: Denso

100€
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spiegel links R1 1998 1999 25€
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tank kapjes links en rechts kleur rood nieuwstaat R1 1998 1999 50€
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Carbon (luchtbuis) afdek kapjes topkuip R1 1998 1999 3 stuks prijzen: 15 - 20 & 25€
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Achterbrugbus + Doppen 25€ - Stelblokken achterwiel 25€ - Remklauwhouder achter 40€ - Remslanghouders achter 15€ - Swingarm bobbins origineel 10€ - Topkuip kabelboom 50€ incl. relais --- Dit is allemaal voor de R1 uit 1998 1999
 
Laatst bewerkt:
Stuur me even een mailtje op motorparts2009@hotmail.com dan komen we er wel uit.

Groeten M.R1
 
Tank nog gewoon te koop :)

(zitten geen tankdop - benzinekraan en sensor meer op / in , zijn zo over te zetten binnen 5 minuten)
 
Hey

Ik ben op zoek naar een koplamp
Heb je die nog??

Dan zou ik hem deze week kunnen ophalen..!

Alvast bedankt
 
Hoi Bennie , ik heb de koplamp nog.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Groeten Mellos-R1
 
Prijs had ik al vermeld bovenaan het topic.

Met topkuipkabelboom / 2 H4 lampen / 2 grootlicht relaitjes & stadslichtjes 250€

Zonder dit alles , dus puur alleen de koplampunit 225€

Goedkoper gaat hij jammer genoeg niet weg , in deze staat zijn ze zeldzaam.

Ik heb namelijk hier nog een complete kuipset met tank liggen en ben eigenlijk ook van plan om voor mijn broer een R1 erbij te kopen met schade , daarvoor kan ik de koplamp ook goed zelf gebruiken , vandaar dat hij niet weg hoeft.

Ik woon in Nijmegen.

Groeten Mellos-R1
 
Had vandaag nog gebeld voor een schade R1 , was al verkocht :(

Dus niet 100% zeker of hij nog weg gaat :P

Groeten!
 
Hoi Dennis.

Ik zit meer op de motor , dan op motorforum.

Ook heb ik een nieuw emailadres vandaar dat ik je vraag nog niet beantwoord heb.

De prijs die ik heb staan voor de koplamp blijft , sorry.

De koplamp is mijn reserve koplamp , ik heb hem ook zelf gekocht voor 250 euro op ebay.de mag je best weten.

Ik heb hem gekocht , omdat ik weet dat deze koplampen niet snel te vinden zijn , mijn vorige motor had ik mijn lamp ook kapot door steenslag vandaar.

Dus zolang ik mijn R1 nog heb hoeft de koplamp niet weg , hij mag eventueel weg.

Groeten Mellos-R1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan